pomocy-Avon-rozstepy

1. Data: 2003-02-09 00:58:40

Temat: pomocy-Avon-rozstepy
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z rozstepami i to potworny. Ogolnie nie narrzekam bo brzydka
nie
> jestem no ale nikt nie jest doskonaly. To moja jedyna zmora. Jestem z
> Warszawy i za namowa jednej z grupowiczek chcialam sprobowac preparatu
Avonu

1. Data: 2003-02-09 01:02:28

Temat: Re: pomocy-Avon-rozstepy
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam znowu pewnie zle napisalam posta :(
ale i tak prosze o pomoc

1. Data: 2003-02-09 12:06:39

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

ptysiu napisał(a):

> nie
> Avonu
> pomogl

hmmm...nie testowalam, wiec nie wiem.

> zauwazyla

Ja za rada dziewczyn dodaje kilka kropel do balsamu ktorym sie smaruje. O
efektach jeszcze nie moge nic powiedziec, dopiero co zaczelam. Ale pewnie
warto sprobowac. Taka witamine E w stanie plynnym mozna bez problemu
dostac w aptece kosztuje ok. 8 zl. za chyba 10 ml.

To raczej pomoze na cellulit niz na rozstepy. One w duzej mierze zaleza
od gestosci skory i jest w duzej mierze sprawa genetyczna. Tak mi pani
doktor mowila.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-10 00:20:32

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-10 11:22:33

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze mowiac uwazam ze niewiele jest preparatow, ktore moga cokolwiek
pomoc na rozstepy, gdyz jest to forma blizny, ktora nie zniknie, lecz
moze zostac jedynie zatuszowana.
Ja osobiscie polecam masaze, zabiego na cialo, cwiczenia i odpowiednia
diete.

1. Data: 2003-02-10 14:49:15

Od: "Miniu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze zostac jedynie zatuszowana.
> Ja osobiscie polecam masaze, zabiego na cialo, cwiczenia i odpowiednia

Szczerze mówiac to fakt, niewiele jest kremów a wrecz powiem ze chyba nei ma
zadnego który by usunal rozstepy.
Ale co maja cwiczenia i dieta do usuniecia rozstepów ???

1. Data: 2003-02-11 13:11:00

Od: "Beti" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie
> Avonu
> pomogl
> zauwazyla

Witam,mam dostep do kosmetykow (sasiadka obok) i dosyc czesto robie zakupy
w Avonie.
Co do preparatu na rozstepy to niestety go nie uzywalam bo akurat nie mialam
takiej potrzeby,
ale za to moge Ci polecic swietny kremik "Witamina E" do twarzy.Jest
naprawde rewelacyjny!
Ja mam juz chyba 3 i naprawde widac efekty.Buzka jest
delikatna,nawilzona,likwiduje
przebarwienia i wygladza. Polecilam go juz kilku kolezankom i sa tak samo
zadowolone.
Pojemnosc tego kremiku to 50ml i kosztuje 19,90zl.Miesiac temu byla promocja
za 12,90zl,
wiec nastepna to nie wiem kiedy bedzie,ale chyba nie predko:(
Nastepne zamowienie sasiadka sklada chyba 20-go lutego z tym ze ja jestem ze
Szczecina.

Pozdrawiam serdecznie
BETI (z zapasem kremu"Witaminka E")

1. Data: 2003-02-16 11:13:00

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-16 11:15:40

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamina E działa rewelacyjnie. Ja sprobowałam i jestem bardzo zadowolona.
Skóra zrobiła się super gładka i wizualnie tez lepiej wyglada.
Co do rozstępow to dla mnie też jest wielki problem. Nie wiem jeszcze jak na
nie działa witamina E ale mam nadzieje, że pomoże bo ja tez bardzo cierpię z
tego powodu.

wysuszona skóra
Darmowe próbki
Re: Darmowe próbki