wysuszona skóra

1. Data: 2003-02-08 22:48:55

Temat: wysuszona skóra
Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sucha , luszczaco sie lekko skore na twarzy. Czy ktos moze mi polecic
dobry krem nawilzajacy??

1. Data: 2003-02-08 22:52:55

Temat: Re: wysuszona skóra
Od: "K$" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kwiatuszek" <s...@w...pl> wrote in message
> Mam sucha , luszczaco sie lekko skore na twarzy. Czy ktos moze mi polecic
> dobry krem nawilzajacy??

Tez mam problem z sucha skora... bardzo pomogl mi intensywnie nawilzajacy
krem Hydrofilming Day Cream SPF 15 Avonu... jest wspanialy.. wiem jednak, ze
nie kazdemu sluzy. Lepiej najpierw poprosic konsultantke o probke i
sprawdzic czy Cie nie uczuli
Cieplo pozdrawiam
Kasia :)

1. Data: 2003-02-08 23:06:50

Od: "lalka" <k...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam Vichy Thermal S2 to krem do bardzo wysuszonej skory

Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-02-08 23:11:51

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nutrilogie 1 vichy

1. Data: 2003-02-09 09:27:52

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwiatuszek" napisał

> Mam sucha , luszczaco sie lekko skore na twarzy. Czy ktos moze mi polecic
> dobry krem nawilzajacy??

Rumiankowy Bielendy, tanio, więc ryzyko małe

Renya

1. Data: 2003-02-09 10:34:22

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kwiatuszek" <s...@w...pl> wrote in message
> Mam sucha , luszczaco sie lekko skore na twarzy. Czy ktos moze mi polecic
> dobry krem nawilzajacy??

Oprocz Vichy Nutrilogie i Termal S2 polecam Re-lipid Dax Cosmetics. Cena ok.
25 zl. wiec niedrogi a mnie alergika nie uczulil.

Schatzi

1. Data: 2003-02-09 13:01:14

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lalka" <k...@r...finn.pl> napisał w wiadomości
> A ja polecam Vichy Thermal S2 to krem do bardzo wysuszonej skory
>
> Pozdrawaim lalka
>
> tez polecam ten krem. Za namowa grupowiczek go kupilam i daje znakomite
efekty juz po kilku dniach.

Iza

1. Data: 2003-02-10 08:24:35

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schatzi" <s...@n...go2.pl> napisał w wiadomości
> Oprocz Vichy Nutrilogie i Termal S2 polecam Re-lipid Dax Cosmetics.
Cena ok.
> 25 zl. wiec niedrogi a mnie alergika nie uczulil.

O?
Uzywalas tego? A nie jest tlusty?
A uzywalas jeszcze czegos z tej serii oprocz kremu?
Napisz, prosze:) strasznie mnie kusi ta seria...

A Thermal S2 to mistrz swiata wsrod kremow!

Kaska

1. Data: 2003-02-10 20:44:46

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A uzywalas jeszcze czegos z tej serii oprocz kremu?
> Napisz, prosze:) strasznie mnie kusi ta seria...
>
> A Thermal S2 to mistrz swiata wsrod kremow!

Jako jeden z nielicznych u mnie Re-Lipid prawie dorownal Vichy Termal S2 -
pieknie sie wchlania, buzia jest aksamitna.
Mam z tej serii jeszcze maseczke dwufazowa - jest super, chociaz moim
zdaniem w buteleczkach jest za duzo jak na jeden raz. Probowalam tez
nawilzacza pod krem (niestety zostawia jakby warstewke wody i nie nadaje sie
pod podklad) i kremu na noc - ten jest moim zdaniem odrobine za tlusty ale
rano cera jest odzywiona.
Cala seria godna uwagi, szczegolnie krem na dzien i maseczka.
Zapach serii niezbyt powalajacy, krem na dzien najbardziej znosny.
Majac na sobie ten krem i podklad Loreala mialam badanie nawilzenia cery i
pani stwierdzila ze jest bardzo dobrze i ze pewnie uzywam dobrych kosmetykow

Pozdrawiam
Schatzi
PS - ja otrzymalam probki calej serii i dzieki temu skusilam sie na zakup.
Z Daxa polecam tez krem do cery wrazliwej, moj nr 2.

1. Data: 2003-02-11 08:34:55

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> rano cera jest odzywiona.
> Cala seria godna uwagi, szczegolnie krem na dzien i maseczka.

Dziekuje!!!!
Kupuje, kupuje! Zaczne od kremiku, moze skusze sie na cala serie, bo
przeciez to niezbyt drogie jest...

Kaska

Darmowe próbki
Re: Darmowe próbki