Tłusta cera?

1. Data: 2003-02-09 10:51:23

Temat: Tłusta cera?
Od: "Arturro" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam taki problemik, ze mam bardzo tłustą cerę. Stosuje preparaty firmy
L'oreal seria Pure Zone (jest to nowosc we Francji, bo wlasnie stamtad mam
to przywiezione). Jest to seria 3 preparatow. Ale, gdy uzyje ich, przez
pewien okres czasu jest wszystko oki, cera jest w sam raz, nie jest
strasznie sucha, ale przede wszsytkim nie jest tlusta, a pozniej znowu
zaczyna sie to samo
z gory dzieki za odp
Arturro

1. Data: 2003-02-09 11:07:53

Temat: Re: Tłusta cera?
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Arturro " wrote:

> [...]
> L'oreal seria Pure Zone (jest to nowosc we Francji, bo wlasnie
> stamtad mam to przywiezione). Jest to seria 3 preparatow.

W Polsce tez juz jest :)

> [...]
> sam raz, nie jest strasznie sucha, ale przede wszsytkim nie jest
> tlusta, a pozniej znowu zaczyna sie to samo

Przy tłustej cerze jest niesttey tak, ze trzeba ciągle używac odpowiednich
preparató do pielęgnacji. One raczej działają na efekty posiadania takiej
skóry, a nie eliminują przyczyn. Tak wiec dopóki używasz - skór ajest
"odtłuszczona", ale gdy przestajesz używasz kosmetyków skóra jest taka jaka
jest.

Jeśli ta seria L'oreala Ci słuzy - to używaj jej, ale nie licz na to, ze
"problem" zostanie zlikwidowany raz na zawsze.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-09 11:30:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Feb 2003 11:51:23 +0100, Arturro <a...@a...pl> wrote:
[...]

nie znam tych preparatow, ale moze za bardzo wysuszaja skore. w ten sposob
powstaje bledne kolo, bo zbyt wysuszona skora z czasem coraz bardziej sie
przetluszcza. zafunduj sobie cos nawilzajacego, ale beztluszczowego.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-09 11:42:13

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pure Zone L'Oreala to starszny BUBEL. Kosmetyki te zawierają głównie
alkohol. Wysuszają skórę i powodują zwiększoną produkcję łoju. Przestaw się
na coś łagodniejszego.

1. Data: 2003-02-09 12:43:56

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki problemik, ze mam bardzo tłustą cerę. Stosuje preparaty firmy
> L'oreal seria Pure Zone (jest to nowosc we Francji, bo wlasnie stamtad mam
> to przywiezione). Jest to seria 3 preparatow

zamiast tego spróbuj 3 kroków Clinique - lepiej dziala, nie wysusza i
swietnie nawilza:)
powodzenia,
Slawka

1. Data: 2003-02-09 13:59:06

Od: "Kubuś Puchatek" <s...@s...las.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka"
:
: zamiast tego spróbuj 3 kroków Clinique - lepiej dziala, nie wysusza i
: swietnie nawilza:)

Czy jak zapytam w sklepie o '3 kroki Clinique', to beda wiedzieli o co
chodzi?

pozdrawiam
Malgosia

1. Data: 2003-02-09 14:10:33

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kubuś Puchatek " wrote:

> Użytkownik "Slawka"

> Czy jak zapytam w sklepie o '3 kroki Clinique', to beda wiedzieli o co
> chodzi?

Jeśli zapytasz w perfmerii, która ma ich kosmetyki ( a jest ich mało w
Polsce) to na pewno bedą wiedzieli.

1. Data: 2003-02-09 18:54:58

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jak zapytam w sklepie o '3 kroki Clinique', to beda wiedzieli o co
> chodzi?

w Sephorze, np. jak najbardziej beda wiedzieli o co chodzi, wyjasnia jak
uzywac, wrecza nawet probke tychze 3 krokow;)

pzdr,
Slawka

1. Data: 2003-02-10 18:44:05

Od: "Mirabelka" <m...@...to.tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka" :
: w Sephorze, np. jak najbardziej beda wiedzieli o co chodzi, wyjasnia jak
: uzywac, wrecza nawet probke tychze 3 krokow;)

Jutro, albo pojutrze bede w poblizu Sephory i juz sie ciesze, bo brzmi
zachecajaco ;-)

pozdrawiam
Malgosia

1. Data: 2003-02-10 23:40:37

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro, albo pojutrze bede w poblizu Sephory i juz sie ciesze, bo brzmi
> zachecajaco ;-)
>
> pozdrawiam
> Malgosia
mieszkasz pewnie w 100licy?