zwijam manele

1. Data: 2002-07-18 18:05:01

Temat: zwijam manele
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Halo wam,

jak już pisałem spadam na urlop. Ponieważ mimo prośby nikt mi nic nie
polecił zjadliwo-zwiedzaniowego będę się wypatrywał sam, a co zjem i
zobaczę, to moje ;-)

Za jakieś 3 tygodnie będę się przez listę przebijał, więc jedzcie, pijcie
używajcie, a za słupy nie rzygajcie.

Waldek

1. Data: 2002-07-18 18:16:10

Temat: Re: zwijam manele
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 20:05:01 +0200, waldemar z domu
<w...@t...de> wrote:

>Halo wam,
>
>jak ju? pisa?em spadam na urlop. Poniewa? mimo pro?by nikt mi nic nie
>poleci? zjadliwo-zwiedzaniowego b?d? si? wypatrywa? sam, a co zjem i
>zobacz?, to moje ;-)
>
>Za jakie? 3 tygodnie b?d? si? przez list? przebija?, wi?c jedzcie, pijcie
>u?ywajcie, a za s?upy nie rzygajcie.
>
>Waldek

no, no!

Baw sie dobrze, jedz (i jedz i jedz...) powoli i sie rozgladaj,
zwiedzaj, pij jedz, hulaj! i wracaj do domu z wrazeniami do
przekazania

bede tu pilnowac porzadku w Twoim imieniu

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-18 18:33:06

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "waldemar z domu" <w...@t...de>

Halo wam,
jak już pisałem spadam na urlop. Ponieważ mimo prośby nikt mi nic nie
polecił zjadliwo-zwiedzaniowego będę się wypatrywał sam, a co zjem i
zobaczę, to moje ;-)
Waldek
==========

"Przez moich znajomych" akurat tym razem nie jedziesz. Ale jak sie bedziesz
kiedys wybieral do Amsterdamu, to napisz :-)
Ogladaj i smakuj :-)
Mam nadzieje, ze pourlopowa relacja bedzie taka, ze wszystkim na slinka
bedzie ciekla :-)
Sympatycznej pogody :-)
Barbara

--
Zaplanuj wakacje: http://www.travelbook.pl

1. Data: 2002-07-18 20:45:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak już pisałem spadam na urlop. Ponieważ mimo prośby nikt mi nic nie
> polecił zjadliwo-zwiedzaniowego będę się wypatrywał sam, a co zjem i
> zobaczę, to moje ;-)

O kurczę, nic nie widziałem takiego? Pewnie to wina mojego wybiórczego
serwera.

> Za jakieś 3 tygodnie będę się przez listę przebijał, więc jedzcie,
pijcie
> używajcie, a za słupy nie rzygajcie.

To się chyba miniemy.
Baw się dobrze i również nie rzygaj.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-19 09:41:30

Od: "Ania" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Owocnego wypoczynku życzę . Pięknej pogody i przeróżnych smakowideł. Obiecaj
że podzielisz się wrażeniami .
Do zobaczenia Twoich literek na naszych ekranach :-).
Pozdrawiam Ania z fasolką.

1. Data: 2002-07-19 09:48:58

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> że podzielisz się wrażeniami .
> Do zobaczenia Twoich literek na naszych ekranach :-).

już posortowałem robotę na ostałych kolegów, idę coś zjeść do stołówki i
do domu pakować manele. W końcu mam te >3000 km w jedną stronę.
Zobaczymy, jak to będzie. Jak coś ciekawego znajdę, to zamelduję po
powrocie.
Pogoda może być ładna, byleby nie za ciepło było. Znaczy < 37 stopni C
wystarczy w zupełności. No i Marokanie i Hiszpanie mają skończyć spór o
pietruszkę (zresztą fajnie to brzmi po polsku), bo nie lubię jak mi
jakieś rakiety nad głową fruwają.

Na razie

Waldek

1. Data: 2002-07-19 11:20:19

Od: "Maciej L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-07-18 20:05, Użytkownik waldemar z domu napisał:
> [...]
> zobaczę, to moje ;-)
>
> Za jakieś 3 tygodnie będę się przez listę przebijał, więc jedzcie, pijcie

Tylko przepisy zbieraj i zapamietaj choc troche ;-)

Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

Mąka - pilne
Jak gotowac kukurydze?
makaron z twarogiem
ciasteczka z różą