Imigranci

21. Data: 2018-10-19 18:28:19

Temat: Re: Imigranci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 17:17, Trybun pisze:

> Że zapytam - np. jaką szansę na osiedlenie mają te 281 tys Niemców w np
> bajecznie bogatym Katarze,

A kto normalny chciałby się tam osiedlać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-10-19 19:00:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 18:03, Kviat pisze:

> Taaak... to rzeczywiście teraz najważniejsze.

Ważne, teraz i kiedy indziej.

> Zdecydowanie siedzisz w jakimś zamknięciu, odizolowany od świata i
> internetu. Innego wytłumaczenia nie ma. To by też tłumaczyło, dlaczego
> nie wiedziałeś nic o ukrywaniu pedofilów przez kościół. Po prostu
> jesteś odcięty od informacji. To przykre.

Będziesz wymyślał, a przykładu nie ma. Bardzo przykre.

> To ma znaczenie. Inaczej się traktuje rozmówcę chodzącego w
> aluminiowej czapeczce, a inaczej normalnego.
>
> To jaki w/g ciebie Ziemia ma kształt?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

W sumie nie do pogodzenia - dyskusja z kimś kto w prawie każdej kwestii
powołuje się na swoja wiedzę nabytą w wyniku szkolnej tresury.

Mocno niejasny.

23. Data: 2018-10-19 19:01:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 18:28, Kviat pisze:

> A kto normalny chciałby się tam osiedlać?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Sytuacja czysto hipotetyczna. A poza tym dla abstynenta dobre miejsce do
zamieszkania.

24. Data: 2018-10-19 19:41:59

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19.10.2018 17:17, Trybun wrote:
> [...]
2114/Zu-und-Abwanderungen-Immer-mehr-Deutsche-verlas
sen-das-Land.html

> Że zapytam - np. jaką szansę na osiedlenie mają te 281 tys Niemców w np
> bajecznie bogatym Katarze, ZEA, Arabii Saudyjskiej itp krajach?
>
> O czym my w sumie gadamy - o emigracji zarobkowej czy o azylantach? W
> takich Emiratach zagranicznej siły roboczej bywa 3razy więcej niż
> mieszkańców tego kraju i nikt nie widzi w tym problemu. Tymczasem Emir
> miałby duży problem gdyby te wspomniane 282tys Niemców złożyło wnioski o
> "zielona kartę".

W Katarze, Abu Dhabi itd. jest sporo Niemcow i innych Europejczykow, ale
przyjezdzaja do pracy, a nie na stale. Pracuja w hotelach, w biznesie,
bankowosci, turystyce, ale na stale w temperaturze 30-40 stopni z ciagla
klimatyzacja wytrzymaja pare lat i pojada dalej lub beda cieszyc sie
emerytura. Inaczej z robotnikami ze Srilanki, Indii, Pakistanu -
widzialem ich z samolotu - ktorzy przyjezdzaja do roboty, wysylaja
pieniadze rodzinom i zyja w barakach. Pol godziny bym tak nie wytrzymal.
A Niemcy, Brytyjczycy, Skandynawowie, Austriacy, Szwajcarzy (ich
spotykalem na swiecie) osiedlaja sie na starosc w Hiszpanii, Portugalii,
Turcji, Ekwadorze, Karaibach, Tajlandii. Widzialem tam domy starcow,
osiedla, firmy, lodges, mam znajomych co kupili sobie mieszkania lub domy.
Ludzie sa od zawsze mobilni. Glod, wojny, kleski zywiolowe, susza,
poziom zycia, bieda, szukanie przygody, potrzeby religijne (pielgrzymi)
lub serca rzucaja ich po swiecie. I nie pisze tego tak teoretycznie,
lecz z doswiadczen, bo w wyzej wymienionych krajach bylem i cos widzialem.

Np. mieszkalem w lodge zalozonej przez Szwajcarow, w hotelu Austriaka
przy Panamericana w Ekwadorze, w hotelu Anglika (nie mogl sie opalic!)
na wyspie Isabella (Galapagos), kumpel Francuz kupil mieszkanie w Turcji...

--
saluto
Silvio Balconetti

25. Data: 2018-10-19 19:54:43

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19.10.2018 17:18, Trybun wrote:

> Przyznam że w roli "elementu" spotkać za granicą można przede wszystkim
> Polaków. Już w czasie PRLu, kiedy to podobno tak trudno było o paszport
> w np. Rzymie sporo qr*ek posługiwało się językiem polskim. Z żebrakami
> to samo.

Co do tego to nie mialem na mysli Polakow, bo oni chyba raczej szybko
sie adaptuja. Moze wyjatkiem sa bezdomni w Berlinie, o czym bylo w
prasie i telewizji. Problemem sa przybysze z Rumunii, ktorym trudno o
zachowanie porzadku. Zreszta mnie to nie dziwi, bo bylem w Rumunii przed
dwoma laty i przezylem culture shock! Nawet w Bukareszcie kolo
ministerstw staly liczne kosze na smieci, a obok nich mnostwo odpadow!
Po drodze bylo jeszcze gorzej. Choc byly wyjatki: na terenach
cerkiewnych oraz tam gdzie zyja mniejszosci - niemiecka, wegierska i
cyganska, tam bylo czysto i porzadek! ;-)
Tak wiec jestem dosc sceptyczny jesli mowi sie o kulturach i roznicach
miedzy nimi, bo Rumuni to ponoc chrzescijanie, choc wschodni.
O innych chrzescijanach - Wlochach tez mozna podyskutowac (np. przezylem
pare przejazdow przez Palermo, Sycylia).
Inni chrzescijanie, ale innych ras juz mnie nie dziwili. Afrykanskie
kraje Botswanie, Namibii, RPA, Mozambiku i Lesoto tona po prostu w
smieciach. Zmienia sie to troche w miastach, a szczegolnie w
najbogatszej RPA.

26. Data: 2018-10-19 20:56:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> mieszkańców tego kraju i nikt nie widzi w tym problemu. Tymczasem Emir
> miałby duży problem gdyby te wspomniane 282tys Niemców złożyło wnioski o

Ci Niemcy pojechali na Węgry.

--
XL

27. Data: 2018-10-19 21:08:55

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/posts/19684426
26618718

> Jak widać, pis okłamuje swoich wyznawców.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tam na dole jest napisane "bez izraela", a ile będzie z izraelem?

28. Data: 2018-10-20 00:03:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie pieprz silvio, tylko niepoważny kraj nie będzie się bronił przed
> masowym napływem ludzi innych kultur. Tu jednak mamy zupełnie inną
> sytuację

Nie.

> - humanitaryzm, no i najważniejsze - solidarność z innymi
> krajami Unii. Po prostu nie możemy zostawić samych Włoch, Niemiec i
> Grecji z ich emigracyjnym problemami.

Możemy.
Włochy i Niemcy odbierają teraz dziejową sprawiedliwość za swoje
afrykańskie kolonie i gnębienie ich mieszkańców. Nam nic do tego.
Kiedy jako państwa kolonialne eksploatowały kolonie gospodarczo, korzystały
i się bogaciły, w dodatku użyły potem swego bogactwa przeciw nam - nie było
krzyku o solidarności. Zgodnie przeciw nam stworzyły faszystowski front.

--
XL

29. Data: 2018-10-20 00:36:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> krzyku o solidarności. Zgodnie przeciw nam stworzyły faszystowski front.

Podobnie reszta postkolonialnej Europy Zachodniej doznaje dziś dziejowej
sprawiedliwości.
A my powinniśmy za wszelką cenę zachować autonomię od ich nacisku na
,,solidarność" w ponoszeniu konsekwencji ICH polityki
imperialno-kolonialnej!

--
XL Głosuję na Ruch Narodowy RP!

30. Data: 2018-10-20 10:08:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 19:00, Trybun pisze:

> W sumie nie do pogodzenia - dyskusja z kimś kto w prawie każdej kwestii
> powołuje się na swoja wiedzę nabytą w wyniku szkolnej tresury.
>
> Mocno niejasny.

LOL :):):)
To sporo wyjaśniło.

Co dla ciebie jest niejasnego w kształcie Ziemi?
To jaki w/g ciebie Ziemia ma kształt?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce