Irga błyszcząca - jak sadzić

następny post »
Data: 2007-03-15 14:02:22
Temat: Irga błyszcząca - jak sadzić
Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl>

Witajcie, mam pytanie do tych, którzy sadzili Irgę błyszczącą - ile sztuk
najlepiej zasadzić na metr? Czy wystarczą 3, czy 5?

I pytanie nr 2. Za płotem, czyli na zewnątrz posesji, między płotem a chodnikiem
jest kawałek trawnika również naszego (= mojego i sąsiadów). Sąsiadka chce w tym
roku posadzić niski żywopłot - coś docelowo do pół metra, żeby odstraszyć
załatwiające się na nim psy.

Ma to być
- gęste
- tanie (jak się ktoś ew. połasi, bo to różnie bywa, a rośnie na zewnątrz)
- niekłopotliwe w utrzymaniu

Będzie rosło w kierunku wschodnim.

Co polecacie?

wiosennie, ogrodowo, z głową pełną pomysłów