Mąka - pilne

1. Data: 2002-07-18 16:38:09

Temat: Mąka - pilne
Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jest jakiś zamiennik mąki kukurydzianej lub ryżowej?Do czego to jest
podobne?
Tu gdzie mieszkam tego nie dostanę

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2002-07-18 16:49:02

Temat: Re: Mąka - pilne
Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mąka - produkt sypki i drobnoziarnisty - uzyskana być może z przemiału

I żadnego zamiennika nie mogę użyć :(((
Jakaś mączka ziemniaczana bądź kuskus czy inne cudo :((((

Pomocy

Ania

1. Data: 2002-07-18 16:53:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakiś zamiennik mąki kukurydzianej lub ryżowej?Do czego to jest
> podobne?
> Tu gdzie mieszkam tego nie dostanę

Mąka - produkt sypki i drobnoziarnisty - uzyskana być może z przemiału
oczyszczonego ziarna zbóż chlebowych (żyto, pszenica), a także innych
roślin (m.in. jęczmień, owies, kukurydza, gryka, soja, ryż). Te ostatnie -
zwane mąkami niechlebowymi - mają zastosowanie często jako dodatek do mąk
chlebowych lub są wykorzystywane do przyrządzania potraw i wyrobu
koncentratów spożywczych.
http://puszkkka.spinacz.pl/maka.php3
--
Pozdr. Jerzy Nieużyteczny

1. Data: 2002-07-18 17:14:45

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl>

I żadnego zamiennika nie mogę użyć :(((
Jakaś mączka ziemniaczana bądź kuskus czy inne cudo :((((
==========

Aniu, mozesz oczywiscie uzyc maczki ziemniaczanej, w takiem samej ilosci jak
kukurydzianej.
barbara

--
Zaplanuj wakacje: http://www.travelbook.pl

1. Data: 2002-07-18 19:21:01

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy jest jakiś zamiennik mąki kukurydzianej lub ryżowej?Do czego to jest
> podobne?
> Tu gdzie mieszkam tego nie dostanę
Czy potrzebujesz dla dziecka chorego na celiakie? Jesli tak, to chyba
musi byc kukurydziana jako podstawa diety, ale z samej ziemniaczanej tez
mozna ciasto upiec i jest znacznie smaczniejsze. Przerabialam ten temat
dawno z wlasnym dzieckiem . Teraz sa wieksze mozliwosci . Wydaje mi sie, ze
kukurydziana maka jest wszedzie /ryzowej nie widzialam/, ale jesli to dla
Ciebie jest wazne, napisz, gdzie mieszkasz, moze uda sie te kukurydziana
jakos zorganizowac dla Ciebie. E.

1. Data: 2002-07-18 20:47:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I żadnego zamiennika nie mogę użyć :(((
> Jakaś mączka ziemniaczana bądź kuskus czy inne cudo :((((
>
> Pomocy

Najpierw powiedz do czego chcesz tego użyć, itd., itp.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-19 07:45:03

Od: powietrze <w1m@tlen.~to-nie~.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Templer" <a...@p...onet.pl> mówi:

> Czy jest jakiś zamiennik mąki kukurydzianej lub ryżowej?

zależy do czego. jeśli to zagęszczacz to podobnie jak kukurydziana spisze
się ziemniaczana. ale spróbuj w jakimś większym spożywczym spytać. ja
widziałem kiedys półkilowe opakowanie.

co to za zastosowanie?

--
powietrze http://piksele.vege.pl