rycyna - przypomnijcie!

1. Data: 2003-02-09 15:44:20

Temat: rycyna - przypomnijcie!
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomnijcie mi, proszę, jak dokładnie działa na włosy rycyna i jak się ją
stosuje?
Anka

1. Data: 2003-02-09 16:10:30

Temat: Re: rycyna - przypomnijcie!
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Przypomnijcie mi, proszę, jak dokładnie działa na włosy rycyna i jak się ją
> stosuje?

Rycyna wpływa na porost włosów, ale je też przyciemnia. Znam dwa sposoby
stosowania rycyny. Jeden wyczytałam w którejś z książek Chmielewskiej. Bierze
się olejek i pogrzewa. Bierze się szczoteczkę do zębów i wmasowuje się ciepły
olejek w skórę głowy. Chodzi o to by skóra głowy była rozgrzana. Potem nakłada
się turban z ręcznika i chodzi się wg książki z osiem godzin, a według mnie
wystarczy godzina.
Ale zdecydowanie wolę drugi sposób: bierze się łyżeczkę olejku rycynowego ,
dwie łyżki ( nie łyżeczki) nafty kosmetycznej, żółtko jajka, łyżeczkę cytryny.
Wszystko się miesza i tym smaruje się skórę głowy,a raczej wmasowuje w nią i we
włosy. To działa jak diabli. Po pół roku systematycznego, tzn. raz na tydzień,
miałam mocne i dużo gęściejsze włosy.
pozdrawiam.

1. Data: 2003-02-09 16:44:54

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@o...pl> wrote in message
> Rycyna wpływa na porost włosów, ale je też przyciemnia.

Dzięki ogromne. Wszystko jasne... No właśnie, moje włosy też jasne:) Bardzo
przyciemnia???
Anka

1. Data: 2003-02-09 17:17:24

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo > przyciemnia???

sporo, dlatego warto też posmarować rzęsy, ale jak się ma już mocne włosy, to
można bez obaw stosować różne farby rozjaśniające. Ja tak robie , a też jestem
blondynką tyle, że z roku na rok ciemniejszą ( na włosach)

1. Data: 2003-02-09 18:57:31

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki ogromne. Wszystko jasne... No właśnie, moje włosy też jasne:)
Bardzo
> przyciemnia???

Nie słyszałam, że przyciemnia. Moja znajoma blondynka mi ten sposób
poleciła.
Ja stosuje pół na pół rycyna i nafta.

Sandra

1. Data: 2003-02-09 20:00:00

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> skórę głowy,a raczej wmasowuje w nią i we włosy. To działa jak
> diabli. Po pół roku systematycznego, tzn. raz na tydzień, miałam

a co potem, splukuje sie po prostu i juz? nie smierdza po takiej miksturze wlosy
jakos?
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-09 20:51:41

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>Jak porządnie umyjesz szmponem to nie czuć żadnego niemiłego zapachu. Rycyna
jest naprawdę skuteczna, ale też bardzo tłusta. Dlatego do mikstury ja dodaję
tylko łyżeczkę. Kiedyś zrobiłam sobie trwałą i miałam takiego szalonego barana,
że nie mogłam dać sobie rady z jakimkolwiek ułożeniem włosów. Oprócz szalonego
skrętu zrobiły się sianowate, suche i bez połysku. Robiłam sobie wtedy ( włosy
półdługie) maski z całej butelki rycyny, którą podgrzewałam i nakładałam
równomiernie na włosy. Naprawdę pomogło. Włosy zrobiły się bardziej błyszczące
i sprężyste. Ale zmyć tę miksturę można po trzykrotnym myciu szamponem w bardzo
ciepłej wodzie. Polecam tylko w sytuacjach kryzysowych.

1. Data: 2003-02-10 00:56:55

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a co potem, splukuje sie po prostu i juz? nie smierdza po takiej miksturze
wlosy jakos?

Nie, ale zeby dobrze zeszlo, trzeba ze 3 razy umyc wlosy.

Sandra

1. Data: 2003-02-10 12:38:02

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miranka:
> Przypomnijcie mi, proszę, jak dokładnie działa na włosy rycyna i jak się

> stosuje?
a jak dziala na wlosy farbowane? nie niszczy koloru , nie odbarwia czy
bog wie co jeszcze robi?

dri

1. Data: 2003-02-10 13:23:37

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> a jak dziala na wlosy farbowane? nie niszczy koloru , nie odbarwia czy
> bog wie co jeszcze robi?

Nie.

Sandra

Fluid do cery mieszanej