Ile gniazdek w kuchni?

11. Data: 2009-03-31 19:42:57

Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gqtr1l$9c$1@news.onet.pl...

> a gdzie chcesz te gniazda dać?

To nie mój problem.

12. Data: 2009-03-31 19:45:37

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> To nie mój problem.

Jak masz podłączoną zmywarkę?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

13. Data: 2009-03-31 19:46:58

Od: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gqtm81$qtv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> pod zlewem?
> Wysokość 105 9szt: robot, czajnik, 7 wolnych, z czego 3 wolne na środku
> przestrzeni roboczej, a 4 z boków.
> Wysokość ok 185: okap
> Wysokość 240: światła do szafek.
>
> O czym zapomniałem? Gdzie powinno być gniazdo lodówki zabudowanej wys 177?
>
> Gniazdka nad blatem będą 15 i 50 cm od zlewu. Muszą być bryzgoodporne?
> Okap jest z wtyczką czy luźnym kablem? Niestety w instrukcji nic nie
> piszą, a muszę jeszcze długo czekać.
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ty tu o ilości gniazdek. A może by najpierw o ilości niezależnych obwodów
indywidualnie zabezpieczonych.
21 gniazdek i jedna puszka to ... pożar gwarantowany, a w najlepszym
przypadku przy pierwszym użytkowaniu TAKIEJ kuchni wywalenie zabezpieczenia
(nazywanego czasami korkiem).
Urządzenia AGD o dużej mocy winny mieć OSOBNE obwody.
Janek, Ty pogadaj z elektrykiem.
Wiesiek (elektryk)

14. Data: 2009-03-31 19:48:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gqtse4$j7q$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jak masz podłączoną zmywarkę?

Na ch... mi zmywarka do dwu talerzy... A jak mam więcej to gar 50 litrów nie
mieści się do domowej zmywarki.

15. Data: 2009-03-31 20:00:11

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:

> Jak masz podłączoną zmywarkę?

on mieszka chyba w kurnej chacie i ma kuchnie węglową :)

16. Data: 2009-03-31 20:01:26

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław Łopata wrote:
> [...]
> zabezpieczenia (nazywanego czasami korkiem).
> Urządzenia AGD o dużej mocy winny mieć OSOBNE obwody.

też mam wrażenie że kolega Werbiński szarpie sie chyba na coś o czym niema
kompletnbie pojęcia nawet zielonego.

17. Data: 2009-03-31 20:06:53

Od: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> też mam wrażenie że kolega Werbiński szarpie sie chyba na coś o czym niema
> kompletnbie pojęcia nawet zielonego.

O nie! Ja go znam z "innego pola działalności" i jest to ..... chyba
odpowiedzialny człowiek.

Tak na gorąco doliczyłem się ok 15kW tak zwanej mocy zainstalowanej. To tyle
co porządna "garkuchnia".
Wiesiek

18. Data: 2009-03-31 20:48:03

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław Łopata" <w...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gqtrv4$3ra$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> zabezpieczenia (nazywanego czasami korkiem).
> Urządzenia AGD o dużej mocy winny mieć OSOBNE obwody.

Jak o nie-elektryk, tylko niewykwalifikowany użytkownik popieram, nie da sie
mieć naraz włączonej zmywarki, piekarnika i czajnika, od razu wywala.

:-) M.

19. Data: 2009-03-31 20:48:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> on mieszka chyba w kurnej chacie i ma kuchnie węglową :)

Pieprz z sensem.

20. Data: 2009-03-31 21:16:17

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 20:07:06 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Planuję sobie i jak bym nie liczył to wychodzi mi 21 gniazdek i 1 puszka.

To dorzuć tych puszek... Albo też dociągnij do kuchni 3 fazyi zrób osobna
skrzynkę z bezpiecznikami.

--
_______/ /_ GG: 3524356

Przepisy kulinarne
W-wa, Arkadia, Lukullus, ciastko rumowo-kajmakowe.
kostkarka do lodu
Pstrąg
które masło dla fanatyka?