Ikselko, chapeau bas!

1. Data: 2007-09-27 12:38:03

Temat: Ikselko, chapeau bas!
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrydzień!

Usmażyłem flądrę wedle Twych zaleceń. Wreszcie zbliżyłem się do żyjącej
w mych wspomnieniach flądry znad morza.
Hurra! Jutro powtórka.
Zero przypraw, głęboki tłuszcz, precz z panierką i jajem!
Dziękis!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

2. Data: 2007-09-27 12:57:08

Temat: Re: Ikselko, chapeau bas!
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:
> [...]
> w mych wspomnieniach flądry znad morza.
> Hurra! Jutro powtórka.
> Zero przypraw, głęboki tłuszcz, precz z panierką i jajem!

Puchnę :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-09-27 13:02:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:
> [...]
> w mych wspomnieniach flądry znad morza.
> Hurra! Jutro powtórka.
> Zero przypraw, głęboki tłuszcz, precz z panierką i jajem!

Spuchłam już z dumy dostatecznie, by Ci powiedzieć, iż wigilijny karp,
przyrządzony w ten sam sposób (dzwonka) jest równie wspaniały, tudzież
każda inna "polska" ryba, od śledzia, poprzez płoć, do leszcza i
szczupaka :-)

4. Data: 2007-09-27 13:08:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> przyrządzony w ten sam sposób (dzwonka) jest równie wspaniały, tudzież
> każda inna "polska" ryba, od śledzia, poprzez płoć, do leszcza i

Ostrobok też - do pyffa!!! Rewelacja!!!

5. Data: 2007-09-27 13:11:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za pół godziny wyjmuję następną partię chlebów z piekarnika...
Już ładnie wyglądają, pięknie wyrośnięte i zapach cudowny.
To chyba dar - udane chleby z moich rąk.
Czyżbym powinien zacząć cuda robić?

6. Data: 2007-09-27 13:28:29

Od: diabelson <hellboy@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Puchnę :-)

ile teraz ważysz, powarznie pytam?

7. Data: 2007-09-27 13:29:09

Od: diabelson <hellboy@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Ostrobok też - do pyffa!!! Rewelacja!!!

podaj jakies szczeguły, antysemito

8. Data: 2007-09-27 14:07:36

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

diabelson pisze:

> ile teraz ważysz, powarznie pytam?

Chcesz porozmawiać, czy tylko zaspokoić swoją ciekawość?

9. Data: 2007-09-27 14:33:56

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Chcesz porozmawiać, czy tylko zaspokoić swoją ciekawość?

Chyba miało być: "co teraz warzysz?" ;)

--
richo

10. Data: 2007-09-27 14:44:02

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> przyrządzony w ten sam sposób (dzwonka) jest równie wspaniały, tudzież
> każda inna "polska" ryba, od śledzia, poprzez płoć, do leszcza i

No właśnie, przecież karpa tak właśnie robimy. Czemu wyczyniałem jakieś
cuda z flądrą? Nie przychodzi mi do głowy inne wytłumaczenie jak
osłabienie umysłowe, spowodowane małą ilością fosforu w umyśle. Ale
przesiadam się na ryby, to może bedzielepi.

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Karpatka
Dynia - jak ja rozbroic?
wycieczka do grecji i mniamuśne ciasto ek mek
prażenie zwykłej kukurydzy
flądra smażona? jak?