Idzie wojna.

1. Data: 2022-07-01 00:15:07

Temat: Idzie wojna.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczyt NATO i te sprawy.
Wiedzą, że Putin zaatakuje najpierw Polskę, nie żadną tam Mołdawię.
Wojna idzie.

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-07-03 12:27:54

Temat: Re: Idzie wojna.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2022 o 00:15, XL pisze:
> Szczyt NATO i te sprawy.
> Wiedzą, że Putin zaatakuje najpierw Polskę, nie żadną tam Mołdawię.
> Wojna idzie.

Niby po co miałby atakować Polskę? Oczywiście o ile, tu przytoczę słowa
Papieża - nie będziemy "ujadać z innymi na granicy Rosji" ?

3. Data: 2022-07-03 22:35:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Niby po co miałby atakować Polskę?

BO MU SIĘ TAK PODOBA.

Bo chce ,,odzyskać utracone terytoria", jak sam się wyraził.

BO NIKT MU W TYM NIE PRZESZKODZI, a już najmniej Francja i Niemcy, zawsze
liżący dupę Rosji przed Stalinem, w trakcie i po.

BO POLSKA JEST MU STRATEGICZNIE POTRZEBNA, aby jednym ruchem otoczyć
postsowieckie państwa nadbałtyckie i mieć je w kieszeni oraz pogrozić
paluszkiem Niemcom, którzy już srają w gacie i budują schrony, gotowi mu
Polskę WSCHODNIĄ dać w prezencie i odgryźć dla siebie Pomorze Zachodnie,
Gdańsk i Wrocław, jak zawsze. A przy okazji Pepiki urwą coś dla siebie z
tego stołu ?

> Oczywiście o ile, tu przytoczę słowa
> Papieża - nie będziemy "ujadać z innymi na granicy Rosji" ?

O ile te głupoty może do woli powtarzać każdy, kto z historią tylko mijał
się na korytarzu szkolnym, i to jedynie na przerwie, gdy odnosiła dziennik
do pokoju nauczycielskiego, to PAPIEŻ powtarzający publicznie takie głupoty
daje świadectwo swojej kompletnej głupoty, naiwności i ignorancji
historycznej w postrzeganiu Putina i Rosji, tym samym kompromitując się
wobec wiernych swojego Kościoła.

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-07-04 17:26:45

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2022 o 22:35, XL pisze:

> [...]
> daje świadectwo swojej kompletnej głupoty, naiwności i ignorancji
> historycznej w postrzeganiu Putina i Rosji, tym samym kompromitując się

Patrzę i widzę racjonalnego do bólu faceta. Nie widzę także jakichś
zdobyczy terytorialnych za jego kadencji. Nawet nie zajął Gruzji mimo
tego że miał ją już na widelcu. Ukrainy zresztą także, krótko po
rewolcie na Majdanie była do wzięcia bez strzału.. Naprawdę nie mam
pojęcia o czym wy gadacie zarzucając mu imperialne zapędy. Powiem jak ja
to widzę - USA chcą z Rosji zrobić swojego posłusznego sługę, a wam
wmawiają że Putin jest zły i tylko dybie na naszą cnotę że pozostaje nam
tylko wspomagać ich w atakowaniu Rosji.  Że gdyby nie oni to już dawno
temu byłoby po ptokach.

Każdy, absolutnie każdy normalny człowiek przyzna rację Papieżowi, w
jego stwierdzeniu. A to że on akurat jest Papieżem nic tu nie zmienia.

5. Data: 2022-07-04 18:14:53

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2022 o 17:26, trybun pisze:

> [...]
>
> Każdy, absolutnie każdy normalny człowiek przyzna rację Papieżowi, w
> jego stwierdzeniu. A to że on akurat jest Papieżem nic tu nie zmienia.

No przecież fiutin to dobry i racjonalny wujek, który wysłał swoich
poddanych do innego kraju żeby sobie bezkarnie pogwałcili i pokradli, bo
we własnym kraju bieda (oczywiście nie z jego winy) i nie było już co kraść.

Mam nadzieję, że społeczeństwo w cywilizowanych państwach kiedyś w końcu
zrozumie i do tego dojrzeje, że takie osobniki jak ty nie powinny mieć
dostępu do internetu bez nadzoru prokuratora (albo przynajmniej bez
zezwolenia od lekarza).

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

6. Data: 2022-07-05 14:29:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Patrzę i widzę racjonalnego do bólu faceta.

Ja widzę racjonalnego do bolu AGENTA KGB. Agenturalna racjonalność nie jest
ludzka. Jest ściśle podporządkowana polityce imperialnej Rosji. Już kiedyś
pisałam, że każdy przywódca państwa powinien TAK działać (dla niekumatych:
TAK, czyli ZGODNIE Z RACJĄ STANU SWEGO PAŃSTWA). Lech Kaczyński tak
działał, dlatego go zabili agenci Rosji - bo racjonalność (i racja stanu)
Polski stoi w absolutnej opozycji do racjonalności (i racji stanu) Rosji.
To nieuniknione o oczywiste wobec IMPERIALNEJ WOBEC POLSKI polityki Rosji,
że taki prezydent musiał zostać wyeliminowany ?

> Nie widzę także jakichś
> zdobyczy terytorialnych za jego kadencji. Nawet nie zajął Gruzji mimo
> tego że miał ją już na widelcu.

Nadal ją tam ma, tylko obecnie realizuje ważniejszy cel, do innych
przejdzie potem. Gruzja mu nie podskoczy, bo jest tak zwasalizowana, że
oficjalnie ogłosiła, że nie uznaje sankcji na Rosję.

> Ukrainy zresztą także, krótko po
> rewolcie na Majdanie była do wzięcia bez strzału..

Widocznie za dużo srok za ogon nie mogła Rosja wtedy zbrojnie złapać. TERAZ
to zrobi. Jest przygotowana (wbrew temu, co serwują media) - nawet decyzja
o napaści na Ukrainę zapadła grubo ponad rok temu, ze wszystkimi
szczegółami (termin i plany wojskowe). Wg mnie w praktyce Ukraina została
już zdobyta - z chwilą podsunięcia durnym Ukraińcom ,,człowieka znikąd"
(LOL), czyli Zelenskiego, na prezydenta, tak jak nam podsunieto kapusia
Wałęsę ?
Dali się wziąć na haczyk jak głupi Polacy. ?

> Naprawdę nie mam
> pojęcia o czym wy gadacie zarzucając mu imperialne zapędy.

Putin sam o nich ciągle mówi. To żadne domysły.

> Powiem jak ja
> to widzę - USA chcą z Rosji zrobić swojego posłusznego sługę, a wam
> wmawiają że Putin jest zły i tylko dybie na naszą cnotę że pozostaje nam
> tylko wspomagać ich w atakowaniu Rosji.

Jak na razie to Rosja atakuje - prowadzi wstępne działania zaczepne, wciąż
atakując nasze granice z terenu wasalnej Białorusi. Cel jest jasny. ?

> Że gdyby nie oni to już dawno
> temu byłoby po ptokach.

Ciekawe spojrzenie ?, ale Putin sam mówi wprost, że zajmie Ukrainę, bo to
rosyjskie ,,utracone terytorium". Trudno nie brać tego poważnie, zwłaszcza
gdy się WIE, że faktycznie tak jest (wschód Ukrainy i Krym to tereny
rosyjskojęzyczne do dziś).

> Każdy, absolutnie każdy normalny człowiek przyzna rację Papieżowi, w
> jego stwierdzeniu. A to że on akurat jest Papieżem nic tu nie zmienia.

Zmienia wszystko. Papież nie powinien angażować się politycznie oraz
obrażać wiernych KK, wzniecając konflikty (zamiast wzywać do pokoju). Nie
od tego jest. A skoro tej misji nie przestrzega, to czas go zmienić.

--
XL
Polish Lvov forever!

7. Data: 2022-07-05 16:31:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2022 o 14:29, XL pisze:

> [...]
> pisałam, że każdy przywódca państwa powinien TAK działać (dla niekumatych:
> TAK, czyli ZGODNIE Z RACJĄ STANU SWEGO PAŃSTWA).
Normalni ludzie twierdzą coś wręcz przeciwnego. Przywódca państwa nie
powinien wysyłać swoich niewolników (i nie powinien mieć niewolników...)
do innego państwa żeby gwałcili, rabowali i mordowali.
(dla niekumatych: to co robi fiutin jest zaprzeczeniem racji stanu swego
państwa, to działanie na szkodę własnego państwa).

Problem (dla cywilizowanego świata) w tym, że faszyści nie są w stanie
tego zrozumieć. Mają jakiś defekt mózgu, fizyczną blokadę
uniemożliwiającą im samodzielne myślenie. Ich mózgi pracują inaczej niż
mózgi ludzi normalnych i gdyby nie byli niebezpieczni dla otoczenia, to
można by rzec, że to nie ich wina, że mają taki defekt.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

8. Data: 2022-07-08 12:24:20

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To nieuniknione o oczywiste wobec IMPERIALNEJ WOBEC POLSKI polityki Rosji,
> że taki prezydent musiał zostać wyeliminowany ?

A dowody na poparcie swojego zdania jakieś masz?  Wiem że to dla Ciebie
może brzmieć strasznie, z góry przepraszam, ale skoro wyciągasz takie
armaty to muszę zapytać czy to Putin pierwszy zaczął drzeć  z Lechem
Kaczyńskim? Być może o czymś nie wiem i stąd mylne wyobrażenie, ale z
tego co wiem to nie było ze strony Rosji jakichś ataków na Polskę. Np.
na okrągło ktoś usiłuje mi wmówić jakieś bajki o "szantażu gazowym
Rosji", a niestety mam na dowód tylko słowo nawiedzonego rusofoba. O
jaki "szantaż" jemu chodzi?

I co rozumiesz przez tą "Imperialną politykę Rosji wobec Polski"?

> Nadal ją tam ma, tylko obecnie realizuje ważniejszy cel, do innych
> przejdzie potem. Gruzja mu nie podskoczy, bo jest tak zwasalizowana, że
> oficjalnie ogłosiła, że nie uznaje sankcji na Rosję.

Na jakieś 10 lat uspokoił sytuacje na tamtym kierunku, jednak tylko
patrzeć znowu ruszy akcja przyjmowania Gruzji do NATO. Nie wierzę że
kiedyś zaniechają prób otoczenia Rosji kordonem swoich wojsk.

> [...]
> Wałęsę ?
> Dali się wziąć na haczyk jak głupi Polacy. ?

Albo po prostu nie miała interesu w zajmowaniu Ukrainy, tak jak i teraz
nie ma.  I wobec braku jakichś przeciwnych argumentów podostaje mi tego
się trzymać. Nie widzę tej wykrzykiwanej z mediów agresji Rosji abym
mógł brać pod uwagę inne możliwości.

E tam, zaraz kapuś. To taki sam kaliber zarzutów jak "donosy na Papieża
do SB".

> Putin sam o nich ciągle mówi. To żadne domysły.

Przecie wypowiedzi Putina w Polsce są cenzurowane!

> Jak na razie to Rosja atakuje - prowadzi wstępne działania zaczepne, wciąż
> atakując nasze granice z terenu wasalnej Białorusi. Cel jest jasny. ?

Samoobrona przed faktycznymi agresorami prowadzącymi z Rosją wojnę już
od dłuższego czasu.

> [...]
> rosyjskie ,,utracone terytorium". Trudno nie brać tego poważnie, zwłaszcza
> gdy się WIE, że faktycznie tak jest (wschód Ukrainy i Krym to tereny

Naprawdę widziałaś autoryzowaną wypowiedź Putina w której przedstawia
plany zajęcia Ukrainy?

> Zmienia wszystko. Papież nie powinien angażować się politycznie oraz
> obrażać wiernych KK, wzniecając konflikty (zamiast wzywać do pokoju). Nie
> od tego jest. A skoro tej misji nie przestrzega, to czas go zmienić.

Jednym słowem sugerujesz że nawet jak powiedział oczywistą prawdę to
jako Papież nie powinien tego robić bo to dyskwalifikuje to co powiedział?

Podsumowując - ktoś może odnieść wrażenie że Rosja czy Putin to jacyś
moi faworyci, nic z tycz rzeczy, gdyby to Rosja atakowała USA czy
kogokolwiek z NATO a nie się broniła bezpardonowo atakowana to wtedy ona
doczekałaby się rzetelnej recenzji .

Syndrom Krupówek.
,,Księżniczki", kurła! ?
Prawo do aborcji w USA zniesione ??