JAK WYSADZIĆ PREZESA I JEGO KOLEŻKÓW?

21. Data: 2007-02-06 20:28:54

Temat: Re: JAK WYSADZIĆ PREZESA I JEGO KOLEŻKÓW?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Feb 2007 13:57:53 +0100, Jerzy Nowak napisał(a):

> Podzielić na sześć części, odciąć głowę i członki a korpus zostawić
> nietknięty.

Kryminał tym razem piszemy?
Zakopac w ziemi korpus z członkami zielonym do góry, co by nie było że OT.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

22. Data: 2007-02-06 21:24:48

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> napisał(a):

> Kryminał tym razem piszemy?
> Zakopac w ziemi korpus z członkami zielonym do góry, co by nie było że OT.

Achaaaaaaaaaa, znaczy, że to ufoludki z zielonymi członkami się na tych
działkach okopały.
Ooooooooooo, to może być gorsza sprawa.
Bez półlitry tego nie rozbierzemy ;-)
A ja z piwem, jak filip z konopi (Cannabis sativa) wyskoczyłem.
Eeeee, głupi jakiś byłem.

Pozdrawiam, Jacek

23. Data: 2007-02-07 05:14:44

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiesić ponownie lub zrobić własną tablicę.
> 3. Opracować oczekiwany program działania Zarządu i też go upublicznić.
> 4. Zaagitować tych co nie chodzą na zebrania aby na to przyszli i
głosowali
> za zmianami.
> 5. Do projektu porządku dziennego odpowiednio wcześnie zgłosić wasze
> krytyczne wystąpienie i dopilnować aby tam się znalazło.
> 6. Na zebraniu precyzyjnie przedstawić swoje racje i wygrać wybory.
> 7. Nie liczyć na to że ludzie zapomną obietnice przedwyborcze.
> 8. Zarezerwować kilka - kilkanaście godzin miesięcznie na pracę w

Zawsze jesteśmy przegłosowywani,gdyż na dorocznej konferencji delegatów jest
z naszego ogrodu 5 osób,a z innych 8-10,proporcjonalnie do ilości działek w
ogrodzie.

24. Data: 2007-02-07 19:27:55

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz wrote:

> [...]
>>
> Zawsze jesteśmy przegłosowywani,gdyż na dorocznej konferencji delegatów
> jest z naszego ogrodu 5 osób,a z innych 8-10,proporcjonalnie do ilości
Zmontujcie koalicję z innym ogrodem znajdującym sie w podobnej sytuacji. Raz
będziecie głosowali na Waszego kandydata raz na ich. Wylosujcie na kogo
najpierw.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

25. Data: 2007-02-08 09:19:44

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udziadeksu?@wro.vectranet.pl napisał(a):

> Zmontujcie koalicję z innym ogrodem znajdującym sie w podobnej sytuacji.
Raz
> będziecie głosowali na Waszego kandydata raz na ich. Wylosujcie na kogo
> najpierw.

bardzo fajny pomysl. Ja bym tez na serio naglosnila sprawe w mediach, jakies
zdjecie "prezesa" w pozie zakapiorowatej tez by sie przydalo ;-))))

hania

26. Data: 2007-02-08 09:34:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqepvg$nvq$1@inews.gazeta.pl Hania
<v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> bardzo fajny pomysl. Ja bym tez na serio naglosnila sprawe w
> mediach, jakies zdjecie "prezesa" w pozie zakapiorowatej tez by sie
> przydalo ;-))))

Hejka. Może zanim zaczniemy medialnie kogoś niszczyć warto zastosować
regułę audiatur et altera pars.
Pozdrawiam autorytatywnie Ja...cki

27. Data: 2007-02-08 10:52:38

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania napisał:
>........... Ja bym tez na serio naglosnila sprawe w mediach, jakies
> zdjecie "prezesa" w pozie zakapiorowatej tez by sie przydalo ;-))))

Jeżeli myślisz o mediach lokalnych, trzeba wpierw sprawdzić,
z kim sympatyzują. Znam artykuły i audycje miejscowej gazety i miejskiej
TV - "sponsorowane ". Te były na temat uwłaszczenia i jak się
spodziewałam, po wyborach samorządowych ucichło.
P.S. U nas wystarczyłoby zdjęcie działki prezesa :-)

Pozdrawiam, Barbara

28. Data: 2007-02-08 10:59:59

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> napisał(a):
> Jeżeli myślisz o mediach lokalnych, trzeba wpierw sprawdzić,
> z kim sympatyzują.

o fakt, trzeba...

>P.S. U nas wystarczyłoby zdjęcie działki prezesa :-)

hehe, a własnie, to by pod paragrafy nie podpadało :)

hania

29. Data: 2007-02-08 14:07:34

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. Może zanim zaczniemy medialnie kogoś niszczyć warto zastosować
> regułę audiatur et altera pars.

Przecie przykład idzie z góry.
Kto dziś chce słuchać racji przeciwnika?

Tadeusz postawił sprawę jasno:
Prezes jest stary, nie chce pilnować działek zimą, oszczędza energię
elektryczną, nie wyłożył 1100 złoty za działkowiczów którzy ociągają
się z zapłatą za prąd, przez co utrudnia życie działkowiczom, ptakom
i rybom, natomiast ułatwia złodziejaszkom. I za to trzeba go wywalić.

Myślisz, że Tadeusz spełni te oczekiwania jak już zostanie prezesem?
Ciekawe ile ogrodów działkowych jest oświetlonych i pilnowanych całą
zimę przez gospodarza?

Pozdrawiam, Jacek

30. Data: 2007-02-08 15:50:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqfar6$9k5$1@inews.gazeta.pl Jacek Gucio
<j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Kto dziś chce słuchać racji przeciwnika?

Hejka. Mam nieodparte wrażenie, że szczególnie panie wolą plotkę,
intryżkę, pomówionko, półsłówka itp. Kto by tam wnikał? :-(

> [...]
> się z zapłatą za prąd, przez co utrudnia życie działkowiczom, ptakom
> i rybom, natomiast ułatwia złodziejaszkom. I za to trzeba go wywalić.

Wywalić, zlustrować i zde... i zde... i zdegradować do stopnia
szeregowego działkowca. ;-)

> Myślisz, że Tadeusz spełni te oczekiwania jak już zostanie prezesem?

Jak bogaty z domu albo ma sponsora, to spełni. < lol > *

> Ciekawe ile ogrodów działkowych jest oświetlonych i pilnowanych całą
> zimę przez gospodarza?

Mój i sąsiedni ROD na pewno nie są. Ja chodzę codziennie na działki i
starczy. :-)
Pozdrawiam obiecująco Ja...cki
* Jak mówię, że piję to piję a jak mówię, że stawiam to mówię. :-)

więdnięcie/ gnicie końcówek pędów-rośliny w domu
Pustynnik (Igła Kleopatry)
Detale architektoniczne
Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
primula