szampony z allegro - kupował ktoś?

1. Data: 2008-03-12 22:27:34

Temat: szampony z allegro - kupował ktoś?
Od: "Blue" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z profesjonalnymi szamponami i odżywkami z allegro? Wielkie
pojemności, cena dość niska... Czy salony fryzjerskie pożerają taki procent
zwykłej ceny, czy to po prostu podróżki? Przejrzałam komentarze tego
allegrowicza: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1127320 i wygląda na to,
że nie jest źle. Ale L'oreal 1500 ml za 80 zł? Gdy 250 (chyba) w salonie
kosztuje około 50 zł? Jakoś nie mogę uwierzyć... Może któraś z Was testowała
takie wielkie szampony kupowane na aukcji?
B.

2. Data: 2008-03-12 22:52:47

Temat: Re: szampony z allegro - kupował ktoś?
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> około 50 zł? Jakoś nie mogę uwierzyć... Może któraś z Was testowała takie

Ja kupowałam Matrixa z Loreala. Nie u tej osoby, ale w równie niskich cenach.
Oryginalne. Niestety, na firmowych kosmetykach są takie właśnie przebitki
cenowe.

--
misiczka

3. Data: 2008-03-13 08:08:18

Od: "JustynaP" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztuje około 50 zł? Jakoś nie mogę uwierzyć... Może któraś z Was
testowała
> takie wielkie szampony kupowane na aukcji?

Kupowałam kilka razy u tej osob, zresztą u innych też.
Osoba godna zaufania. Polecam.

4. Data: 2008-03-14 07:17:05

Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Polecam. Kupowałam różne produkty do pielęgnacji włosów od tego
Allegrowicza. Wszystko oryginalne.

Pozdrawiam

Ania

pytanie językowe :-)