Żarówki LED do łązienki/ubikacji?

1. Data: 2008-10-12 18:39:33

Temat: Żarówki LED do łązienki/ubikacji?
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad zakupem żarówek LED lub ew. energooszczędnych do
łazienki i ubikacji - czy ktoś ma doświadczenie z LEDami?
Z tradycyjną żarówką o jakiej mocy można porównać żarówkę LED o mocy
elektrycznej 1,5-1,8W? np. taką:
http://allegro.pl/item452088434_zarowki_led_e14_38_l
ed_kolor_bialy_1_8_w.html ?

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-10-13 03:08:18

Temat: Re: Żarówki LED do łązienki/ubikacji?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie będzie Ci przeszkadzać barwa światła (w świetle "białego" LED-a
będziesz wyglądał, jak umrzyk w kostnicy) to nie ma sprawy.
Energooszczędne świetlówki kompaktowe do łazienki to IMO też kiepski pomysł,
bo one "nie lubią" częstego gaszenia i zapalania - w takim trybie pracy ich
trwałość nie będzie miała nic wspólnego z tym, co mówi reklama\
Jacek

3. Data: 2008-10-13 08:27:42

Od: "aliali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do ubikacji jescze obleci ale do łazienki nie polecam. W łazience potrzeba
silnego oświetlenia i dobrego jakościowo w zasadzie nic poza halogenami nie
widzę. Widmowa charakterystyka diód powoduje dziwne zabarwienie skóry. Lepiej
żeby kobiety nie malowały do świetlenia diodowego, ponieważ w naturalnym
będzie to trochę inaczej wyglądać. Poza tym wydajnośc pozostawia wiele do
życzenia.

4. Data: 2008-10-13 10:39:40

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo wrote:
> [...]
> łazienki i ubikacji - czy ktoś ma doświadczenie z LEDami?
> Z tradycyjną żarówką o jakiej mocy można porównać żarówkę LED o mocy

światła daje nie więcej jak 20W halogen
do kibla (małego o wielkości sławojki) ze 4 szt to obleci

Jeffrey

5. Data: 2008-10-13 13:05:05

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Oct 2008 08:27:42 +0000 (UTC), aliali napisał(a):

> Do ubikacji jescze obleci

E, tam - jak tu w "najmniejszym pokoju" oddawać się lekturze przy takim
świetle???

T.

6. Data: 2008-10-13 17:17:45

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> światła daje nie więcej jak 20W halogen
> do kibla (małego o wielkości sławojki) ze 4 szt to obleci

No tak tylko ile czasu dziennie pali się światło w kiblu przy 2-3
domownikach? góra 30min? Jesli tak, to wydatek roczny zwykłej żarówki 25-40W
to max. 2zł, więc LEDy zwrócą się po hmm... nie ma sensu.

7. Data: 2008-10-13 22:30:04

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo wrote:

> [...]
> żarówki
> 25-40W to max. 2zł, więc LEDy zwrócą się po hmm... nie ma sensu.

prawda
mój teść ma w kiblu żarówkę energooszczędną taką z taniego marketu,
widno się robi dopiero jak wychodzisz po kartofelkach, za pierwszym
razem to mało po ścianie nie polałem bo nic nie widać - tak też można
dla odmiany w łazience sam zrobiłem probę i żar. energooszczędna
philipsa wysiadła szybciej niż zwykła żarówka

jeffrey

8. Data: 2008-10-18 12:16:12

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> światła daje nie więcej jak 20W halogen
> do kibla (małego o wielkości sławojki) ze 4 szt to obleci

po co 4x20W w malej ubikacji?
ja mam 2x20W w ubikacji o pow cos kolo 2m2 i jest zupelnie OK

--
pzdr
piotrek

9. Data: 2012-08-03 08:11:49

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 października 2008 20:39:33 UTC+2 użytkownik Przemolo napisał:
> [...]
ed_kolor_bialy_1_8_w.html ?

> --
> Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Lepiej kupić chyba w jakimś sklepie niż na allegro np. www.sklep.ledsgroup.pl
Do domu nadają się wszystkie żarówki z ciepłą barwą.

10. Data: 2012-08-03 08:14:10

Od: Zaborro <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ed_kolor_bialy_1_8_w.html ?

> --
> Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Na www.sklep.ledsgroup.pl mają niezłe ceny. Bardzo duży wybór i nawet sprzedają
żarówki w zestawach.

Siemens Intervall 570 Automatic
Uszczelnienie brodzika
BergHOFF - kto ma i gotuje - szukam osób w celu wymiany doświadczeń kuchennych.
Filtry do wody i wkład zmiekczający
dom na podmoklej dzialce