Imieniny w piątek

1. Data: 2002-07-22 15:06:36

Temat: Imieniny w piątek
Od: "Regina Szulc" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisu na pyszny obiad imieninowy, problem jest w tym że
imieniny wypadają w piątek więc obiad musi być bezmięsny. Wszystkim którzy
coś mi zaproponują z góry dziękuję.

1. Data: 2002-07-22 22:47:28

Temat: Re: Imieniny w piątek
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Regina Szulc wrote:

> Poszukuję przepisu na pyszny obiad imieninowy, problem jest w tym że
> imieniny wypadają w piątek więc obiad musi być bezmięsny. Wszystkim którzy
> coś mi zaproponują z góry dziękuję.

A w Puszccce bylas? Sa tam wspaniale wegetarianskie dania.

A od siebie proponuje chlodnik, filety z lososia zapiekane pod
opiekaczem z sosem slodko-brazowym, podane na salacie, z czosnkowym
chlebem i salatka pomidorowo-paprykowa (ladnie sie to kolorystycznie
komponuje). Ponizej przepis na tego lososia:

(sklej link jak sie rozerwie)
http://groups.google.com/groups?q=losos+group:pl.rec
.kuchnia+author:bassett&hl=en&lr=&ie=UTF-8&scoring=d
&selm=3C992CE1.EEC0694D%40west.net&rnum=4&filter=0

1. Data: 2002-07-22 22:59:44

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Regina Szulc wrote:

> Poszukuję przepisu na pyszny obiad imieninowy, problem jest w tym że
> imieniny wypadają w piątek więc obiad musi być bezmięsny. Wszystkim którzy
> coś mi zaproponują z góry dziękuję.

Acha, jeszcze mi sie przypomnialo, ze mozesz zrobic obiad po japonsku,
wszystko na zimno - rolowane sushi, salatka z ogorka na slodko-kwasno,
fasolka szparagowa ugotowana, podsmazona na oliwie i polana sosem
sojowo-sezamowym, czerwona papryka pocieta w paski posypana
skarmelizowanymi orzechami, zielona herbata - jak chcesz, moge podac
dokladne przepisy.

Inny japonski obiad to tempura - wszelakie warzywa, grzyby, krewetki
maczane w ciescie tempurowym (woda, maka zwykla, maka kartoflana) i
smazone w glebokim oleju, podane z sosem do maczania, z ryzem i salata.

Mgdalena Bassett

Imieniny w piątek
Odp: losos na masle ?
Forma do orzeszkow...