Re: Idzie wojna.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Idzie wojna.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 05 Jul 2022 12:29:27 GMT

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Patrzę i widzę racjonalnego do bólu faceta.

Ja widzę racjonalnego do bolu AGENTA KGB. Agenturalna racjonalność nie jest
ludzka. Jest ściśle podporządkowana polityce imperialnej Rosji. Już kiedyś
pisałam, że każdy przywódca państwa powinien TAK działać (dla niekumatych:
TAK, czyli ZGODNIE Z RACJĄ STANU SWEGO PAŃSTWA). Lech Kaczyński tak
działał, dlatego go zabili agenci Rosji - bo racjonalność (i racja stanu)
Polski stoi w absolutnej opozycji do racjonalności (i racji stanu) Rosji.
To nieuniknione o oczywiste wobec IMPERIALNEJ WOBEC POLSKI polityki Rosji,
że taki prezydent musiał zostać wyeliminowany ?

> Nie widzę także jakichś
> zdobyczy terytorialnych za jego kadencji. Nawet nie zajął Gruzji mimo
> tego że miał ją już na widelcu.

Nadal ją tam ma, tylko obecnie realizuje ważniejszy cel, do innych
przejdzie potem. Gruzja mu nie podskoczy, bo jest tak zwasalizowana, że
oficjalnie ogłosiła, że nie uznaje sankcji na Rosję.

> Ukrainy zresztą także, krótko po
> rewolcie na Majdanie była do wzięcia bez strzału..

Widocznie za dużo srok za ogon nie mogła Rosja wtedy zbrojnie złapać. TERAZ
to zrobi. Jest przygotowana (wbrew temu, co serwują media) - nawet decyzja
o napaści na Ukrainę zapadła grubo ponad rok temu, ze wszystkimi
szczegółami (termin i plany wojskowe). Wg mnie w praktyce Ukraina została
już zdobyta - z chwilą podsunięcia durnym Ukraińcom ,,człowieka znikąd"
(LOL), czyli Zelenskiego, na prezydenta, tak jak nam podsunieto kapusia
Wałęsę ?
Dali się wziąć na haczyk jak głupi Polacy. ?

> Naprawdę nie mam
> pojęcia o czym wy gadacie zarzucając mu imperialne zapędy.

Putin sam o nich ciągle mówi. To żadne domysły.

> Powiem jak ja
> to widzę - USA chcą z Rosji zrobić swojego posłusznego sługę, a wam
> wmawiają że Putin jest zły i tylko dybie na naszą cnotę że pozostaje nam
> tylko wspomagać ich w atakowaniu Rosji.

Jak na razie to Rosja atakuje - prowadzi wstępne działania zaczepne, wciąż
atakując nasze granice z terenu wasalnej Białorusi. Cel jest jasny. ?

> Że gdyby nie oni to już dawno
> temu byłoby po ptokach.

Ciekawe spojrzenie ?, ale Putin sam mówi wprost, że zajmie Ukrainę, bo to
rosyjskie ,,utracone terytorium". Trudno nie brać tego poważnie, zwłaszcza
gdy się WIE, że faktycznie tak jest (wschód Ukrainy i Krym to tereny
rosyjskojęzyczne do dziś).

> Każdy, absolutnie każdy normalny człowiek przyzna rację Papieżowi, w
> jego stwierdzeniu. A to że on akurat jest Papieżem nic tu nie zmienia.

Zmienia wszystko. Papież nie powinien angażować się politycznie oraz
obrażać wiernych KK, wzniecając konflikty (zamiast wzywać do pokoju). Nie
od tego jest. A skoro tej misji nie przestrzega, to czas go zmienić.

--
XL
Polish Lvov forever!