Jak odkazić dokumenty ?

1. Data: 2006-10-28 20:31:15

Temat: Jak odkazić dokumenty ?
Od: " arche" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam teczkę z dokumentami, którą ilekroć otwieram to potem kaszlę, a
następnego dnia bolimnie gardło.
Podejrzewam, ze jest w nich jakis zarazek.
Dokumenty są cenne, ale nie jakoś szczególnie.
W jaki sposób (domowy) można je łatwo odkazić?

2. Data: 2006-10-28 20:41:00

Temat: Re: Jak odkazić dokumenty ?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Oct 2006 20:31:15 +0000 (UTC), arche napisał(a):

> Podejrzewam, ze jest w nich jakis zarazek.

Pewnie kurz, a Ty jestes uczulony...

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-11-14 20:18:39

Od: " arche" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podejrzewam, ze jest w nich jakis zarazek.
> Dokumenty są cenne, ale nie jakoś szczególnie.
> W jaki sposób (domowy) można je łatwo odkazić?

Podnoszę wątek, może jednak ktoś coś wymyśli ?

4. Data: 2006-11-14 22:04:26

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

arche napisał(a):

> Podnoszę wątek, może jednak ktoś coś wymyśli ?
1.Zeskanować i wydrukować ponownie.

2. A może to alergia?

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

5. Data: 2006-11-20 15:56:48

Od: " arche" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.Zeskanować i wydrukować ponownie.
STRRRRaaaaaaaaasznie dużo pracy.

> 2. A może to alergia?
Dlaczego miała by być alegia na jeden segregator, a na inny nie ?

6. Data: 2006-11-21 19:44:59

Od: " arche" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

arche <a...@g...pl> napisał(a):

> STRRRRaaaaaaaaasznie dużo pracy.

> Dlaczego miała by być alegia na jeden segregator, a na inny nie ?

Ludzie, wymyślcie coś sensownego.

7. Data: 2006-11-22 14:27:11

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

" arche" <a...@g...pl> writes:

> Ludzie, wymyślcie coś sensownego.

Włóż każdą kartkę w koszulkę foliową i po kłopocie.

--
jimmij

8. Data: 2006-11-22 15:14:56

Od: " arche" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Włóż każdą kartkę w koszulkę foliową i po kłopocie.

Segregator ma około 200 stron, niechby koszulka kosztowała tylko 5 groszy (a
kosztuje chyba 10 gr) to wyjdzie 100 zł, troszkę dużo, no może mniej niż
lekarstwa na jedną grypę,

ale chciałabym jakąś metodę na przyszłość, nie tylko na ten jeden segregator.
Przychodzi jakaś podejrzana poczta (no może nie dziś bo akurat listonosze
strajkują),
i najlepiej było by ją od razu , na zapas przed przeczytaniem odkazić.
Co z tego, że nie każda jest podejrzana, ale wystarczy jeden list na np 10 by
mieć ekstra chorobę.

Myślałam o włożeniu do piecyka, ale obawiam się jednak temperatury i
zniszczenia poczty, myślałam o spryskaniu czymś ze spirytusem,
może spirytus w spraju - ale nie nadaje się bo przecież rozpuszcza tusz i
atrament i zniszczył by list.
No i właśnie nie wiem.

9. Data: 2006-11-22 16:42:53

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 16:14, " arche" wrote:
niechby koszulka kosztowała tylko 5 groszy (a
> kosztuje chyba 10 gr) to wyjdzie 100 zł, troszkę dużo, no może mniej niż
> lekarstwa na jedną grypę,

Żartujesz, prawda?
100 szt. koszulek to rząd wielkości do 10 - 15 zł w sależności od
jakości i bajerów. Osobiście kupuję za niecałe 6 zł.

> [...]
> zniszczenia poczty, myślałam o spryskaniu czymś ze spirytusem,
> może spirytus w spraju - ale nie nadaje się bo przecież rozpuszcza tusz i

Brałaś pod uwagę lampę UV? Takie małe solarium dla dokumentów;p
Jest jeszcze żelazko, ale nie wiem, jak te współczesne atramenty i
druki amokopiujące reagują na temp.

--
Pozdrawiam :)
JM

10. Data: 2006-11-22 17:19:18

Od: " arche" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie można taką lampę UV kupić
i ile to mniej więcej kosztuje,
no i jeszcze jakie to jest duże ?

rehabilistacja po operacji biodra (endoproteza)
łuszcząca skóra
nadciśnienie vs trening
badanie kolonoskopii
Zapalenie ucha środkowego