Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

211. Data: 2015-04-01 19:46:23

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mfh7vk$23o$...@d...me...

>Możesz zatem wytłumaczyć co miałeś na celu osiągnąć przywołując
>w tej dyskusji o polskich EMIGRANTACH na terenach niemieckich
>zdarzenia mające miejsce w okupowanej Polsce pod obcymi rządami ?

Misiu, może przybliż co to jest okupacja twoim zdaniem? Pewnie się dowiemy,
że Kijów jest pod Ukraińską okupacją.

212. Data: 2015-04-01 19:57:22

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Apr 2015 09:06:43 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
> Jak sama piszesz niżej - nic mi się nie myli, potwierdzasz właśnie ten swój
> sentyment.

> Tak właśnie myślałem i to napisałem, a tak się oburzyłaś wyżej...

Nie, nie tak myślałeś, co zresztą wcześniej przyznałeś: że pomyliłeś
wypowiedzi. Czy może to był żart z Twojej strony? :) Przypisałeś mi
"kablowanie", co było tylko i wyłącznie Twoją pomyłką, którą teraz, nie
wiedzieć czemu, pielęgnujesz.

> Gdzie jest niedorzeczność w stwierdzeniu "w swojej wiosce"?
> Ja nazywam wioską mój rodzimy Kraków. Bo w gruncie rzeczy
> jak pojeździsz po świecie i pobędziesz trochę w takim Chicago,
> Bangalore, HongKongu czy Singapurze to przekonasz się że
> nawet Kraków to taka większa wioska... Nie było tam nic obrazliwego,
> raczej jako synonim "chleba piekł w Twojej okolicy/osiedlu/wiosce".

Pobyłam i pożyłam w świecie być może trochę więcej i dłużej niż Ty, być
może krócej, i powiem Ci, że to właśnie chociażby takie Chicago, jest dla
mnie symbolem 'wioski'. Wszystko zależy od tego, jak człowiek pojmuje
pojęcie "wioska". A można pojmować przeróżnie.

> Nawet nie próbuję, więc nie wiesz czy nie jestem w stanie :-)

Wiem :) Akurat to wiem.

> Ależ moja droga - już potwierdziłaś że poprawnie odczytałem
> Twoje sentymenty do sprawdzania i kablowania

Kłamiesz. Perfidnie. Jestem za regularnymi badaniami okresowymi. Co do
kablowania to już się przyznałeś, że pomyliłeś czyjąś wypowiedź z moją. A
teraz kręcisz jak mały chłopczyk. Żałosne :)

> chorób do
> pracodawcy bez dosłownego takiego Twojego stwierdzenia.
> Więc już się tak nie najeżaj bo przecież wyszło na to samo...

Wyszło na to, że umiesz tylko kłamać i kręcić, wymyślać i wmawiać bzdury
oraz dopowiadać wyssane z palca brednie :) Z czytania ze zrozumieniem F :(

> Gdzie ja mam obsesję? Nie wmawiaj mi dziecka w brzuch :-)
> Wymieniłem przykład bo o depresji pilota była mowa.

Może Ty tutaj rozmawiasz _tylko_ o depresji pilota. Ja do tematu podchodzę
zdecydowanie szerzej.

> Pilot z depresją rozbił samolot a piekarz może otruć chleb dla całej wioski
> i zabić więcej ludzi niż zabił ten pilot. Jeśli ktoś chce sprawdzać pilotów
> to nielogiczne jest gdy nie chce sprawdzać piekarzy... O to tylko mi chodzi.
> A jak piekarzy, to czemu nie sprawdzać pielęgniarek chodzących po
> szpitalu ze strzykawkami i igłami i dostępem do szafek z truciznami?
> A jak pielęgniarki to czemu nie testować pracowników wodociągów,
> którzy mogą wpuścić jakąś truciznę do wody pitnej?
> I nakręcamy spiralę paranoi strachu...

Wy może nakręcacie.
My wykonujemy badania.

> I bada się też ich mentalną sprawność?

Dlaczego ograniczasz się do mentalnej sprawności???
Jak są potrzeby, to się pewnie bada.

> Demagogia...

Życie. Jeśli ktoś mówi A, niech powie i B.

> oczywiście że przeszkadzałoby mi.
> Ale to nie znaczy wcale że będę tu głosował za przymusowymi
> badaniami i kablowaniem przez lekarza wprost do pracodawcy.
> Zakładam, może błędnie, że ludzie mają pewien poziom poczucia
> odpowiedzialności wewnątrz siebie i wyczucie co jest a co nie
> jest etyczne w ich zawodzie bez potrzeby bata i policjanta.

Tak, niektórzy zapewne mają. Są też tacy, którzy nie mają.

> I nikt Ci tego prawa nie odbiera.

Więc nie nazywaj tego wtórowaniem. Moje zdanie jest tylko i aż moim
zdaniem.

> Odnoszę się do całej postawy jaką zajęłaś w tej dyskusji
> a nie do konkretnego słowa wyrwanego z kontekstu...
> Tak samo jak możesz po spotkaniu z kimś wywnioskować
> że Cię lubi lub że Cię nielubi nawet jak nie padną takie
> słowa tak samo możesz rozpoznać stanowisko jakie dana
> osoba zajmuje w dyskusji nawet gdy się nie określi dosłownie.
> Potwierdziłaś już to wyżej że nie pomyliłem się w ocenie
> Twojego stanowiska w tej dyskusji - i jest ono zresztą bardzo
> zgodne ze stanowiskiem Ewy czy Ghosta.

Otóż pomyliłeś się. Bowiem prawie w każdej Twojej wypowiedzi w tym poscie
pada słowo "kablowanie" w kontekście moich wypowiedzi, i co za tym idzie, w
kontekście mojego zdania na temat badań okresowych pilotów.
Kablowanie to Twój wymysł i zakłamywanie mojej opinii. Nie powinieneś w ten
sposób przeinaczać wypowiedzi swojego rozmówcy. Badania okresowe z
kablowaniem nie mają bowiem nic wspólnego.

> No to się tu zgadzamy co do pilotów :-)
> A w kwestii testowania zdrowia psychicznego piekarzy jakie masz zdanie? :-))

Jeśli się kiepsko czuje, a ma całą wioskę do wykarmienia, to niech się
testuje ;) I leczy! :)

PS Już wiem, dlaczego te chleby i bagietki sam sobie pieczesz ;))

M.

213. Data: 2015-04-01 20:45:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> Dlaczego ograniczasz się do mentalnej sprawności???
> Jak są potrzeby, to się pewnie bada.

Bo innych chorób się mniej boję :-)
Jak piekarz ma katar czy HIV to w piecu się to wypraży...

> Tak, niektórzy zapewne mają. Są też tacy, którzy nie mają.

Żadnymi testami tego nie sprawdzimy.

> [...]
> ten
> sposób przeinaczać wypowiedzi swojego rozmówcy. Badania okresowe z
> kablowaniem nie mają bowiem nic wspólnego.

Wobec tego przyznaję się do pomyłki i przepraszam.

> Jeśli się kiepsko czuje, a ma całą wioskę do wykarmienia, to niech się
> testuje ;) I leczy! :)
>
> PS Już wiem, dlaczego te chleby i bagietki sam sobie pieczesz ;))

Tak, Andreas Lubitz był moim piekarzem ;-)
Niestety piekarnik mi się spalił - musimy wymienić grzałkę.

214. Data: 2015-04-01 20:46:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Misiu, może przybliż co to jest okupacja twoim zdaniem?
> Pewnie się dowiemy, że Kijów jest pod Ukraińską okupacją.

Zadałem Ci pytanie. Potrafisz odpowiedzieć czy nie potrafisz?

215. Data: 2015-04-01 21:17:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Zadałem Ci pytanie. Potrafisz odpowiedzieć czy nie potrafisz?

Twoje pytanie misiu to cos w rodzaju: czy przestałeś już bić młotkiem po
głowie swoją matkę? Zauważyłem też, że wydaje ci się, że masz umiejętność
zarządzania tym, co ktoś ma odpowiedzieć - to jest w tobie najzabawniejsze
:-)

To jak - napiszesz, co to jest po twojemu okupacja?

216. Data: 2015-04-01 21:25:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-01 o 19:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-01 11:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Wszystko. Inaczej by się tak nie nazywały.

Łącznie ze stanem technicznym podwozia.

Ewa

217. Data: 2015-04-01 21:25:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zarządzania tym, co ktoś ma odpowiedzieć - to jest w tobie najzabawniejsze

Dla mnie zabawne jest dużo rzeczy - np. to jak wrzuciłeś do googla
hasełko "germanizacja dzieci" i wrzuciłeś to co Ci google wypluło
tutaj, na grupę, bez przemyślenia i myślałeś że zabłyśniesz... :-)

> To jak - napiszesz, co to jest po twojemu okupacja?

To jak - napiszesz jaki związek widzisz między germanizacją
na terenie Polski w czasie zaborów, a wydarzeniami dziejącymi
się dziś w wolnej Europie, na terenie państwa Niemieckiego?
Bo ja związku żadnego nie widzę. Chlapnąłeś bzdurę i zamiast
się szybko wycofać to Ty brniesz dalej zakopując się coraz głębiej.

218. Data: 2015-04-01 21:59:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Dla mnie zabawne jest dużo rzeczy - np. to jak wrzuciłeś do googla
>hasełko "germanizacja dzieci" i wrzuciłeś to co Ci google wypluło
>tutaj, na grupę, bez przemyślenia i myślałeś że zabłyśniesz... :-)

Sprawdzam... No i pszemolo znów zduping - przy "germanizacja dzieci"
Września dopiero na trzeciej stronie :-)

Jesteś miszczem zdupingu :-)

219. Data: 2015-04-01 22:14:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzam... No i pszemolo znów zduping - przy "germanizacja dzieci"
> Września dopiero na trzeciej stronie :-)
>
> Jesteś miszczem zdupingu :-)

Wciąż nie napisałeś co ma Września spod Zaboru Pruskiego z 1902 roku
wspólnego ze współczesnymi emigrantami w strefie Schengen...
Długo będziemy czekać aż wyjaśnisz nam to swoje pierdnięcie?

220. Data: 2015-04-01 22:53:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Długo będziemy czekać

Ilu was jest pszemolo?