Jak naprawić materac bonelowy?

1. Data: 2008-10-29 09:05:19

Temat: Jak naprawić materac bonelowy?
Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam materac bonelowy (to sie chyba mówi też "z wkładem ze sprężyn
woreczkowych"). Wygląda na to, że w czasie transportu "trochę" się
zepsuł. Chyba był za mocno wyginany i te woreczki "się rozeszły", co
powoduje, że robi się zagłębienie np. podczas spania, bo te woreczki się
w środku "wywracają"

Wie ktoś może w jaki sposób te woreczki są ze sobą połączone, żeby im
zapewnić pionową pozycję wewnątrz materaca? Wygląda na to, że one tam są
ze sobą sklejone ( anie np. zeszyte), ale jeśli tak, to wie ktoś może
jakiego kleju użyć?

Stalker

2. Data: 2008-10-29 10:17:54

Temat: Re: Jak naprawić materac bonelowy?
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.10.2008, o godzinie 10.05.19, na pl.rec.dom, Stalker napisał(a):

> [...]
> zepsuł. Chyba był za mocno wyginany i te woreczki "się rozeszły", co
> powoduje, że robi się zagłębienie np. podczas spania, bo te woreczki się

To musisz Stalkerze drogi w miejscu zagłębienia lokować jakąś swoją
wystającą część ciała...

Elastycznego... :P

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2008-10-29 10:22:28

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> To musisz Stalkerze drogi w miejscu zagłębienia lokować jakąś swoją
> wystającą część ciała...

Eeee, ja tą część ciała to lubię lokować gdzie indziej :-D

Stalker

4. Data: 2008-10-29 10:30:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:yhql6ogfjd4w$.dlg@habeck.pl...

> To musisz Stalkerze drogi w miejscu zagłębienia lokować jakąś swoją
> wystającą część ciała...

Cygan szuka miejsca do spania tylko dla Cyganki - bowiem do rana prześpi się
na niej.

5. Data: 2008-10-29 13:21:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <s...@s...nie> napisał w wiadomości

> Eeee, ja tą część ciała to lubię lokować gdzie indziej :-D

Teraz zboczeńców tutaj przywiało :-)

Qra, aż tak duże to zagłębienie? ;-)

6. Data: 2008-10-30 09:13:59

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.10.2008, o godzinie 11.22.28, na pl.rec.dom, Stalker napisał(a):

> Eeee, ja tą część ciała to lubię lokować gdzie indziej :-D

Nie wiem o jaką część ciała Ci chodzi... wyjaśnisz, czy pozostawimy to w
domyśle?

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2008-10-30 09:14:33

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.10.2008, o godzinie 14.21.29, na pl.rec.dom, Qrczak napisał(a):

> Teraz zboczeńców tutaj przywiało :-)

Ale o co chodzi? Czy tam było coś między wierszami? :P]

> Qra, aż tak duże to zagłębienie? ;-)

Pewnie niewielkie... ;))

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2008-10-30 09:48:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d4dtzd8zb527.dlg@habeck.pl...

> Ale o co chodzi? Czy tam było coś między wierszami? :P]

Podobno się komuś woreczki rozeszły.

> Pewnie niewielkie... ;))

Uf.

Qra

9. Data: 2008-10-30 13:17:50

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" ge99fj$mec$...@n...news.neostrada.pl

> [...]

pionową pozycję wewnątrz materaca? Wygląda na to,
> że one tam są ze sobą sklejone ( anie np. zeszyte), ale jeśli tak, to wie ktoś może

Ja swój bonelowy wyrzuciłem do ,,śmietnika''. (sprężyny ,,sprzedałem''
na złomie za 3 złote -- 10 kg; resztę wyrzuciłem lub zagospodarowałem)
IMO Ty masz kieszonkowy, nie bonelowy.

Mój był tylko raz złożony -- wkrótce pękły dwie sprężyny.

Nowy przywiozłem bagażówką.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

rozdrabniacz do gałęzi stosowany jako wytwornica ścników koropodobnych
Zabudowa balkonu (loggi)
Panele drewniane BKB w komfort
Jaki dobry budzik DCF?
Grohe - pytanie o baterię - zestaw