JP2 o Jaruzelskim

31. Data: 2018-04-18 22:47:19

Temat: Re: JP2 o Jaruzelskim
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zakładam że istnieją zasady których należy przestrzegać. Poza tym obraźliwe
wypowiedzi dają świadectwo jedynie i wyłącznie autorom takich wypowiedzi.

32. Data: 2018-04-18 23:15:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 kwietnia 2018 22:47:20 UTC+2 użytkownik z...@g...com
napisał:
> Zakładam że istnieją zasady których należy przestrzegać. Poza tym obraźliwe
> wypowiedzi dają świadectwo jedynie i wyłącznie autorom takich wypowiedzi.

Oj tam, oj tam... korzystając z dobrego zakorzenienia tu, czasem wierzgnąć
sposobem końskim mi się zdarza, aby dać upust swej narowistości. Zbigniewie,
nie bądź tak pryncypialny, bo się w Prince-polo jeszcze zamienisz ;)

33. Data: 2018-04-18 23:55:36

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Spoko. Nie bronię polityków bo zajmowanie się pasożytami rzeczywiście może
doprowadzać do skrajnych wypowiedzi. Chodzi mi jedynie żeby nie dawać ponosić się
emocjom przy próbach oceny tego całego robactwa. A tak przy okazji, to wysoko
postawieni urzędnicy państwowi zawsze będą dla siebie mili bo łączy ich wspólnota
klasy z którą się utożsamiają. Empatia działa jedynie wobec tych z którymi się
utożsamiamy. Przypuszczam że więcej będą mieć ze sobą wspólnego pierwszy sekretarz,
papierz i prezydent niż z oni wszyscy z intelektualistą, artystą, naukowcem.

34. Data: 2018-04-19 00:11:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2018 o 23:15, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> sposobem końskim mi się zdarza, aby dać upust swej narowistości. Zbigniewie,
> nie bądź tak pryncypialny, bo się w Prince-polo jeszcze zamienisz ;)

Co prawda, nie podzielam ultraliberalnych poglądów na gospodarkę Korwina
i sam go niegdyś bezpardonowo atakowałem, ale lepiej zauważyć jego zalety:
- otóż całe dorosłe życie ma te same poglądy, nie zmienia ich jak
chorągiewka (co na przykład mi się często zdarza)
- jest za tym aby żyć prawdziwie i z pasją - nie bać się zaryzykować
(cały czas nawiązuje do Powrotu z Gwiazd Lema, gdzie została
przedstawiona wizja ułagodzonej przyszłości)
- ogólnie jest to polityk dużego formatu, choć można się w wielu
rzeczach z nim nie zgadzać.

35. Data: 2018-04-19 02:15:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 00:11:30 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> - jest za tym aby żyć prawdziwie i z pasją - nie bać się zaryzykować
> (cały czas nawiązuje do Powrotu z Gwiazd Lema, gdzie została
> przedstawiona wizja ułagodzonej przyszłości)

O widzę, że zrozumiałeś moją aluzję do Kobyszczęcia z Cyberiady. Masz punkta.
Tylko że Korwin nie będzie miał nigdy takiej mocy nad elektoratem, żeby być
zdolnym do oderwania dwugłowego monstrum POPiSu od stołka, gdzie przyrosło
korzeniami. To niestety ktoś musi w nie-wiadomo-jakiej przyszłości odrąbać
albo będzie trzeba czekać aż samo zgnije.bo na razie to wygląda na to, że Jarek
wchodzi w koleiny Ryżego i nad swoją połówką traci coraz bardziej kontrolę.
Niestety Polnische Wirtschaft to nie jest szkopski zarzut, to się okazuje
przypadłością nieuleczalną, którą po raz kolejny maskuje okres prosperity
cyklu koniunkturalnego. Jak i to pierdutnie, to już nie będzie Polski z czego
zbierać i pod tym względem to ja się z diagnozą Korwina i jego otoczenia nawet
zgadzam. Co z tego, skoro te proroctwa są jak przepowiednie Kassandry
Trojańskiej - każdy je zna, a wszyscy je lekce sobie ważą.

A to dlatego, że Korwin wyskakuje czasem z tekstami pobłażliwymi wobec czasów
Hitlera, PRL-u etc. które są przecież ni w pięć ni w dziewięć do jakiejkolwiek
liberalno-konserwatywnej i libertariańskiej ideologii. A jeszcze do tego
skandaliczne jego prowadzenie się z wiadomą młodą partnerką - "pierwsze
nogi prawicy wystają spod zbyt krótkiej spódnicy", że zacytuję znanego już nam
Rajthuza (właś. Kelthuza, żeby się kol. Zbigniew nie czepiał). W demokratycznych
wyborach Korwin nie jest w stanie zwyciężyć, a na najemnych żołnierzy-puczystów
co by zrobili "el golpe" to go zdecydowanie nie stać. Poparcia jakiejkolwiek
potencjalnej partyzantki miejskiej i wiejskiej też raczej nie ma. Taki stary
słoń-samotnik.

36. Data: 2018-04-19 07:09:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 02:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> O widzę, że zrozumiałeś moją aluzję do Kobyszczęcia z Cyberiady.

Kobyszczę znam, ale jaka aluzja?

37. Data: 2018-04-19 07:25:17

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2018 o 02:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> nogi prawicy wystają spod zbyt krótkiej spódnicy", że zacytuję znanego już nam
> Rajthuza (właś. Kelthuza, żeby się kol. Zbigniew nie czepiał). W demokratycznych

A Stefan Molyneux którego Kelthuza aplikuje sobie dożylnie niczym
krokodyla (podczas gdy Ayn Rand niczym heroinę) - brzmi rozsądnie
https://www.youtube.com/watch?v=OyiGFytJkAY

38. Data: 2018-04-19 08:58:40

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie ma polityka który uczciwie przyzna, że skoro nie potrafimy zbudować państwa w
stylu "niemieckim" z instytucjami które pracują uczciwie a nie fasadowo, to
powinniśmy z nich zrezygnować i budować państwo które będzie działać zgodnie z naszą
słowiańską naturą. Byłoby to państwo zupełnie inaczej zorganizowane, ale z pewnością
nie wydawało by pieniędzy na instytucje które tylko udają że funkcjonują. Przy okazji
może by nastąpił odwrót od rządowego socjalizmu.

39. Data: 2018-04-19 09:24:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 07:09:50 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Kobyszczę znam, ale jaka aluzja?

Ano że wierzgam i jestem kontemplatorem bytu szczęśliwego ;)

40. Data: 2018-04-19 09:53:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 07:25:17 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A Stefan Molyneux którego Kelthuza aplikuje sobie dożylnie niczym
> krokodyla (podczas gdy Ayn Rand niczym heroinę) - brzmi rozsądnie
> https://www.youtube.com/watch?v=OyiGFytJkAY

Inna ciekaw postać: Jason Reza Jorjani
https://youtu.be/YrrXoR64quA

Freud miał troszkę racji
Badania długofalowe "Dunedin"
Uzależnienie od cukru jak heroinowe
Świat potępił żydowski rasizm!
Trzeba uruchomić Narodowy Program Ojciec-Polak.