Inteligencja a dyskotekowe laski.

41. Data: 2005-12-08 20:00:55

Temat: Re: Odp: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Od: "net" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox <p...@w...pl> napisał(a):

> jest w każdym Harlekinie. Przeczytaj jednego to może na coś wpadniesz -
> chociaż dla faceta to jest napisane w praktycznie niezrozumiałym "kodzie".

stary, ale póki co to ty nawijasz w niezrozumiałym "kodzie" :)
przeczytaj jednego to może wpadniesz :)
są takie cechy (...), i te cechy są fajne (...), są też cechy przeciwne do
cech, itd. Troche lejesz wode wedlug mnie, a po harlekina sie nie wybieram,
poki co...

42. Data: 2005-12-09 09:39:44

Temat: Re: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na)gazeta_pl@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...] Najbardziej
> zdumiewający w tym wszystkim jest fakt, że dziewczyna nie decyduje czy jej
> się facet seksualnie podoba czy nie - to zależy od faceta task samo jak
> facet nie decyduje o tym, że jakaś dziewczyna wyzwala w nim pożądanie.

Jak dla mnie - nie ma w tym nic zdumiewającego. Dodałbym
w ogólności, że nikt nigdy i w jakiejkolwiek sprawie - tak wprost
i osobiście - nie decyduje, czy mu się coś podoba czy nie podoba.

Warto przez moment zastanowić się, co to właściwie znaczy, że
ktoś o czymś decyduje. Jaka część "struktury umysłowej" delikwenta
podejmuje decyzję oraz czego zwykle dotyczą decyzje.

W każdym razie upodobania nie należą do zakresu potocznie
rozumianego podejmowania decyzji. W przeciwnym wypadku
doprowadziłoby to do dziwacznych, zapętlonych konstrukcji
w rodzaju: "Teraz chcę chcieć szczupłą blondynkę (i chcę, abym
nie chciał żadnej innej), a od jutra wieczorem będę chciał
piersiaste brunetki".

Pragnienia, pożądania, podobania się można w sobie odkryć,
próbując, wąchając czy w jakikolwiek inny sposób próbkując
rozmaitości. Nic nie trzeba kombinować, o niczym decydować,
chcice i antychcice - chcąc nie chcąc - same się ujawnią.

Zapożyczając sformułowanie od Przemysława Dębskiego
napisałbym, że podświadomość podsuwa świadomości
mięsko na pożarcie. Z kolei zapożyczając od siebie samego
napisałbym, że w ten sposób ujawnia się "program na życie",
zapisany w genach, przetworzony przez zbudowany na ich
podstawie układ nerwowy, uruchamiany w stosownych
momentach, i prowadzący delikwenta - jak po sznurku -
od kołyski po grób.

Wszystko pięknie i ładnie, ale faktem jest, że bardzo często
ludzie nie chcą niektórych swoich chęci czy upodobań.
Conajmniej bynajmniej oraz wszakże a jakże, nie chodzi tu jednak
o ujawniającą się nadrzędność świadomości czy tak zwanej
wolnej woli, tylko o najzwyklejszą w świecie kolizję/sprzeczność
pomiędzy różnymi (wbudowanymi i zastanymi) chęciami. Ktoś na
przykład lubiałby sobie pofolgować z dziećmi, ale jednocześnie
nie lubiałby być bity kijem po głowie czy zamykany w więzieniu.
Właściwie znów nie ma nad czym się zastanawiać (z punktu
widzenia osobnika z ujawniającymi się sprzecznościami),
wygrywa mocniejsze, silniej manifestujące się pragnienie.

A co zrobić z tą chęcią, która przegrała w rywalizacji? Jak
ją wyłączyć/zneutralizować/wykasować/przeprogramować,
aby nie bruździła i nie przeszkadzała w życiu? W takiej sytuacji
wzywamy na pomoc PowerBoxa. ;-)

Nawiasem mówiąc, poczucie przyzwoitości czy głos sumienia
to też są jakieś tam chęci i pragnienia, tylko nieco bardziej
złożone/skomplikowane od prostych chuci oraz później
wyewoluowane (dlatego są bardziej podatne na uszkodzenia
czy zakłócenia, na przykład alkoholem). "Chcę postępować
przyzwoicie." Jeden ma takie chętki, drugi nie ma. I nic tu
nie można zrobić z wybrakowanymi egzemplarzami. Moje
zalecenie: wykryć, oznakować, odizolować, zlikwidować.

--
Sławek

43. Data: 2005-12-10 22:15:47

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz, cb, przecież chyba masz sekretarkę ...
Nie ?
No to szkoda, bo byłoby jakieś normalne miejsce pracy dla jakiejś
inteligentnej kobiety.
A tak muszą robić na promocjach czekoladek w hipermarketach ...

44. Data: 2005-12-10 22:25:44

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> napisał(a):

> Choć nie zajmuję się układaniem testów, to myślę, że autorzy jednak
> podaliby w takim wypadku "brak zależności" jako jedną z możliwych
> odpowiedzi i status quo zostałby tym samym przywrócony hehe.

_Wszystko się da podważyć i wszystko udowodnić_.
Popularność dzieła określa się liczbą wyprowadzonych cytatów.
Cholera!
Aneta

45. Data: 2005-12-10 22:30:06

Temat: Re: Odp: Odp: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja generalnie z tego co się oriętuję twierdzę, że kobieta jest prawie
> tak jak człowiek ;)
Facet: cycki i dupsko. Kobieta: intelekt, prawość charakteru. Komu bliżej do
człowieka?
Aneta

46. Data: 2005-12-10 22:34:15

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> się facet seksualnie podoba czy nie - to zależy od faceta task samo jak
> facet nie decyduje o tym, że jakaś dziewczyna wyzwala w nim pożądanie.
To się nazywa miłość od pierwszego wejrzenia. Czytuję litkob.
Aneta

47. Data: 2005-12-11 06:28:11

Od: "Lamer" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> napisała :

> cech

> Facet: cycki i dupsko. Kobieta: intelekt, prawość charakteru. Komu bliżej
> [...]
Kobieta: zawolaj na ulicy "czlowieku" ... Ktora sie obejzy?
Czy Anetka uwaza, ze nie mam intelektu i prawego charakteru? Bo dupe i
cycki(O) mam!
A laski w disko widza tylko kase i przypadkiem faceta!!!
WK

48. Data: 2005-12-11 08:14:57

Od: "Aneta Arnicka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamer <w...@w...pl> napisał(a):

> Kobieta: zawolaj na ulicy "czlowieku" ... Ktora sie obejzy?
Znam parę takich, które to zrobią.
> Czy Anetka uwaza, ze nie mam intelektu i prawego charakteru? Bo dupe i
> cycki(O) mam!
W pytaniach manipulacja. To drugie mnie nie interesuje.
> A laski w disko widza tylko kase i przypadkiem faceta!!!
Twoje postrzeganie dziewczyn wskazuje na to, że facet z przypadku uwięził się
w kasie.

49. Data: 2005-12-12 08:54:46

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lamer" <w...@w...pl>

> Kobieta: zawolaj na ulicy "czlowieku" ... Ktora sie obejzy?
> WK

Zawołałem na ulicy "Chej! Kobieto!"
Obejrzeli się na mnie (żródło dźwięku) wszyscy faceci.
Kobiety patrzyły w stronę w którą "leci" głos wypatrując 'kogo wołam'.
Dzieci patrzyły tu, tam i siam. :-)
Edward Robak*
--
Reklama:
chcesz pogadać z ksRobakiem?

50. Data: 2005-12-12 09:06:42

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

było: "Re: Odp: Odp: Inteligencja a dyskotekowe laski."
Fut: "pl.sci.filozofia"

"ksRobak" <k...@o...pl>
> [...]

> Reklama:
> chcesz pogadać z ksRobakiem?
> chodź,, jestem na news:pl.sci.filozofia :-)

PS. Przepraszam za ten zaśmiecony temat w okienku temat. ;)
--
tylko echo na pytania moje odpowiada /"Wędrowny Ptak"/

a jak umrę?
Ravena testy matryc (zaawansowane)
stan alfa a stan hipnozy
test