I na moje wyszło!

71. Data: 2014-07-20 16:46:35

Temat: Re: I na moje wyszło!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 16:19:27 +0200, Aicha napisał(a):

> Hahaha. Pewnie, nie ma lepszego niż stać nad kuchnią i schaboszczaki
> smażyć przy 32 stopniach.

Masz 32 stopnie w domu? - tragicznie, u mnie 23.

> Bo przecież obiad w niedzielę musi być!

Musi. Bo obiad to nie samo jedzenie. Dla niektórych oczywiście.

No ale za to ci, co nie gotują w upały, bo mają lepsze rzeczy do roboty, na
pewno pożyją do setki albo i dłużej. Jak Włosi 3-]

72. Data: 2014-07-20 17:17:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 16:46, Ikselka pisze:

> Masz 32 stopnie w domu? - tragicznie, u mnie 23.

> Musi. Bo obiad to nie samo jedzenie. Dla niektórych oczywiście.

Atmosferę (koniecznie z akcentem na o) robi muzyka i delektowanie się
ostatnim dniem spokoju przed przyjazdem dzieciora z wakacji.

O, prosz...
http://www.youtube.com/watch?v=GrVQ22Lvn8E

> No ale za to ci, co nie gotują w upały, bo mają lepsze rzeczy do roboty, na
> pewno pożyją do setki albo i dłużej. Jak Włosi 3-]

Do 102. A co! :)

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

73. Data: 2014-07-20 18:10:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 17:17:52 +0200, Aicha napisał(a):

> Atmosferę (koniecznie z akcentem na o) robi muzyka i delektowanie się
> ostatnim dniem spokoju przed przyjazdem dzieciora z wakacji.
>
> O, prosz...
> http://www.youtube.com/watch?v=GrVQ22Lvn8E

Mnie robi poobiednia książka - polecam:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/216555/stulecie
Zaczynam "Księgę Diny".
A spokój to ja mam zawsze. To funkcja stosunku do życia.

> Do 102. A co! :)

Pewnie nie wykupują polis na życie, bo i po co :-]

74. Data: 2014-07-20 18:23:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 18:10, Ikselka pisze:

> A spokój to ja mam zawsze. To funkcja stosunku do życia.

Nie myl spokoju ducha ze spokojem wokół.

> Pewnie nie wykupują polis na życie, bo i po co :-]

Na życie nie. Na wypadek śmierci i owszem :)

75. Data: 2014-07-20 20:06:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 18:23:01 +0200, Aicha napisał(a):

> Nie myl spokoju ducha ze spokojem wokół.

Nie myl "wokół" z czterema ścianami...

> Na życie nie. Na wypadek śmierci i owszem :)

A czegoż to się tak bajają? - śmierci w wieku 102 lat?
;-ppp

76. Data: 2014-07-20 20:13:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 08:29, Trybun pisze:

> Spróbuj kiedy solidnie ugotować, a wreszcie poczyjesz prawdziwy smak
> makaronu, i bez klejenia się do zębów.

Czasem się zastanawiam, jak to się dzieje, że niektórzy zawsze pechowo
trafiają na ten rzekomo nieugotowany, lepiący się do zębów makaron.
Jadłam już w wielu miejscach, także we Włoszech się zdarzyło, ale zawsze
był miękki, choć nie rozgotowany.

Ewa

77. Data: 2014-07-20 20:13:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 17:17, Aicha pisze:

> Atmosferę (koniecznie z akcentem na o) robi muzyka i delektowanie się
> ostatnim dniem spokoju przed przyjazdem dzieciora z wakacji.

A' propos - wyjazd na koncert się udał?

Ewa

78. Data: 2014-07-20 21:13:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 20:13, FEniks pisze:

> A' propos - wyjazd na koncert się udał?

Jeszcze nie :) Ale mam go w opcji "szalonej" przy okazji urlopowego
wyjazdu na Mazury - jak zwykle u mnie na okrętkę ;)

79. Data: 2014-07-20 21:15:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 23:02, Trybun pisze:

> I nie bez przyczyny, po chwilowym zachłyśnięciu się nową modą, na
> niedogotowany makaron każdy smakosz z Polski musi uznać że jest to coś
> (mówiąc delikatnie) - niejadalnego.

Gdzie Ci takich głupot naopowiadali, że kuchnia włoska = makaron? Na
WUMLu? :)

80. Data: 2014-07-21 19:26:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 17:17:52 +0200, Aicha napisał(a):

> O, prosz...
> http://www.youtube.com/watch?v=GrVQ22Lvn8E

http://www.youtube.com/watch?v=oWYKTiqPvYA
I winko, i świece...