Inżynieria biomedyczna - portal naukowy

1. Data: 2004-08-12 15:56:09

Temat: Inżynieria biomedyczna - portal naukowy
Od: "nasdak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Szukam chętnych do współpracy. Celem było by stworzenie portalu naukowego na
teamty związane z Szeroko rozumianą Inżynierią Biomedyczną. Czekam na
propozycje.

Pozrdawiam grupę Nasdak

2. Data: 2004-08-12 17:09:33

Temat: Re: Inżynieria biomedyczna - portal naukowy
Od: Niegazowany <n...@...sd> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nasdak napisał:
> [...]
> teamty związane z Szeroko rozumianą Inżynierią Biomedyczną. Czekam na

Hej bardzo fajna mysl, tylko na jakie propozycje czekasz? Masz jakas
wizje czy czekasz na innych? Domenka i serv jest?

3. Data: 2004-08-12 18:05:47

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Aug 2004 17:56:09 +0200, "nasdak" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
>teamty związane z Szeroko rozumianą Inżynierią Biomedyczną. Czekam na

Na Uniwersytecie Slaskim w Katowicach, wydzial techniki w Sosnowcu
jest Instytut Informatyki, Zakład Komputerowych Systemów
Biomedycznych. Moze Cie to zainteresuje?

Klapuch

4. Data: 2004-08-12 19:03:20

Od: "nasdak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domenka i serv jest trzeba tylko zebrać grupe miłośnikó różnych dyscyplin i
zbudować może portal to za duzo powiedziane ale jakąs stronke związaną z IB
:)

5. Data: 2004-08-12 19:19:21

Od: Projekty WWW <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Aug 2004 17:56:09 +0200, nasdak napisał(a):

> Szukam chętnych do współpracy. Celem było by stworzenie portalu naukowego na
> teamty związane z Szeroko rozumianą Inżynierią Biomedyczną. Czekam na
> propozycje.

Studiuję inżynierię biomedyczną... :>

--
Tworzę strony WWW
******************************

6. Data: 2004-08-12 19:46:21

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj nasdak,

Dnia 12 sierpnia 2004 (21:03:20)
Na temat "Inżynieria biomedyczna - portal naukowy"
begin message:

> Domenka i serv jest trzeba tylko zebrać grupe miłośnikó różnych dyscyplin i
> zbudować może portal to za duzo powiedziane ale jakąs stronke związaną z IB

chcesz zbudowac "portal" a netykiety nie znasz ;p

Posesjusz
ICQ: 3385742

7. Data: 2004-08-12 20:58:25

Temat: Re: Inżynieria biomedyczna
Od: "nasdak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku myślałem oi portalu ale na innej z grup mi powiedzieli ze trudno
aby taki serwis na siebie zarobil wiec obniżyłem do stronki skupiającej
miłośników różnych dyscyplin może być ??:)

8. Data: 2004-08-12 21:43:27

Od: Marcin Sroczyk <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Dnia Thu, 12 Aug 2004 17:56:09 +0200, "nasdak" <n...@o...pl>
napisał(a):

>Szukam chętnych do współpracy. Celem było by stworzenie portalu naukowego na
>teamty związane z Szeroko rozumianą Inżynierią Biomedyczną. Czekam na
>propozycje.

Troche informacji jest tutaj: http://zam.pwr.wroc.pl/

Marcin Sroczyk
http://www.medin.pl/
Registered Linux User: #350839

9. Data: 2004-08-13 22:14:43

Od: "ana6ana" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm!

ciekawa myśl :-) Konkretnie z jakich dziedzin poszukujesz ekspertów? I czy
wymagane jest skończenie jakichś studiów (jeśli tak to jakich)

pozdrawiam :-)

10. Data: 2004-08-14 09:29:33

Od: "nasdak" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

To nie jest tak że poszukuje ekspertów. Szukam ludzi, którzy prowadzą
badania z tej dziedziny np. do pracy dyplomowej i chcieli by sie podzielić
rezultatami z innymi.
Ludzi, których Inżynieria Biomedyczna interesuje i fascynuje. Jeżeli chodzi
o dziedziny to np. sprawy związane z modelowanie układu krążenia (mnie
interesują najbardziej): sztuczne zastawki serca, sztuczne serce, VADy itp.
Ciekawa jest również biomechanika.

Chciałbym zeby na takiej stronce znalazły się nie tylko rezultaty bada, ale
np techniki pomiarowe różnych wielkości fizycznych, schematy stanowisk
badawczych i wiele innych rzeczy. Jesdnym zdaniem od teorii do praktyki

Pozdrawiam Nasdak

Potrzebny dobry ortopeda
Ginekolog (Krakow)
miednica - wymiary