Imigranci raz jeszcze

11. Data: 2017-06-14 11:42:56

Temat: Re: Imigranci raz jeszcze
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
-holendra-polacy-tez-potrafia-niszczyc-obraz-imigran
tow-ale-nikt-ich-za-to-nie-atakuje

charytatywne-z-europy-placa-przemytnikom-imigrantow/
amp/

> I po co się ośmieszasz?
> Jakiś faszystowski pajac pewnie gdzieś usłyszał, że NGOsy pomagają
> biedakom

Płacącym słono.

> przedostać się do Europy

> żeby nie padali ofiarą gwałtów

Ach, jakie miłościwe te NGOsy :->
Łykasz tę papkę bez popitki nawet.

> itp. i
> wystarczy, że kretyn dopisał "zbrodnicza działalność bo niszczy Europę",
> a ty od razu sikasz w majty.
>
> To jak faszystko,

I rasistko. Zapominasz.

> dasz w końcu radę samodzielnie wykrzesać z siebie
> pomysł jak powstrzymać emigrantów,

Ja??? Podobnie jak sama nie naprawiam sobie samochodu, bo od tego są inni,
tak i od dbania o moje priorytety mam rząd, który sobie wybrałam. Za to mu
płacę. I widzę, że wobec tego, jak dobrze się z zadania wywiązuje, jeszcze
za mało.

> czy dalej będziesz puszczać
> propagandową rasistowską

I faszystowską. Zapominasz.

> papkę?

No przecież muszę ci wstępnie przeżuć prawdę - łatwiej strawisz, lewaku:

https://wiadomosci.wp.pl/australia-wzorem-dla-europy
-drastyczna-lecz-skuteczna-polityka-wobec-migrantow-
6027696224821889a

12. Data: 2017-06-14 12:29:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 11:42, Ikselka pisze:

> Płacącym słono.

Więcej czy mniej niż dotacje dla Rydzyka?

> Ach, jakie miłościwe te NGOsy :->
> Łykasz tę papkę bez popitki nawet.

Jedno zgwałcone dziecko więcej czy mniej... nie ma różnicy, co nie pustaku?

> I rasistko. Zapominasz.

Nie zapominam rasistko.

> Ja???

Tak myślałem. Bezmyślnie zrobisz co ci każą...

> [...]
> płacę. I widzę, że wobec tego, jak dobrze się z zadania wywiązuje, jeszcze

Przecież twój rząd nie ma żadnego pomysłu, oprócz utrzymania kraju w
biedzie albo/i otoczenia go drutem kolczastym.
Czemu tak nienawidzisz Polaków, że chcesz by byli biedni i żyli w obozie?

> I faszystowską. Zapominasz.

Nie zapominam. faszystko.

> No przecież muszę ci wstępnie przeżuć prawdę - łatwiej strawisz, lewaku:
>
> https://wiadomosci.wp.pl/australia-wzorem-dla-europy
-drastyczna-lecz-skuteczna-polityka-wobec-migrantow-
6027696224821889a

"sposób w jaki rząd w Canberze traktuje migrantów stanowi pogwałcenie
praw człowieka i najbardziej fundamentalnych zasad prawa
międzynarodowego dotyczących uchodźców. Chodzi m.in. o warunki panujące
w zamkniętych ośrodkach. Według doniesień organizacji broniących praw
człowieka, uchodźcy - w tym również dzieci - są regularnie bici,
gnębieni, a nawet wykorzystywani seksualnie. Jeszcze większym skandalem
w oczach krytyków jest polityka zawracania poszukujących azylu migrantów
do krajów, gdzie narażeni są na prześladowania, przemoc i nędzę."

Czytasz i nic nie rozumiesz.
Ale czego się spodziewać po rasistowskiej faszystce...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-06-14 12:38:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> człowieka, uchodźcy - w tym również dzieci - są regularnie bici,
> gnębieni, a nawet wykorzystywani seksualnie.

Przez Australijczyków???
Manipulatorskie wtręty lewicy.

> jeszcze większym skandalem
> w oczach krytyków jest polityka zawracania poszukujących azylu

Czego?

J. w.

> migrantów

Jednak nie uchodźców?
No jak można.

> do krajów, gdzie narażeni są na prześladowania, przemoc i nędzę.

Uhmmm. Ciekawe, że to sami młodzi mężczyźni. Swoje kobiety i dzieci pewnie
zostawili na wczasach.

> Czytasz i nic nie rozumiesz.
> Ale czego się spodziewać po rasistowskiej faszystce...

Po polskiej dumnej nacjonalistce lewak może się spodziewać jednego.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wracaj, wracaj. Może jeszcze mają jakieś miejsca u czubków.

14. Data: 2017-06-14 14:38:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 12:38, Ikselka pisze:

-drastyczna-lecz-skuteczna-polityka-wobec-migrantow-
6027696224821889a

> Przez Australijczyków???
> Manipulatorskie wtręty lewicy.

Znowu wykazałaś się umiejętnością czytania ze zrozumieniem :)
A po drugie, sama się powołujesz na te "manipulatorskie wtręty"...

> Czego?
>
> J. w.

> Jednak nie uchodźców?

Uchodźcy to nie migranci? LOL :)

> No jak można.

> Uhmmm. Ciekawe, że to sami młodzi mężczyźni. Swoje kobiety i dzieci pewnie
> zostawili na wczasach.

Przestań powtarzać brednie z Nowogrodzkiej ulotki, to już nie działa.
Zacznij myśleć samodzielnie (czego ja wymagam...? :):)

> Po polskiej dumnej nacjonalistce lewak może się spodziewać jednego.

Czego? Wykrztuś w końcu to z siebie.

> Wracaj, wracaj. Może jeszcze mają jakieś miejsca u czubków.

Widzę, że jesteś dobrze zorientowana.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-06-14 17:02:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

-drastyczna-lecz-skuteczna-polityka-wobec-migrantow-
6027696224821889a

> Znowu wykazałaś się umiejętnością czytania ze zrozumieniem :)
> A po drugie, sama się powołujesz na te "manipulatorskie wtręty"...

CYTUJĘ w celu zasygnalizowania faktu, któremu nie zaprzecza nawet lewacka
TVN .

Nie znaczy, że popieram en bloc wszelkie użyte sformułowania.

> Uchodźcy to nie migranci? LOL :)

Migranci to nie uchodźcy. LOL

> Przestań powtarzać brednie z Nowogrodzkiej ulotki, to już nie działa.
> Zacznij myśleć samodzielnie (czego ja wymagam...? :)

"Samodzielnie" to znaczy identycznie jak ty. Uhmmmm.
No to przewaliliście, lewacy, bo 30 milionów Polaków nie myśli
"samodzielnie".
I ten wasz milionik musi się z tym pogodzić albo możecie od razu iść się
zabić względnie (co bardziej przystaje do natury) przejść walecznie na
islam.

> Czego? Wykrztuś w końcu to z siebie.

Szkoda słów.
http://m.demotywatory.pl/629732

> Widzę, że jesteś dobrze zorientowana.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tak, twój psychiatra to mój wujek.

16. Data: 2017-06-14 17:30:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 17:02, Ikselka pisze:

> "Samodzielnie" to znaczy identycznie jak ty. Uhmmmm.

Samodzielnie, to znaczy samodzielnie.
Czego znowu nie zrozumiałaś?

> No to przewaliliście, lewacy, bo 30 milionów Polaków nie myśli
> "samodzielnie".

Wydaje ci się. Aż tak dużo was nie ma.
I przy okazji... powtarzasz się z tymi "lewakami". Znowu używasz słowa,
którego nie rozumiesz.

> I ten wasz milionik musi się z tym pogodzić albo możecie od razu iść się
> zabić względnie (co bardziej przystaje do natury) przejść walecznie na
> islam.

I po co się oszukujesz? :):) Pislam przeminie szybciej niż myślisz.
Nawet pan Szyszko już to wie, że droga służbowa trwałaby zbyt długo...

> Szkoda słów.
> http://m.demotywatory.pl/629732

Próbujesz się kreować na białą damulkę, a tu wyłazi szydło z wora.
Poziom pryszczersa z przedmieść Paryża. Więc, jak widzisz, kolor skóry
nie ma znaczenia... :)

> Tak, twój psychiatra to mój wujek.

Dziwne zwyczaje panują na twoim oddziale... lekarze każą wam mówić na
siebie wujek, czy to twoja inicjatywa?
Dobrze się zastanów zanim odpowiesz... :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-06-14 21:37:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> siebie wujek, czy to twoja inicjatywa?
> Dobrze się zastanów zanim odpowiesz... :)

A odpowiem?

Kłamać to trzeba umieć...
Najważniejsza decyzja w życiu
Złote myśli
"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters