Iglaki

1. Data: 2001-08-14 11:49:44

Temat: Iglaki
Od: "GP" <g...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Może ktoś wie kiedy powinno się sadzić świerki w ogrodzie i jakie
przyjmują sie najlepiej oraz rosną najszybciej.Dzięki
Grzegorz

2. Data: 2001-08-15 09:01:52

Temat: Re: Iglaki
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GP" <g...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.Może ktoś wie kiedy powinno się sadzić świerki w ogrodzie i jakie
> przyjmują sie najlepiej oraz rosną najszybciej.Dzięki
> Grzegorz

Witam !

Te w pojemnikach praktycznie przez caly rok (chociaz zime lepiej sobie
darowac ).Jednym z najszybciej rosnacych jest swierk serbski.

Lech

3. Data: 2001-08-18 04:00:13

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
.....>Jednym z najszybciej rosnacych jest swierk serbski.

szybciej daglezja
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-08-19 18:02:25

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak! ale... daglezje są często uszkadzane przez wiosenne przymrozki
(przynajmniej u mnie, na Pd o Wa-wy) i potem "kuleją" cały sezon a świerki nie
zwracają uwagi na takie szczegóły.
Wiesiek
Czy Coca-Cola to jest ogród ? :-))

5. Data: 2001-08-22 19:34:42

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy Coca-Cola to jest ogród ? :-))

W stosunku do początkujących czytelników grupy staram się być wyrozumiały i
cierpliwy.
Kierując się tymi cechami odpowiadam: nie.
To pierwsze to amerykański napój, w Polsce następca lemoniady, a w Rosji
kwasu chlebowego. To drugie to miejsce gdzie ludzie stają się mniej
złośliwi, chociaż są wyjątki :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

6. Data: 2001-08-22 20:27:35

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi cos umknelo, ale nie rozumiem. Oczywiscie, ze Coca-cola to nie ogrod tylko
herbicyd. Po niej podobno kilka lat nic nie chce rosnac.

Pozdrawiam

Andrzej

7. Data: 2001-08-22 20:58:52

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W stosunku do początkujących czytelników grupy staram się być wyrozumiały i
> cierpliwy.
Dziękuję, ale ja tylko tak młodo wyglądam!
>To drugie to miejsce gdzie ludzie stają się mniej
> złośliwi, chociaż są wyjątki :-).
Gdzie i ja byłem, humor sobie poprawiłem
Czego wszystkim życzę! Bez wyjątków!!
Wiesiek

8. Data: 2001-08-23 21:13:38

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
............> Gdzie i ja byłem, humor sobie poprawiłem
> Czego wszystkim życzę! Bez wyjątków!!

Sugerujesz, że brak mi humoru.
Czytam ten Twój dowcip:
"> Czy Coca-Cola to jest ogród ? "
i czytam, i czytam i nie wiem z czego mam się śmiać. Przecież to nie jest
śmieszne.
Może gdyby zmienić nieco na:
"> Czy kwas chlebowy dobry jest dla krowy ? "
Jeżeli już musi być wskazany przez Ciebie napój to może:
"> Czy Coca-Cola jest do pielenia ogrodu czy pola ?" (w natchnieniu, przez
Andrzeja P.)
Czy, jednak, musi się to rymować? Przecież u Ciebie - nie:
"> Czy Coca-Cola nie jest zbyt przestarzałym materiałem na dowcipy?"

O!!! To jest śmieszne.

A może nie tyle chodzi Ci o dowcipy, lecz intryguje Cię adres mojej strony?
Napisz na adres prywatny to chętnie wyjaśnię.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2001-08-23 21:40:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m3s7v$kgc$...@n...tpi.pl...
[...]
> A może nie tyle chodzi Ci o dowcipy, lecz intryguje Cię adres mojej
strony?
> Napisz na adres prywatny to chętnie wyjaśnię.
Niejaka śp. AO pewnie się też z tego śmieje. Ale tak na poważnie to
Krzysztofie [historia lubi się powtarzać ;-))) ] zamiast na priv. powiedz
to na forum.
Mnie też to intrygowało! Pamiętasz?
pozdr. Jerzy

10. Data: 2001-08-28 18:25:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
............>zamiast na priv. powiedz
> to na forum.

Firma która udostępnia mi miejsce na swoim serwerze i użycza adres o którym
mowa, zarejestrowała domenę w Tobago.
Aby adres był "chwytliwy" wymyśliła jego brzmienie w formie
"xxxxx.to.jest.to".
Po dodaniu mojego wcześniejszego "kryptonimu", wyszło jak poniżej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

hortensja i róża
Żurawiny