Homodyktat w ofensywie.

401. Data: 2012-04-26 07:51:33

Temat: Re: Homodyktat w ofensywie.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 09:23, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Redart- czy Ty aby nie masz problemów z identyfikacją płciową?

No może mam. I może dlatego nam się tak ciężko rozmawia ?

402. Data: 2012-04-26 07:59:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Napiszę Ci coś teraz- proszę tylko, nie nabijaj się ze mnie: mam 51 lat-
> i jeszcze nigdy nie uderzyłem kobiety. I już chyba jestem za stary na
> ten pierwszy raz:-)

A mężczyźnie przyłożyłeś kiedyś? Bo jeśli tak... bój się Redi, bój się!

> Jeśli więc chcesz dostać w pysk- to nie ode mnie. Jeśli chcesz
> sięspotkać w innymk celu...

Wstydam się powiedzieć, w jakim, bo jeszcze mi napiszesz, że masz 51 lat i
tego też nigdy kobiecie nie zrobiłeś.

qr.a łapiąc w przytulny uścisk

403. Data: 2012-04-26 08:59:10

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 09:59, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> A mężczyźnie przyłożyłeś kiedyś? Bo jeśli tak... bój się Redi, bój się!

No groźnie jest. Ja tylko chłopaków biłem (sam takowym będąc).
Mężczyzn tylko próbowałem (trenerów :).

:)))

404. Data: 2012-04-26 11:05:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Wstydam się powiedzieć, w jakim, bo jeszcze mi napiszesz, że masz 51 lat i

No to nie chcesz być tą pierwszą?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

405. Data: 2012-04-26 11:59:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 09:10, zażółcony pisze:

> No nie przesadzaj, zobacz, ile Iksi ma tu na grupie znajomych, którzy
> jej nie opuszczają.

Widzę.

Ewa

406. Data: 2012-04-26 11:59:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 09:08, zażółcony pisze:

> A kiedy była mowa o czerninie, zalewał ją żur.

Czerniały jej zęby ze złości.

Ewa

407. Data: 2012-04-26 12:02:25

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę.

Ewo- a czy podobnie można napisać o Tobie? Przecież to pasuje także do
Ciebie. To po co o tym pisać w wypadku Ixi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

408. Data: 2012-04-26 13:42:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 14:02, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ewo- a czy podobnie można napisać o Tobie? Przecież to pasuje także do
> Ciebie. To po co o tym pisać w wypadku Ixi?

Ale co konkretnie pasuje także do mnie? Dużo znajomych, którzy mnie nie
opuszczają?

Ewa

409. Data: 2012-04-26 16:17:35

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co konkretnie pasuje także do mnie? Dużo znajomych, którzy mnie nie
> opuszczają?

Dokładnie. Coś w tym złego? Chyba samo dobro?

--

Chiron

410. Data: 2012-04-26 17:39:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-26 13:05, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> No to nie chcesz być tą pierwszą?
> :-)

Już nieraz byłam, Sądzę, iż wystarczy.

qr.a

W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści