Jak hodować hiacynta w donniczce?

1. Data: 2006-02-10 15:09:17

Temat: Jak hodować hiacynta w donniczce?
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam hiacynta białego w donniczce. Zakwitł mi na razie jeden kwiat, ale
po woli zaczyna też drugi. Co zrobić gdy kwiaty zwiędną, czy powinnam
przyciąć ładygę aż do cebuli? Jeśli tak to co zrobić z cebulą, aby hiacynt
zakwitł ponownie?
pozdrawiam i liczę na odpowiedź
Magda

2. Data: 2006-02-10 19:36:38

Temat: Re: Jak hodować hiacynta w donniczce?
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
powinnam
> przyciąć ładygę aż do cebuli? Jeśli tak to co zrobić z cebulą, aby

Madziu może tam coś ciekawego w nurtującym Ciebie temacie:
http://www.ogrody.cvd.pl/pliki/sadzcebul.html
Pogooglaj, znajdziesz więcej.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

Do Bogusława R.
Parzydło
Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)
Zapracuj na internet
Clematis w Polsce