Imigranci

31. Data: 2018-10-20 10:39:32

Temat: Re: Imigranci
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :):):)
> To sporo wyjaśniło.
>
> Co dla ciebie jest niejasnego w kształcie Ziemi?
> To jaki w/g ciebie Ziemia ma kształt?

Dał ci od razu wyraźnie do zrozumienia, że inny niż twój i podobnych tobie
(wasz jest płaski i okrągły) - ,,czego jeszcze nie rozumiesz"?
Kręcisz rozpaczliwie wręcz.

--
XL

32. Data: 2018-10-20 11:48:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 10:39, XL pisze:

> Dał ci od razu wyraźnie do zrozumienia, że inny niż twój

I czego znowu nie zrozumiałaś w moim pytaniu?

>i podobnych tobie
> (wasz jest płaski i okrągły) - ,,czego jeszcze nie rozumiesz"?

Nie rozumiem twoich urojeń.
Czego jeszcze nie rozumiesz?

> Kręcisz rozpaczliwie wręcz.

Po prostu nie zrozumiałaś pytania. I to nie jest moja wina.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-10-20 13:09:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 10:08, Kviat pisze:

> LOL :):):)
> To sporo wyjaśniło.
>
> Co dla ciebie jest niejasnego w kształcie Ziemi?
> [...]

Sporo, tak przecie w średniowieczu tłumaczono zachowanie tych którzy nie
podpisywali się pod płaskością Ziemi, o wasza inkwizycyjności, że "to
sporo wyjaśnia". Tak samo żarliwie jak ty teraz za okrągłością, optowali
wtedy za płaskością.

Odpowiedź jest powyżej.

34. Data: 2018-10-20 13:10:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 19:41, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> mieszkania lub domy.
> Ludzie sa od zawsze mobilni. Glod, wojny, kleski zywiolowe, susza,
> poziom zycia, bieda, szukanie przygody, potrzeby religijne
> (pielgrzymi) lub serca rzucaja ich po swiecie. I nie pisze tego tak
> teoretycznie, lecz z doswiadczen, bo w wyzej wymienionych krajach
> bylem i cos widzialem.
>
> Np. mieszkalem w lodge zalozonej przez Szwajcarow, w hotelu Austriaka
> przy Panamericana w Ekwadorze, w hotelu Anglika (nie mogl sie opalic!)
> na wyspie Isabella (Galapagos), kumpel Francuz kupil mieszkanie w

No właśnie, przyjeżdżają tylko do pracy. Europejczycy pracują także na
budowach. Co do roboli z Azji to okazuje się że taki mieszkaniec Filipin
może mieć więcej dumy niż ci z Europy. Po prostu odmówił założenia
ubrania ochronnego przy cięciu waty szklanej mówiąc do bossa ( mojego
kolegi, nawiasem pisząc) dosłownie - "nie założę, i tobie radzę to
ściągnąć, gdzie twoja ludzka godność". Ale po części masz rację - wcale
nierzadko szef tych robotników potrafi dać w mordę jak mu się coś nie
podoba.

A Polacy (podobno) upodobali sobie Filipiny. Koszty utrzymania podobno
tak niskie że nawet ci głodowymi (jak na warunki panujące w Polsce)
emeryturami, tam żyją za nie jak magnaci.

35. Data: 2018-10-20 13:14:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 19:54, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> cerkiewnych oraz tam gdzie zyja mniejszosci - niemiecka, wegierska i
> cyganska, tam bylo czysto i porzadek! ;-)
> Tak wiec jestem dosc sceptyczny jesli mowi sie o kulturach i roznicach
> miedzy nimi, bo Rumuni to ponoc chrzescijanie, choc wschodni.
> O innych chrzescijanach - Wlochach tez mozna podyskutowac (np.
> przezylem pare przejazdow przez Palermo, Sycylia).
> Inni chrzescijanie, ale innych ras juz mnie nie dziwili. Afrykanskie
> kraje Botswanie, Namibii, RPA, Mozambiku i Lesoto tona po prostu w
> smieciach. Zmienia sie to troche w miastach, a szczegolnie w

To muszę przyznać że zaskoczyła mnie twoja opinia o Rumuni. Bywałem tam
przejazdem dość często, pod koniec ery Ceausescu i krótko po niej.
Zawsze byłem pod wrażeniem ładu i porządku ich małych miasteczek. O
gościnności pasterzy to chyba nigdy nie zapomnę. Najbardziej wyraziste
parę dni w moim życiu,..

36. Data: 2018-10-20 13:14:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 00:03, XL pisze:

> Nie.

> Możemy.
> Włochy i Niemcy odbierają teraz dziejową sprawiedliwość za swoje
> afrykańskie kolonie i gnębienie ich mieszkańców. Nam nic do tego.
> Kiedy jako państwa kolonialne eksploatowały kolonie gospodarczo, korzystały
> i się bogaciły, w dodatku użyły potem swego bogactwa przeciw nam - nie było
> krzyku o solidarności. Zgodnie przeciw nam stworzyły faszystowski front.

Świadomie do towarzystwa przystawiliśmy, znaliśmy zasady a także ich
przeszłość. Albo się wypisujemy, albo przestańmy w zachowaniu naśladować
Kalego.

37. Data: 2018-10-20 13:16:14

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 00:36, XL pisze:

> Podobnie reszta postkolonialnej Europy Zachodniej doznaje dziś dziejowej
> sprawiedliwości.
> A my powinniśmy za wszelką cenę zachować autonomię od ich nacisku na
> ,,solidarność" w ponoszeniu konsekwencji ICH polityki
> imperialno-kolonialnej!

Niestety  - nie. To nie jest żadna postkolonialna postawa, to jest
kolonialna postawa. Nadal  te kraje są okradane przez naszych "partnerów
i sojuszników". Serbia zatrudniła międzynarodowe konsorcjum prawnicze
które złoży pozew przeciw NATO, w grę wchodzą kolosalne wręcz pieniądze,
kto wie czy i Polska nie będzie musiała uczestniczyć w wypłatach
odszkodowań.

38. Data: 2018-10-20 14:49:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 13:09, Trybun pisze:

> Sporo,

Czyli co? Konkretnie.

39. Data: 2018-10-20 14:51:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 13:10, Trybun pisze:

> Co do roboli z Azji to okazuje się że taki mieszkaniec Filipin
> może mieć więcej dumy niż ci z Europy. Po prostu odmówił założenia
> ubrania ochronnego przy cięciu waty szklanej

Co dumnego jest w odmowie nałożenia ubrania ochronnego do pracy?

> mówiąc do bossa ( mojego
> kolegi, nawiasem pisząc) dosłownie - "nie założę, i tobie radzę to
> ściągnąć, gdzie twoja ludzka godność".

I ten twój boss dopuścił go do pracy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2018-10-20 14:57:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Świadomie do towarzystwa przystawiliśmy, znaliśmy zasady

No nie. Gdzie w tych ,,zasadach" jest coś o zapraszaniu muzułmanow i całej
Afryki ba nasze utrzymanie?

> a także ich
> przeszłość.

Kolonialną? Tak. Ale gdzie tam jest napisane o wspólnym ponoszeniu jej
NIEPRZEWIDZIANYCH konsekwencji?

> Albo się wypisujemy, albo przestańmy w zachowaniu naśladować
> Kalego.

No ja się wypisuję przecież.
Vide - program Ruchu Narodowego.

--