sucha i luszczaca sie twarz:(

1. Data: 2003-02-09 10:52:35

Temat: sucha i luszczaca sie twarz:(
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam niemaly problem. Pewnego dnia obudzilam sie rano i zobaczylam w lustrze
potwora z rozsypujaca sie twarza. Byla bardzo sciagnieta, sucha i luszczyla
sie. Poszlam do kosmetyczki. Po szalenie drogim zabiegu nawilazajacym bylo
super..skora na twarzy jak pupcia niemowlaczka, taka mila gladka i
nawilzona:) Kosmetyczka wtedy uswiadomila mnie ze mam skore plytko
unaczyniona sklonna do podraznien, sucha. Mam wiec uzywac rano i wieczorem
kostki do mycia Seba-Med, na dzien krem nawilzajacy na rozszerzone naczynka
z wit PP,K (uzywam wiec Eris - jak polecila kosmetyczka), na noc krem silnie
nawilzajacy, a co 2 tygodnie peeling enzymatyczny.
Po wyjsciu od kosmetyczki we wszystko sie zaopatrzylam i minelo 3 tygodnie,
a skora na twarzy luszczy sie jeszcze bardziej (najbardziej na czole, na
policzkach przy nosie i na brodzie). Jak wklepie krem to czasem wydaje mi
sie ze skore mam jeszcze bardziej sciagnieta i czerwona i podrazniona niz
zanim naloze krem.
I co ja mam teraz zrobic?
Znow do niej isc, zeby mi powiedziala i zrobila to samo???????
Bardzo Was prosze o pomoc, bo jestem na skraju zalamania :-(

1. Data: 2003-02-09 11:01:38

Temat: Re: sucha i luszczaca sie twarz:(
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> I co ja mam teraz zrobic?
> Znow do niej isc, zeby mi powiedziala i zrobila to samo???????
> Bardzo Was prosze o pomoc, bo jestem na skraju zalamania :-(

Obowiązkowo do dermatologa.

Pozdrawiam
Szanna

1. Data: 2003-02-09 11:14:55

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obowiązkowo do dermatologa.

Wiesz? Bylam u deramtologa z tym problemem kiedys, bo pare lat temu kolo
noska tez sie luszczylo, wiec przerazona do niego polecialam. Przepisal mi
masc Cutivate. Kazal smarowac az zniknie. Zniknelo, wiec masc schowalam.
Teraz jak znow zaczela sie luszczyc siegnelam po masc, smarowalam, bylo
chwile dobrze, ale potem mimo smarowania pogorszylo sie, wiec polazlam s\do
kosmetyczki.
Dlaej to wiesz jak jest.
Ale dzieki za odpowiedz :-)

Pozdrawiam, A.

1. Data: 2003-02-09 12:33:52

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Teraz jak znow zaczela sie luszczyc siegnelam po masc, smarowalam, bylo
> chwile dobrze, ale potem mimo smarowania pogorszylo sie, >

z tego co wiem maść Cutivate jest maścią sterydową i nie jestem pewna czy
powinnaś stosować ją bez konsulatacji z lekarzem . Mój maluch używa czasem
tej maści , ale stosują ja w bardzo ograniczonej ilości tzn smaruję tylko
miejsca chorobowe i staram się jej nie nadużywać .

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-02-09 15:10:53

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze odradam stosowanie maści sterydowych (np. Cutivate) na własną rękę-
można sobie zniszczyć skórę praktycznie niedowracalnie

1. Data: 2003-02-09 16:26:28

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"artilla" <a...@w...pl> wystukał(a)

> Bardzo Was prosze o pomoc, bo jestem na skraju zalamania :-(

Witaj, bardzo niedawno mialam ten sam problem. U mnie wystarczy kilka
dni mrozu, zeby moja twarz wygladala strasznie. Za rada dermatologa
smaruje specyfikiem o nazwieLinola (sa dwie wersje Linola masc i Linola
krem). Ja mam krem, bo masc jest podobno do mojej tlustej cery za
tlusta. Faktycznie pomoglo :) Do dotania w aptece bez recepty, cena ok
20zl.

pozdrawiam
dorota

Tłusta cera?