Jagniecina? Co pysznego...

1. Data: 2002-04-29 06:03:06

Temat: Jagniecina? Co pysznego...
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)

W sobote odbieram od mojej "Baby" mlode jagnie.
W zwiazku z czym szukam dobrych przeisow na
jegniecine...
Jesli macie cos pod reka to podzielcie sie!

Mam zamiar z przednich i tylkych "nog" zrobic
pieczenie, "srodek" przerobie chyba do grilowania...

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-04-29 13:21:49

Temat: Keftedes
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zrobilam takie oto danie cypryjskie
50 dag mielonej jagnięciny(moze byc inne mielone)
1 jajo
1 ziemniak
pęczek naci pietruszki
sól
pieprz
mielony cynamon
1 grubo pokrojona cebula
maka
olej do smażenia

ziemniak obrac, zetrzec na tartce,odlac nadmiar soku.Mieso, ziemniak i
jajko,posiekana natke,sol,pieprz i cynamon dokjladnie wymieszac
z masy formowac niewielkie kulki,obtoczyc w mace
w rondelku rozgrzac taka ilosc oleju aby zakryl polowe kulek i smazyc je na
zloty kolor
osaczyc z tlusszczu na bibulce i podawac z ryzem
pasuja do tego bardzo ostre sosy i sorowki

aha cynamonu powinno byc bardzo duzo (ja dalam ok.3 lyzki)-no chyba ze
ktos nie lubi
polecam to danie poniewaz ma naprawde niesamowity smak a przy tym jest
bardzo proste
pozdrawiam
Ania
Ania Wojciechowska
0 600 073 049
Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2002-04-29 13:35:38

Temat: Re: Keftedes
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl>

[...]

Aniu, naprawde dalas 3 duze lyzki cynamonu?
barbara

1. Data: 2002-04-29 17:09:33

Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde
my uwielbiamy cynamon wiec moze dlatego,ale prawde mowiac to po upieczeniu
nie bylo go az tak bardzo czuc
oczywiscie cynamon w tej potrawie tak jak i inn e przyprawy daje sie "do
smaku"
pozdrawiam
Ania

Ania Wojciechowska
0 600 073 049
.

1. Data: 2002-04-29 18:47:26

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie bylo go az tak bardzo czuc
> oczywiscie cynamon w tej potrawie tak jak i inn e przyprawy daje sie "do

Hmm, wyglada mi to na dawke smiertelna ;)

Dziekuje za przepis - w sobote wraca kobitka,
przygotuje na kolacje :)
Cynamon bede jednak dodawal powoli testujac smak :)

1. Data: 2002-04-29 19:41:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Hmm, wyglada mi to na dawke smiertelna ;)
>
>Dziekuje za przepis - w sobote wraca kobitka,
>przygotuje na kolacje :)
>Cynamon bede jednak dodawal powoli testujac smak :)

Cynamon to moze nie, ale taka dawka np galki muszkat. na pewno
tak ;)

KRysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!