Infantylizacja biologicznie dorosłych...

61. Data: 2018-04-20 19:55:00

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2018 o 19:53, z...@g...com pisze:
> Chłopaki! Warto?

A co masz na myśli pisząc "Walczycie?"

62. Data: 2018-04-20 20:23:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Normalnie. Gromada samców podskakuje z ręką wyciągnięta w górę i każdy pokrzykuje:
wybierz mnie, wybierz mnie :)

63. Data: 2018-04-20 20:47:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2018 o 20:23, z...@g...com pisze:
> Normalnie. Gromada samców podskakuje z ręką wyciągnięta w górę i każdy pokrzykuje:
wybierz mnie, wybierz mnie :)

Ale Ikselka już wybrała i jest szczęśliwą żoną. Nie będę wchodził między
wódkę a zakąskę ;-)

64. Data: 2018-04-21 00:14:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A znasz takie powiedzonko że nie ma takiego wagonu którego nie da się odczepić? Są
jeszcze fajniejsze powiedzonka, a one są mądrością narodów :)

65. Data: 2018-04-21 08:32:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> A znasz takie powiedzonko że nie ma takiego wagonu którego nie da się
> odczepić? Są jeszcze fajniejsze powiedzonka, a one są mądrością narodów :)

Współczuję złych doświadczeń z wagonami, niewątpliwie wynikających z
wyznawanych przez ciebie ,,mądrości".
Jakie mądrości wyznajemy, takie kultywujemy.
Cóż ci radzić?

--
XL od 2 kl. LO niezmiennie za tą samą lokomotywą

66. Data: 2018-04-21 08:45:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ale Ikselka już wybrała i jest szczęśliwą żoną.

Ba :-)
Ale ten pan wcale nie ma na myśli żeniaczki, tylko ,,wagonowe" historie.
Sądzi innych po sobie, biedak. Nie ma chłopak szczęścia w zyciu - same
,,wagony"...

> Nie będę wchodził między
> wódkę a zakąskę ;-)

Nieeee? Jak możesz MU to robić!
Ale spoko, za chwilę stwierdzi, że wobec tego to JA tu ,,latam" za kilkoma
samcami i krzyczę ,,wybierz mnie, wybierz mnie" - przecież innych wariantów
już nie ma. Dla niego to byłaby życiowa tragedia - trafić na ,,wagon"
nieodczepialny. Jego cała ,,życiowa mądrość" i ,,filozofia" ległyby w
gruzach!
:-)

--
XL

67. Data: 2018-04-21 09:12:32

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niby taka yntelygentna a nie zauważyła że męskie strategie są zupełnie inne niż
żeńskie. Jest na przykład takie chińskie powiedzonko że małpa nie puści starej gałęzi
dopóki dobrze nie złapie nowej. To o kobietach gdybyś nie załapała.

68. Data: 2018-04-21 11:13:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> nie puści starej gałęzi dopóki dobrze nie złapie nowej. To o kobietach gdybyś nie

Nie załapałam.

--
XL

69. Data: 2018-04-21 11:44:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie musisz. Wystarczy że inni zrozumieli.

70. Data: 2018-04-21 12:15:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Nie musisz.

Ba - nie chcę!

> Wystarczy że inni zrozumieli.

Współczuję całej twojej ,,grupie wsparcia".

--
XL

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".