Ile można wziąć za nerkę ???

1. Data: 2006-02-26 21:07:14

Temat: Ile można wziąć za nerkę ???
Od: "Tukan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Cierpiąc na chroniczny brak kasy zacząłem główkować - co tu zrobić, żeby
zarobić, a się nie narobić.
Czytając kiedyś poradnik medyczny, dowiedziałem się że człowiek który ma
jedną nerkę może normalnie funkcjonować.
Od razu nasuwa się więc myśl - po co mi dwie nerki ?? Mogę sprzedać jedną i
jakiś czas być bogaty :)
Teraz pytania do Was:

1. Czy zabieg wycięcia nerki niesie ze sobą jakieś ryzyko?
2. Ile można wziąć za nerkę 29 letniego mężczyzny?
3. Czy będę musiał długo czekać na biorcę?

Proszę o poważne potraktowanie sprawy, gdyż naprawdę potrzebna jest mi
szybka gotówka.

Pozdrawiam
Tukan

P.S. Jeśli po wycięciu nerki nie wchodzi w grę picie dużej ilości alkoholu
to ten pomysł odpada.
W takim przypadku proszę doradźcie mi - którą część siebie mogę
sprzedać żebym później mógł pić dużo alkoholu?

2. Data: 2006-02-26 21:17:46

Temat: Re: Ile można wziąć za nerkę ???
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tukan wrote:

> 3. Czy będę musiał długo czekać na biorcę?

długo będziesz musiał czekać, żeby wyjść na wolność....

3. Data: 2006-02-26 21:18:40

Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj ministra Ziobro .
Z.

4. Data: 2006-02-26 21:22:04

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o poważne potraktowanie sprawy, gdyż naprawdę potrzebna jest mi
> szybka gotówka.

prymitywna prowokacja

Tomek

5. Data: 2006-02-26 22:06:17

Od: "emberto" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przez żondy bandy solidaruchów-czarnych-liberałow ludzie muszom sie chwytac
takich metod aby zarobić na chleb. W jakim kraju my zyjemy ??!!!

6. Data: 2006-02-26 22:37:45

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przez żondy bandy solidaruchów-czarnych-liberałow ludzie muszom sie
> chwytac takich metod aby zarobić na chleb. W jakim kraju my zyjemy ??!!!

przeciez to chlopie marna prowokacja,
zreszta gosc najpier niby nie ma kasy a potem jednak
planuje kupowac wcale nie tani alkohol
no chyba, ze ma sponsora na takie jak
planuje ilosci alkoholu ;)

Tomek

7. Data: 2006-02-26 23:10:21

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:dtt5en$pt9$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze Tukan

> [...]
> W takim przypadku proszę doradźcie mi - którą część siebie
> mogę
> sprzedać żebym później mógł pić dużo alkoholu?

Mózg, nie zauważysz różnicy. Tylko o nabywcę może być ciężko. Napisz,
że mało używany, tylko trochę do prymitywnego trolowania.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

8. Data: 2006-02-27 07:42:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emberto napisał:

> przez żondy bandy solidaruchów-czarnych-liberałow ludzie muszom sie chwytac
> takich metod aby zarobić na chleb. W jakim kraju my zyjemy ??!!!

Populistyczno-socjalistycznym. Po poziomie edukacji widać.

--
Krzysiek, EBP
Bezustanne pokrzepianie serca jest odmianą narodowej masturbacji

9. Data: 2006-02-27 23:58:34

Od: Martinek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tukan wrote:

> Witam,
> Cierpiąc na chroniczny brak kasy zacząłem główkować -

> 2. Ile można wziąć za nerkę 29 letniego mężczyzny?

Rzadko chodze na zakupy ale mysle ze podroby nie sa najwyzszej jakosci miesem.
Majatku na jednej nerce nie zrobisz. Mysle ze cena jaka uzyskasz zalezala
bedzie od wagi.

> 3. Czy będę musiał długo czekać na biorcę?

Ja kupuje czasem podroby dla psa to moge wziasc te jedna nerke.Jak taka ze 2
kilowa to tak po znajomosci dam 10 zl.

> P.S. Jeśli po wycięciu nerki nie wchodzi w grę picie dużej ilości alkoholu
> to ten pomysł odpada.

Pic mozesz nawet bez zadnej nerki.
Do picia potrzebna jest geba a nie nerki.

10. Data: 2006-02-28 00:12:19

Od: Martinek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tukan wrote:

> Witam,
>
> Cierpiąc na chroniczny brak kasy zacząłem główkować - co tu zrobić, żeby
> zarobić, a się nie narobić.

Miec pieniadze i nie pracowac?
Nie watpie ze znajdziemy wspolna plaszczyzne.
Tak jak sobie zyczysz nie bede wymagal zebys na nie pracowal. Wystarczy ze masz
pulchniutkie i gladkie posladki, slodkie usteczka i jestes meska dziewica.
Jezeli spelniasz te kryteria to chetnie odstapie troche mojej gotowki.

> W takim przypadku proszę doradźcie mi - którą część siebie mogę sprzedać
> żebym później mógł pić dużo alkoholu?

Naprzyklad jaja. Zupelnie do picia nieprzydatne.
Pozdrawiam Zenobiusz.

badanie wzroku a badanie dna oka (nadcisnienie)
kurzajki
badanie wzroku - kropelki/bez kropelków ?
E. Kandel: Principles of Neural Science - nowe wydanie już wkrótce
Krew z nosa- 60 l. kobieta