Mikrofalówka Bosch HMT8955 - czy tak ma działać?

1. Data: 2008-10-29 13:07:59

Temat: Mikrofalówka Bosch HMT8955 - czy tak ma działać?
Od: "MB" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Niedawno kupiłem mikrofalówkę do zabudowy Bosch HMT8955. W tej chwili jestem
na etapie jej testowania i szczerze mówiąc jestem niemile zaskoczony kulturą
jej pracy.
Po pierwsze wentylator jest piekielnie głośny choć mam nadzieję że po
zamontowaniu jej w szafce stanie się choć odrobinę cichszy. Z drugiej jednak
strony wibracje (również dość duże) przeniosą się na szafkę czyniąc z niej
pudło rezonansowe :-( Po drugie, wentylator po zakończeniu podgrzewania
potrawy, a nawet jej wyjęciu ze środka i zamknięciu drzwiczek pracuje
jeszcze przez minutę wyjąc jak potępieniec. Co ciekawe nie ma tu znaczenia
czy podgrzewanie trwało 10 min. czy 3s. Nie wiem co on w tym czasie chłodzi,
ale jego działanie jest irytujące. W związku z tym moje pytanie do
użytkowników takiej lub podobnej mikrofalówki jest następujące: czy ten typ
tak ma?

Pozdrawiam
MB

2. Data: 2008-11-02 23:44:43

Temat: Re: Mikrofalówka Bosch HMT8955 - czy tak ma działać?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wg filozofii niemieckiej najpierw liczy się maszyna, a dopiero później człowiek.
JaC

-----

> W związku z tym moje pytanie do użytkowników takiej lub podobnej mikrofalówki jest
następujące: czy ten typ tak ma?

Jak naprawić materac bonelowy?
rozdrabniacz do gałęzi stosowany jako wytwornica ścników koropodobnych
Zabudowa balkonu (loggi)
Panele drewniane BKB w komfort
Jaki dobry budzik DCF?