pulapki przy wyborze nagrywarki dvd

1. Data: 2010-02-14 23:13:52

Temat: pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
Od: "amstav" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie czyta recenzje na skapcu i ceneo to mozna znalezc od czasu do czasu
jakies ciekawe uwagi, ktore wskazuja ze producenci w mniej lub bardziej
swiadomy sposob wprowadzaja do roznych modeli nagrywarek dosyc uciazliwe
ograniczenia a ludzie dowiaduja sie o nich najczesciej dopiero po zakupie
... np. takie, ze nagrywarka nie nagrywa divx na HDD z płyty DVD ... jakie
ograniczenia sa najbardziej nagminne i czy sa jakies marki lub modele, ktore
uchodza za najbardziej bezproblemowe pod wzgledem ograniczen zawartych w
firmware ?

2. Data: 2010-02-15 08:39:46

Temat: Re: pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

w dzisiejszych czasach kupowanie nagrywaki DVD to nieporozumienie.
Zainteresuj sie urządzeniami typu urządzenia multimedialne itp Np
Xtreamer, Ariva HD Player, WD TV HD player. 10 razy wieksze mozliwosci
i cena niewiele wieksza.

3. Data: 2010-02-15 12:40:18

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 00:39:46 -0800 (PST), Mamut napisał(a):
> [...]
> Zainteresuj sie urządzeniami typu urządzenia multimedialne itp Np
> Xtreamer, Ariva HD Player, WD TV HD player. 10 razy wieksze mozliwosci

I brak DVD - a czasami chciałoby się coś utrwalić na później na płytce...

Co do nagrywarek - serdecznie odradzam te Manty (jako posiadacz jednej
z tych pomyłek)...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

4. Data: 2010-02-15 17:48:38

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki pisze:

> I brak DVD - a czasami chciałoby się coś utrwalić na później na płytce...

Bez problemu przenosisz to na pena lub kartę i nagrywasz
płytkę nagrywarką z komputera.Możesz potrzebne rzeczy nagrywać na dysk
zewnętrzny i zostawiać na póżniej.

5. Data: 2010-02-15 22:13:46

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 18:48:38 +0100, Dawid napisał(a):
> Bez problemu przenosisz to na pena lub kartę i nagrywasz
> płytkę nagrywarką z komputera.

Nagrywasz jak sobie zrobisz doktorat z masteringu płyt DVD :)
Na zwykłej nagrywarce DVD po prostu naciskasz REC i kiedyś tam "finalize" -
i gotowe, możesz przekazać babci DVD z nagranym koncertem wnuczka...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

6. Data: 2010-02-16 08:22:18

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nagrywasz jak sobie zrobisz doktorat z masteringu płyt DVD :)
> Na zwykłej nagrywarce DVD po prostu naciskasz REC i kiedyś tam "finalize" -
> i gotowe, możesz przekazać babci DVD z nagranym koncertem wnuczka...

O czym ty piszesz?
Masz bezposrednie połaczenie przez wi-fi lub kablowe z komputerem i
tam sobie nagrywasz w dowolnym formacie.
Po co ci format DVD? Przeciez nikt z niego juz nie korzysta przy
nagraniach.
Robisz sobie divxa, lub jeśli chcesz material HD - mkv.
Każde nawet stare DVD odtwarza pliki .avi

7. Data: 2010-02-16 09:21:59

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-16 09:22, Mamut pisze:

> [...]
> nagraniach.
> Robisz sobie divxa, lub jeśli chcesz material HD - mkv.
> Każde nawet stare DVD odtwarza pliki .avi

No nie każde....
AVI może być różnie zakodowane, a z moich obserwacji wynika, że DVD bez
obsługi divx to ciągle dość popularne w domach różnych.
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

8. Data: 2010-02-16 10:16:15

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No nie każde....
> AVI może być różnie zakodowane, a z moich obserwacji wynika, że DVD bez
> obsługi divx to ciągle dość popularne w domach różnych.

Od ponad 5 lat żadna chyba firma nie wypuściła odtwarzacza DVD bez
możliwości odczytu divix.
A nawet jesli ktoś ma taką prehistorię w domu to za kilkadziesiąt
złotych może zakupić byle jaki odtwarzacz który świetnie sobie z tym
radzi.

9. Data: 2010-02-17 22:05:59

Od: dj <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 11:16, Mamut <c...@g...com> wrote:

> [...]
> A nawet jesli ktoś ma taką prehistorię w domu to za kilkadziesiąt
> złotych może zakupić byle jaki odtwarzacz który świetnie sobie z tym

tylko po co mam kupować kolejnego bubla odczytującego byle co???
Kupiłem DVD żeby cieszyć się jakością bylekajość to mogę oglądać na
kompie ale szkoda mi na to czasu ;-)) Poczekamy na ostateczny standard
HDTV i dopiero zmienimy maszynę. :-))

10. Data: 2010-02-18 13:44:47

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> Kupiłem DVD żeby cieszyć się jakością bylekajość to mogę oglądać na
> kompie ale szkoda mi na to czasu ;-)) Poczekamy na ostateczny standard

Kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Taki film nagrany np Xtreamerem w
HD jakościowo twoje DVD bije na głowe w każdej kategorii zaczynając od
rozdzielczosci.
Ja wiem że świetnie się krytykuje coś o czym nie ma się pojecia ale
moze najpierw nagraj i obejrzyj chociaz jeden film w HD na nowoczesnym
sprzęcie a dopiero potem zaciemniaj innym rzeczywistość.
Poza tym co ci daje ta jakosc DVD skoro i tak nagrywasz pewnie SD z
TVP1 w tragicznej jakosci sygnalu zrodłowego.
Zalety nowoczesnych nagrywarek/ odtwarzaczy multimedialnych ktorych
nie posiada żadna nagrywarka DVD:
- najwyzsza jakosc nagranego materialu, takze HD
- kompresja do pliku mniejszej objetosci
- brak koniecznosci nagrywania na nosniakch DVD jednorazowych)
- mozliwosc podlaczenia do sieci internetowej, bezposrednie ogladanie
filmow z komputera bez koniecznosci podnoszenia sie z fotela

Kotły STALKOT jakieś opinie?
Co gazowe
lodówka - inaczej chłodziarko-zamrażarka - gdzie?
Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
Oświetlenie taśmami LED