chwasty na trawniku

1. Data: 2001-08-14 11:57:17

Temat: chwasty na trawniku
Od: "Tomasz Borkowski" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam jeszcze raz i pytam.....w jaki sposób prawidłowo należy ręcznie
usuwać chwasty na trawniku...? W ostatnią sobotę "straciłem na to kilka
godzin" ale nie jestem pewny, czy zrobiłem to dobrze.
Co robić jeśli chwast ma głęboki korzeń ? Może wtedy lepsza jest chemia? Po
takim większym chwaście zostaje niemała dziura...czym ją zapełnić, piachem?
TB

2. Data: 2001-08-14 14:17:01

Temat: Odp: chwasty na trawniku
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja wieksze chwasty piele takim szpikulcem od parasola ogrodowego, ktory
sie swietnie do tego nadaje.
Dalo to efekty, chociaz to meczaca praca...

Pzdr,
Danusia

3. Data: 2001-08-17 05:27:44

Temat: Re: chwasty na trawniku
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

>w jaki sposób prawidlowo nalezy recznie
>usuwac chwasty na trawniku...?

Niektóre chwasty nie wytwarzajace korzeni spichrzowych np. komosa lepiej
jest wycinac sekatorem na poziomie trawnika. Ten sposób nie niszczy trawy.
Wiele chwastów niszczy koszenie trawnika. Sa takie które mozna tylko
chemicznie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Iglaki