Instrukcja pralki Bosch WLF 2060

1. Data: 2010-02-15 17:33:11

Temat: Instrukcja pralki Bosch WLF 2060
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
prosze o informację gdzie mogę znależć instrukcję do wyżej wymienionej
pralki?
Ewa

2. Data: 2010-02-15 17:57:04

Temat: Re: Instrukcja pralki Bosch WLF 2060
Od: Tomotron <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o informację gdzie mogę znależć instrukcję do wyżej wymienionej
> pralki?

http://www.fixya.com/support/p117096-bosch_axxis_wfl
_2060_front_load_washer/manual-425#

Pozdrawiam
Tomasz Jabłonowski

3. Data: 2010-02-15 18:26:13

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomotron" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://www.fixya.com/support/p117096-bosch_axxis_wfl
_2060_front_load_washer/manual-425#

> Pozdrawiam
> Tomasz Jabłonowski

Niestety mam problem z odczytaniem, chodzi mi o instrukcję w jęz. polskim
najlepiej w pdf.
Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2010-02-16 21:24:09

Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-15 19:26, Ewa pisze:
> Niestety mam problem z odczytaniem, chodzi mi o instrukcję w jęz.
> polskim najlepiej w pdf.

No to masz problem, bo nawet na swojej polskiej stronie Bosch nie
przyznaje się do posiadania takowej :)
Jest włoska, francuska, niemiecka, angielska.
Tu linki do angielskiej:
Skrócona: http://n0k.gourl.org
Pełna: http://n0l.gourl.org

Bogdan

5. Data: 2010-02-17 09:12:34

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To bardzo prosta pralka, o bardzo intuicyjnym panelu sterowania. Nie
przychodzi mi nic do głowy czego można nie wiedzieć w obsłudze takowej?
Nawet instrukcja w EN. jest przejrzysta.

P.

Odśnieżanie drogi ze służebnością
pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
Kotły STALKOT jakieś opinie?
Co gazowe
lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?