Jak największa tabliczka czekolady - gdzie kupić

1. Data: 2013-01-18 18:01:21

Temat: Jak największa tabliczka czekolady - gdzie kupić
Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam na prezent dla czekoladomaniaczki jak największej tabliczki czekolady
(nie praliny, bomboniery itp.), większej niż 300 gramowe Milki, Lindt, czy 400 g
Toblerone.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to proszę o info, najchętniej Warszawa lub
intenet.

pozdrawiam

Biggie

2. Data: 2013-01-18 18:20:48

Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-18 19:01, Biggie pisze:
> [...]
> Milki, Lindt, czy 400 g Toblerone.
> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to proszę o info, najchętniej

Zacząłbym od Wedla przy Szpitalnej.
pwz

3. Data: 2013-01-18 18:36:15

Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup

>Zacząłbym od Wedla przy Szpitalnej.

Dawno tam nie byłem, ale nie kojarzę żeby były tam tabliczki większe niż 300 g

4. Data: 2013-01-18 18:54:23

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biggie" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lindt, czy 400 g Toblerone.
> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to proszę o info, najchętniej Warszawa
W Krakowie na Szewskiej zrobią ci jaką chcesz, widziałem taką 120cmx90! Nie
wiem ile kosztowała...
pozdr
Stefan

Tam robią WSZYSTKO z czekolady od młyna po panienkę:) serduszko ok 80 cm też
widziałem

5. Data: 2013-01-18 20:05:24

Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" napisał w wiadomości grup
>W Krakowie na Szewskiej zrobią ci jaką chcesz, widziałem taką 120cmx90! Nie
>wiem ile kosztowała...

Hm, znalazłem w necie i wygląda ciekawie, ale za daleko :-)
Znalazłem za to coś takiego: manufakturaczekolady.pl, ale to chyba nie jest to
samo. Tym niemniej wysłałem do nich stosowne zapytanie :-)
pzdr

Biggie

6. Data: 2013-01-18 20:30:57

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znalazłem za to coś takiego: manufakturaczekolady.pl, ale to chyba nie
> jest to samo. Tym niemniej wysłałem do nich stosowne zapytanie :-)

Oni, w Stolicy tez są :)
pozdr
Stefan

7. Data: 2013-01-21 09:14:24

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.01.2013 19:01, schrieb Biggie:
> [...]
> Milki, Lindt, czy 400 g Toblerone.
> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to proszę o info, najchętniej

Tu możesz zamówić Toblerone 4.5kg. Kosztuje 59EUR.

http://www.worldofsweets.de/Schokolade/Tafelschokola
de/Toblerone/?adword=Google/Toblerone/Global/toblero
ne

Waldek

8. Data: 2013-01-21 12:38:36

Od: "Biggie" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał w wiadomości grup

>Tu możesz zamówić Toblerone 4.5kg. Kosztuje 59EUR.

>http://www.worldofsweets.de/Schokolade/Tafelschokol
ade/Toblerone/?adword=Google/Toblerone/Global/tobler
one

Dzięki Waldek, zapiszę na przyszłość. Teraz nie zdążę bo potrzebuję czekolady do
czwartku.
Trochę za późno się obudziłem :(

pozdrawiam

Biggie

9. Data: 2013-01-21 12:55:37

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 13:38:36 UTC+1 użytkownik Biggie napisał:

> Dzięki Waldek, zapiszę na przyszłość. Teraz nie zdążę bo potrzebuję czekolady do
>
> czwartku.
>
> Trochę za późno się obudziłem :(

To może pomnóż przez 10 wybrany przepis (do czwartku zdążysz):
http://puellanova.pl/przepisy-na-czekolade-domowej-r
oboty-i-czekoladowe-przepisy/
(pierwsza strona z googla na hasło czekolada domowa).

--
ZZ@private

10. Data: 2013-01-23 23:04:36

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Milki, Lindt, czy 400 g Toblerone.
> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to proszę o info, najchętniej

5 kg
napisz gdzie co i jak

Co było temu kurczaku? O_o
Z tacek nie cieknie...