Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)

1. Data: 2006-02-09 18:47:56

Temat: Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wysępiłam pierwszą w tym roku kalendarzowym roślinkę - to się liczy
do starego Roku Sępa czy nowego roku...właśnie, czego? Czy są już końcowe
ustalenia? Ropucha, sikorka czy inny zwierz?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-02-09 19:13:11

Temat: Re: Początek nowego sezonu czy zakończenie starego?-kontynuacja glosowania!!!
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisała:
> [...]
> do starego Roku Sępa czy nowego roku...właśnie, czego? Czy są już końcowe
> ustalenia? Ropucha, sikorka czy inny zwierz?

Chyba już czas ustalenia zacząć :-)
Komisja proponuje ograniczyć głosowanie do następujących zwierząt, które do
dnia dzisiejszego zdobyły, w kolejności, takie liczby głosów:
1. ropucha - 8 głosów
2. bocian czarny - 4 głosy
3. sikorka - 3 głosy
4. zaskroniec - 2 głosy
5. osa - 2 głosy
Te osoby, które już podały swoje kandydatury, nie powtarzają głosowania,
wszystko jest zanotowane!
Te, które chcą zmienić zdanie, podają nowego kandydata, poprzednia
kandydatura zostanie wykasowana!
Nie będą uwzględniane kandydatury maskotek z lat ubieglych, czyli kret, jeż
i sęp!
Głosowanie kończy się 8 marca!
(jakaś data musi być) ;-))))
Pozdrawia z powrotem komisja skrutacyjna

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-02-09 19:19:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dsg48q$fk7$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy
Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Komisja proponuje ograniczyć głosowanie do następujących zwierząt,
> które do dnia dzisiejszego zdobyły, w kolejności, takie liczby
> [...]
Hejka. Z tą sikorką to jakiś przewał chyba? ;-) Aż 3 głosy?
Pozdrawiam rachunkowo Ja...cki

4. Data: 2006-02-09 21:13:19

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:
> Hejka. Z tą sikorką to jakiś przewał chyba? ;-) Aż 3 głosy?

Niezdyscyplinowanych podać na priva?? ;-)
Jurek
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-02-10 01:13:50

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
końcowe
> ustalenia? Ropucha, sikorka czy inny zwierz?

A podkarmmiasz teraz ropuchy, innego zwierza czy sikorkę?

6. Data: 2006-02-10 01:27:41

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
końcowe
> ustalenia? Ropucha, sikorka czy inny zwierz?

A podkarmiasz teraz ropuchę, innego zwierza czy sikorkę.
Sikorka zjada tyle szkodników roślinnych dziennie
ile sama waży.
Znasz bardziej pozytecznego sprzymierzenca ogrodnika

7. Data: 2006-02-10 01:36:07

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki"
<j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Głosowanie kończy się 8 marca!
> (jakaś data musi być) ;-))))
> Pozdrawia z powrotem komisja skrutacyjna

W dzień kobiet?
No to musi wygrać pierwsza dama ogrodników czyli sikorka.
Piękna, Nadobna, pozyteczna niezwykle.
Urokliwa, wesolutka, radosna nawet w trzaskające mrozy
(ropuchy wtedy spia i sa jeszcze brzydsze niż normalnie).
O najmilszych dziewczynach mawiamy czesto _ta sikorka_
a nie _ta ropucha_.
Ni jak nie pojme jesli ropucha wygra z sikorka.
:-))
Pozdrawiam z sikorkami w karmiku
skryba

8. Data: 2006-02-10 01:39:57

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:dsg48q$fk7$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy

> Hejka. Z tą sikorką to jakiś przewał chyba? ;-) Aż 3 głosy?
> Pozdrawiam rachunkowo Ja...cki

Zamiast sie dziwować dołóż głos bo i tak wiadomo,
że za sikorkami sie wiecznie oglądasz a Gwidonek Tobie w tym
nie przeszkadza (zwłaszcza jeśli Pani nie widzi).
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2006-02-10 01:48:11

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Sikorka zjada tyle szkodników roślinnych dziennie
> ile sama waży.
> Znasz bardziej pozytecznego sprzymierzenca ogrodnika

Miało być jeszcze
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2006-02-10 07:24:58

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> [...]
> Komisja proponuje ograniczyć głosowanie do następujących zwierząt, które
> do dnia dzisiejszego zdobyły, w kolejności, takie liczby głosów:

To ja poproszę sikorkę. Ha!, jak to się szybko zmienia- jeszcze pół roku
temu bym głosowała na ropuchę- ozdobę wieczornych imprez u taty w
ogrodzie. Za to teraz całą zimę sikorki wszelakie stukają mi do okien
mimo ze mieszkam 20 min pieszo od centrum Zabrza :) Zdecydowanie wolę
ich głosy :D

Pozdrawiam
Ania L.

Zapracuj na internet