I słusznie.

31. Data: 2009-03-31 10:40:49

Temat: Re: I słusznie.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> Arystokratyczne, powiadasz?

Nie wiem, nie aspiruję.

Qra

32. Data: 2009-03-31 10:42:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Mozna wyrazac opinie, skad ten pomysł?
> Ale nie mozna obrazać.
> Zreszta nie mozna obrazac nikogo.
> Jesli napisałbys w lokalnej prasie o kims "sk...."
> to rowniez zostaniesz skazany za obraze (z powodztwa cywilnego)

Sądzisz, że to dobra metoda na niektórych?

Qra

33. Data: 2009-03-31 10:43:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> No, a teraz serio, dosyć tego bawitka: jesteś walnięta.

Prawda w oczy kole, co? :))))))

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2009-03-31 10:44:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Sądzisz, że to dobra metoda na niektórych?

Czy za głupią cipę już można? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2009-03-31 10:50:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rulez chamy w "białych rękawiczkach"! ;)
Qrwasz ich mać. :D

--
CB

.googlegroups.com...

36. Data: 2009-03-31 10:52:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:52:16 +0200, Duch napisał(a):

> Nie lubię Wojewodzkiego - chec zdobycia popularnosci
> za wszelką cenę, chamski styl do bólu. Byleby go zauważyli.
>
> Nie rozumiem tylko jak Figurski czy Wojewodzki, uważających się
> pewnie za elyte, dlaczego używają tak prymitywnych sposobów żeby obrażac
> prezydenta? Nie mogli błysnąć intelektem?
> Sloma z butów wychodzi, palikotyzacja mediów.
>
> Oglądalnosc Wojewodzkiego spada i niedługo jego program moze zostać zdjęty.
> Czyzby jakas rozpaczlia próba zaistnienia?
>
> Pozdr,
> Duch

Ostatnie po...drzyz...gi, bo łysieje i już go fani nie będą lubić :-D

37. Data: 2009-03-31 10:53:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:54:01 +0200, jadrys napisał(a):

> [...]
ewodzki-zawieszony,1277974

> To Ty raczej nie rozumiesz zasad demokracji.. Prezydent nie jest świętą
> krową.. Jak również premier i inne osoby publiczne.. Chyba że może w
> Polsce nie obowiązują zasady cywilizowanego demokratycznego świata.. :-\

"Demokratyczny świat" tylko dla chamstwa pospolitego oznacza wolność
obrzucania błotem naczelnych wartości.

38. Data: 2009-03-31 10:53:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:55:51 +0200, jadrys napisał(a):

ewodzki-zawieszony,1277974

> A dlaczego niby nie wolno wyrażać swojej opinii o prezydencie?

Wolno: ale wtedy się ponosi konsekwencje. TO jest demokracja.

39. Data: 2009-03-31 10:55:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:00:13 +0200, Aicha napisał(a):

> Święta krowa (ups!).

Powiedziała... krowa.

40. Data: 2009-03-31 10:58:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:05:32 +0200, jadrys napisał(a):

> Aicha uważaj, bo pójdziesz siedzieć za szarganie "świętości"..

Byle kogo się nie czepią, nie ma obawy. Jakaś tam pisareczka porno może
sobie "jeździć" na prezydencie jak na własnym wibratorze - skutek ten sam.

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....