Jak chronicie twarz zima ?

1. Data: 2003-02-09 16:33:40

Temat: Jak chronicie twarz zima ?
Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

Mam pytanie jakich specyfikow uzywacie zima na twarz. Ja mam konkretnie
problem z dobraniem kremu, ktory by dobrze chronil twarz. Co polecacie?

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-02-09 16:52:35

Temat: Re: Jak chronicie twarz zima ?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaką masz cerę?

1. Data: 2003-02-09 18:17:46

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaktusica wrote:

> Mam pytanie jakich specyfikow uzywacie zima na twarz. Ja mam konkretnie
> problem z dobraniem kremu, ktory by dobrze chronil twarz. Co polecacie?

mam cere mieszana, ale swietnie sprawdza sie weather everything
clinique, pod oczy antigravity. na to podklad (superfit clinique) i
puder revlon. wytrzymuje najdluzsze spacery na mrozie i sloncu - bez
zadnych uszczerbkow. do miasta wiecej nie potrzeba, nawet w Zakopanem
bylo z tym ok, ale nie jezdzilam na nartach - na stok trzeba czegos
wiecej, z wyzszym filtrem (WE ma spf 15).

oczywiscie, jak tylko wracam do domu, zmywam ten towar i klade duzo
kremu nawilzajacego.

xx.

1. Data: 2003-02-09 22:27:50

Od: "Sklep CHMURKA - kosmetyki THALGO" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Na naszych stronach jest artykulik na ten temat. Polecam i zapraszam.

http://www.chmurka.pl/szczegoly.php?grupa_p=2&przedm
=117404

Do zobaczenia,
Maciej

1. Data: 2003-02-10 07:59:16

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaktusica" <k...@p...com> napisał w wiadomości

> Mam pytanie jakich specyfikow uzywacie zima na twarz. Ja mam konkretnie
> problem z dobraniem kremu, ktory by dobrze chronil twarz. Co polecacie?

Ja uzywam kremu zimowego Yves Rocher. Byl wiele razy polecany na grupie i ja
sie do tego polecenia przylaczam. Jest naprawde bardzo dobry, mozna na niego
nalozyc makijaz i zostawia na skorze taka warstwe ochronna . Nie "swiece"
sie po nim . Jestem bardzo zadowolona i kupilam juz druga tubke.
Kosztuje kolo 20 zl.

1. Data: 2003-02-10 08:03:26

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"justyp" <m...@o...pl> wystukał(a)

> A jaką masz cerę?

cera mieszana, dosyc wrazliwa jak sie okazuje

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-02-10 11:12:59

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thermal S2
Nutrilogie 1- u mnie się sprawdza a mam cerę mieszana (ale poproś o próbkę
zanim się na niego zdecydujesz)

Re: co zrobić zeby nie łysiec????
rycyna - przypomnijcie!
Fluid do cery mieszanej