Jak gotowac kukurydze?

1. Data: 2002-07-18 16:24:42

Temat: Jak gotowac kukurydze?
Od: "Mishka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiem od sprzedawcy ze nie jest to amerykanska 5-minutowka, a wiec ile czasu
i jak doprawic kolby kukurydzy zeby byly najsmaczniejsze. A moze macie
jakies swoje wlasne oryginalne przepisy na kolby?
Dzieki z gory. Pozdrawiam.
MK

1. Data: 2002-07-18 18:12:00

Temat: Re: Jak gotowac kukurydze?
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mishka wrote:
> Wiem od sprzedawcy ze nie jest to amerykanska 5-minutowka, a wiec ile czasu
> i jak doprawic kolby kukurydzy zeby byly najsmaczniejsze. A moze macie
> jakies swoje wlasne oryginalne przepisy na kolby?

jadlam gotowana tradycyjnie i z mikrofali. ale z mikrofali mimo wszystko
nie wychodzi taka dobra jak gotowana normalnie. a tu sa rozne sposoby:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=188

"kolby poprzełamywac na połówki - pójdzie wam to łatwiej niż wszelkie próby
przekrawania ich.

można gotować tradycyjnie, w garnku: gotować pod przykryciem, w osolonej
wodzie, przez 10-12 min. podawać posmarowane masłem i posolone do smaku. "

ja tam oplewam deilkatnie oliwa extra virgine.
zgodnie z propozycja podawana kiedys przez wojmata mozna tez posmarowac
maslem orzechowym - tez pycha. ale to naprawde musi byc maslo orzechowa a
nie czekolada do pieczywa z dodatkiem takiego masla.

pozdr. i smacznego
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-19 06:49:50

Od: "AdamS" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsza jest grillowana- kladziesz kolbe na grill ( nie zawijac niczym)
lub do piekarnika 200 st, czekasz 10 min i pyyyyyyyycha jeeeeest !
Nie traci smaku jak po gotowaniu, jest zlociutka i chrupiaca.
-
AdamS

1. Data: 2002-07-23 21:46:51

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

AdamS wrote:
> Najlepsza jest grillowana- kladziesz kolbe na grill ( nie zawijac niczym)
> lub do piekarnika 200 st, czekasz 10 min i pyyyyyyyycha jeeeeest !
> Nie traci smaku jak po gotowaniu, jest zlociutka i chrupiaca.

hm, w piekarniuku chetnie bym sprobowala....
ale w tym celu musialabys mi powiedziec jedna rzecz. a wlasciwie dwie. czy
kukurydze wkladamy w lisciach czy odrywamy je i wkladamy sama kukurydze?
czy mrozona tez tak mozna potraktowac?

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl