Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

111. Data: 2015-03-30 21:23:58

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:7cb4bdyo2zjs$.k77wxxs4mqzu.dlg@40tude.net...
> [...]
=cms_www.pap.pl&_PageID=1&s=infopakiet&dz=swiat&idNe
wsComp=203304&filename=&idnews=206615&data=&status=b
iezace&_CheckSum=-715763982

> "Niemieckie prawo dotyczące ochrony prywatności jest jednym z najbardziej
> restrykcyjnych na świecie.

Masz rację. Przekonali się o tym ci, którym Niemcy zabrali dziecko za
mówienie przy nim po polsku. Dalej- gdy adwokat brał się za ich sprawy-
niemieckie państwo stwierdzało, że nie może podać nowego adresu dziecka,
bo...własnie ochrona danych osobowych.

--

Chiron

112. Data: 2015-03-30 21:26:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Żyjesz w jeszcze bardziej szpiegowskim, niż ja. Patriot act w Polsce
>jeszcze nie obowiązuje. Jeśli chodzi o pilota- wiesz, niegłupie by było,
>gdyby zwolnienie mógł mu wydać wyłącznie lekarz, który o tym dodatkowo
>powiadamia jego firmę

Ojej, i wówczas Jędrzej nie będzie się ubiegał o zwolnienie, i co wtedy?

113. Data: 2015-03-30 21:27:17

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

>mówienie przy nim po polsku. Dalej- gdy adwokat brał się za ich sprawy-
>niemieckie państwo stwierdzało, że nie może podać nowego adresu dziecka,

Nie pal tego więcej.

114. Data: 2015-03-30 21:42:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> No ja bym wolał, żeby informacja ze pilot ma depresje
> była dostarczona do pracodawcy.
> Ale ty miszczu wiesz swoje, jak zwykle.

Jasne. Bo nie każda depresja oznacza myśli samobójcze
i nie ma powodu do alarmowania pracodawcy że masz
jakies takie problemy.

> Na szczęście Bundestag kombinuje tak, żeby było jak ja wole.

Strach ludzi słabych jest motorem ciągłego ograniczania ich
własnej wolności osobistej. Obudzisz się niedługo w 1984.

> BTW latasz lufthansą?

Tak jest. I bardzo lubię te linie lotnicze. Ty nie latasz? Czemu?

Ile % kursów lotniczych Lufthansy skończyło się katastrofą?
Pomyśl racjonalnie, nie pozwól aby strach wpływał na Twoje decyzje.

Swoją drogą w marcu leciałem już w jedną podróż samolotem,
na początku kwietnia będę leciał w drugą, a pod koniec kwietnia
właśnie Lufthansą przez ocean... Nie widzę problemu.

115. Data: 2015-03-30 21:47:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Takie były pierwsze informacje medialne.

Jak widać tylko spekulacje. Bo informacji rzetelnych nie mogło być.
Zerknij na obowiązujące w Niemczech prawo o którym zacytowała
tu Fragi obok.

> Żyjesz w jeszcze bardziej szpiegowskim, niż ja.

I wcale mi się to nie podoba.

> Patriot act w Polsce jeszcze nie obowiązuje.

I bardzo dobrze.

> Jeśli chodzi o pilota- wiesz, niegłupie by było, gdyby zwolnienie mógł mu
> wydać wyłącznie lekarz, który
> o tym dodatkowo powiadamia jego firmę

Tobie tez się marzy 1984?

116. Data: 2015-03-30 21:47:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Ojej, i wówczas Jędrzej nie będzie się ubiegał o zwolnienie, i co wtedy?

Właściwie to masz rację. Jednak uważam, że częste badania- i w razie
stwierdzenia problemów- out! Tu natomiast padają i takie argumenty, że
samolotów przybyło, a wykształcić nowego pilota czy też zatrudnić- to
dodatkowy koszt, konkurencja nie śpi, więc eksploatuje się tych, co są.

--

Chiron

117. Data: 2015-03-30 21:49:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Ojej, i wówczas Jędrzej nie będzie się ubiegał o zwolnienie, i co wtedy?

Właśnie - zaczynasz zatem widzieć wady swojego pomysłu...

Będzie miał motywację aby ukrywać swój stan zdrowia i nawet
nie będzie próbował się leczyć bo groziłoby to utratą pracy...

Tylko gwarancja prywatności pozwoli wariatowi szukać pomocy
u lekarza - gdyby każdy wiedział że o każdej diagnozie dowie
się pracodawca to kto by ryzykował udanie się z wizytą do lekarza?

118. Data: 2015-03-30 21:49:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie pal tego więcej.

Takich sytuacji było i jest sporo w BRD. Jedną znam osobiście- dotyczyła
moich znajomych. Sprawę prowadził niemiecki adwokat. Polski konsulat miał (i
ma) to w...no wiesz sam, gdzie.
https://www.google.pl/search?client=opera&q=Patriot+
act&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#newwindow=1&q=n
iemcy+zabieraj%C4%85+dzieci+polakom
--

Chiron

119. Data: 2015-03-30 21:51:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mówienie przy nim po polsku. Dalej- gdy adwokat brał się za ich sprawy-
> niemieckie państwo stwierdzało, że nie może podać nowego adresu dziecka,

Komu odebrano dziecko za mówienie do niego po polsku???

120. Data: 2015-03-30 21:54:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (i ma) to w...no wiesz sam, gdzie.
> https://www.google.pl/search?client=opera&q=Patriot+
act&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#newwindow=1&q=n

Linka podałeś do wyszukiwarki z hasłem Patriot Act.
Podaj linka nie do googla tylko do konkretnej sprawy gdzie
zabrano dzieci tylko ZA MÓWIENIE DO NICH PO POLSKU.

Psychopatyczne zarazki
Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.
Talent?