Jak długo peklować przed wędzeniem

11. Data: 2010-03-25 05:26:30

Temat: Re: Jak długo peklować przed wędzeniem
Od: Mateusz Piąty <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorem dla zmniejszenia ryzyka część z tego co peklowałem (pierś
z indyka) opłukałem i zrobiłem z niej ragout. Nawet fajnie wyszło.

12. Data: 2010-03-25 05:39:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mateusz Piąty" <...@...pl> wrote in message
> Wczoraj wieczorem dla zmniejszenia ryzyka część z tego co peklowałem
> (pierś
> z indyka) opłukałem i zrobiłem z niej ragout. Nawet fajnie wyszło.

Porada na przyszłość - polskie wędliny były dlatego dobre, że wszelkie
prace z mięsem były wykonywane prawie natychmiast po ubiciu sztuki.
Zwierzęta (w tym ptaki) wychowane na naturalnej paszy, a więc mięso miało
swój smak, aromat i wygląd obrobione jeszcze świeże dawały wyrób najwyższej
jakości.
Mięso powinno dojrzeć do bezpośredniej konsumpcji około 48 godzin - ale
do innych wyrobów nie jest to konieczne, dojrzewanie odbywa się podczas
peklowania.

przepis na likierek
PYCHOTKA - BŹDZIK...
WOOOOOOW !!!