I znowu bóle mięśni i denne sampooczucie.

1. Data: 2007-03-02 08:42:49

Temat: I znowu bóle mięśni i denne sampooczucie.
Od: "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

A przez ostatni tydzien było idealnie nic mnie nie bolało jednak nie trwało
to długo. Nie czuje gorączki ani nie boli mnie gardło po prostu czuje sie
obolały i taki senny. W moim otoczeniu są dwie osoby przeziębione ale
przeciez ile razy mozna chorowac na to samo, skoro ja juz walczylem z
chorobą i wyzdrowiałem a teraz to wraca, czy mozliwe ze antybiotyki które
miałem wczesniej osłabiły moj organizm ? :(

2. Data: 2007-03-02 14:45:31

Temat: Re: I znowu bóle mięśni i denne sampooczucie.
Od: b...@v...pl (a) szukaj wiadomości tego autora

krzysiek wrote:

> [...]
> chorobą i wyzdrowiałem a teraz to wraca, czy mozliwe ze antybiotyki które
> miałem wczesniej osłabiły moj organizm ? :(

a morfologie robiłeś?
badania moczu?
jakies choroby wirusowe/ zakaźne??
ile masz lat?

3. Data: 2007-03-02 17:45:26

Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie badania krew, mocz były robione. I wszystko było w normie. Mam
24lata. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.

--
Krzysiek82
GG:1299459

4. Data: 2007-03-02 20:16:29

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 18:45, krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> wrote:
> Wszystkie badania krew, mocz były robione. I wszystko było w normie. Mam
> 24lata. Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.

Mój lekarz ogólny na to samo pytanie zadane przeze mnie odpowiedział,
że teraz właśnie tak ludzie chorują. Dawniej było to 3 dni i
przechodziło bez śladu, teraz podobno takie przeziębienia ciągną się z
chwilowymi poprawami nawet ze trzy tygodnie.
est

5. Data: 2007-03-03 07:52:36

Od: "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

tyle tylko że ja już takie jazdy miałem od 16 grudnia, raz lepiej a raz nie
:(

6. Data: 2007-03-03 13:22:20

Od: "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Przyznaje sie czapke i kalesony zacząłem nosić dopiero od połowy stycznia.
Teraz ubieram się ciepło i nadal takie kwiatki sie dziejeą a i tak na dworze
jestem sporadycznie (dom->autro->praca) i tak w koło.

--
Krzysiek

7. Data: 2007-03-04 06:20:00

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 14:22, "krzysiek" <k...@o...plwytnijto> wrote:
> Przyznaje sie czapke i kalesony zacząłem nosić dopiero od połowy stycznia.
> Teraz ubieram się ciepło i nadal takie kwiatki sie dziejeą a i tak na dworze
> jestem sporadycznie (dom->autro->praca) i tak w koło.

Pij coś na wzmocnienie, np. bioaron c, jakaś wit. C. Może nieco
poprawi stan rzeczy.
Miałam dokładnie tak samo. Co weekend w łóżku, niezdolna do życia, aż
w koncu wzięłam urlop i przesiedziałam w domu tydzień.
Jak mnie coś bierze to wapno i witamina c. Jakoś na razie jest dobrze.
A jak Ci przeziębienie minie to wtedy standardowy komplet witamin.
Pozdr.
est

nowotwory i suplementy
podwojne widzenie