IET + KAFELKI: w jakiej kolejnosci klasc?

1. Data: 2008-10-13 12:55:19

Temat: IET + KAFELKI: w jakiej kolejnosci klasc?
Od: "Radek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moglby podpowiedziec w jakiej kolejnosci nalezy wykanczac wnetrze
mieszkania (zakladajac, ze wykonawcy beda 2 rozni i beda pracowac w 2
roznych terminach)?

1. Czy najpierw robic lazienke i gres w przedpokoju?
2. Czy najpierw robic podlogi (parkiet), a dopiero pozniej powyzsze?

Chcialbym bardzo, aby podloga w mieszkaniu trzymala jeden wspolny poziom.

Moze kieruje sie pokretna logika, ale chyba lepiej najpierw polozyc parkiet
i do niego poziomowac kafelki w lazience i na przedpokoju dajac odpowiednia
ilosc kleju, niz pozniej np. cyklinowac podloge tak, aby obnizyla sie do
poziomu plytek. Co w wypadku, jesli okaze sie, ze np. parkiet juz na starcie
bedzie nizej niz plytki?

Wszystkie porady, ktore udalo mi sie znalezc taktuja o tym, ze podloge
(parkiet) robi sie na samym koncu....

Jak to wyglada(ło?) u Was? :)
Dzieki za wszelka pomoc!

2. Data: 2008-10-13 13:17:14

Temat: Re: IET + KAFELKI: w jakiej kolejnosci klasc?
Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek pisze:
> Jak to wyglada(ło?) u Was? :)
Najpierw była robiona wylewka, która uwzględniła, że parkiet i płytki
różnią się wysokością. Potem kładzione były płytki, następnie parkiet
(ale mogło być też odwrotnie).

Ania

3. Data: 2008-10-13 14:49:29

Od: Artur ERZET <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 14:55, "Radek" <g...@i...pl> wrote:
> [...]
> bedzie nizej niz plytki?
>
> Wszystkie porady, ktore udalo mi sie znalezc taktuja o tym, ze podloge

Witam.
Zawsze najpierw powinny być robione mokre prace budowlane takie jak
np.kładzenie płytek natomiast już w tym momęcie powinna być wybrana
określona podłoga naprzykład Tarkett 14 mm + 1mm klej zakładamy że
grubość podłogi to nie mniej niż 15mm (14mm podłoga + 1mm klej i
zawsze można przy samych płytkach nadłożyć 1mm kleju, natomiast
zerwanie 1mm wylewki jest ciężkie) tak więc przyjmijmy ze grubość
podłogi to 16 mm. Po zakończeniu kładzenia płytek (około 1-2 tygodnie
po) powinna być zmierzona wilgotność (dla wylewek cementowych to 1,8%
mierzona CM) i dopiero po osiągnięciu takiej wilgotności lub mniejszej
układny parkiet

4. Data: 2008-10-21 07:46:49

Temat: Re: Parkiet + kafelki: w jakiej kolejnosci klasc?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ale po co?

Jesli woda się przeleje w łazience lub kuchni, to ma zalać równo całe mieszkanie?

IMHO najlepiej jest, gdy własnie terakota w pomieszczeniach mokrych ma te kilka
milimetrów niższy poziom.
JaC

-----

> Chcialbym bardzo, aby podloga w mieszkaniu trzymala jeden wspolny poziom.

Meble firmy Meblar - opinie
Zacinajacy sie kran
Żarówki LED do łązienki/ubikacji?
Siemens Intervall 570 Automatic