INFO.

1. Data: 2008-03-12 23:27:22

Temat: INFO.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z ciągłym występowaniem postów podszywających się pod moje konto
informuję, że prócz wielu fałszywek sprzed 24 lutego 2008, WSZYSTKIE (prócz
niniejszego) posty pojawiające się pod moim nickiem po 24 lutego również
nie są mojego autorstwa.
Zakończyłam grupową "działalność" z dniem 24 lutego 2008 z powodów ogólnych
- mam obecnie inne, bardziej interesujące i zabawne dla mnie zajęcia.
Osoby zainteresowane dalszym kontaktem ze mną zapraszam na priv pod adres
e...@o...pl, a wszelkich życzliwych mi Grupowiczów serdecznie pozdrawiam
:-)

Małgorzata /XL

2. Data: 2008-03-14 01:19:39

Temat: Re: INFO.
Od: Lubliniak <100%@lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> - mam obecnie inne, bardziej interesujące i zabawne dla mnie zajęcia.
> Osoby zainteresowane dalszym kontaktem ze mną zapraszam na priv pod adres

wykurvviaj

3. Data: 2008-03-14 12:58:27

Od: Włodzimierz Holsztyński (wlod) <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 12, 4:27 pm, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> [...]
> - mam obecnie inne, bardziej interesujące i zabawne dla mnie zajęcia.
> Osoby zainteresowane dalszym kontaktem ze mną zapraszam na priv pod adres

Niezwykle mi przykro, że jesteś narażona na kryminalne
zachowanie.

Zwracam się do wszystkich, którzy dobrze orientują
się w Internecie by przestępcę (jednego lub więcej)
wykryli, by został ukarany.

Pozdrawiam Cię,

Wlodek

4. Data: 2008-03-14 13:03:01

Od: Włodzimierz Holsztyński (wlod) <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 13, 6:19 pm, nikczemny Lubliniak <1...@l...pl> wrote:

[ciach chamstwo]

Podałem Google'owi post "Lubliniaka"
jako abuse. Należy "Lubliniaka" zidentyfikować
i ukarać, by atmosferę od takich oczyścić. Mam
nadzieję, że znajdą się Internetowcy, którzy to potrafią.

Włodek

5. Data: 2008-03-14 15:15:33

Od: PaniDoTowarzystwa <m...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Holsztyński (wlod) pisze:

> [...]
> zachowanie.
>
> Zwracam się do wszystkich, którzy dobrze orientują
> się w Internecie by przestępcę (jednego lub więcej)

włodek, dlaczego jak otwieram twojego posta rozchodzi się smrodek?

szampony z allegro - kupował ktoś?
pytanie językowe :-)
Loreal-farba majirel
duży z odpinanymi ramiączkami