Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną?

1. Data: 2006-10-28 21:12:03

Temat: Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną?
Od: "Don Wasyl" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną? (szczególnie podczas obcinania)

2. Data: 2006-10-28 21:52:07

Temat: Re: Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną?
Od: "Antoni" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

natura sera jest smierdziec podobno.

3. Data: 2006-10-28 23:38:30

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Wasyl" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną? (szczególnie podczas obcinania)

zmien w końcu skarpetki

--
Buy and sell photo and image http://www.photobank.net-poland.com/
My portfolio at Fotolia http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

4. Data: 2006-10-29 04:11:04

Od: Kuzik <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Wasyl wrote:

> Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną? (szczególnie podczas obcinania)

To po co obcinasz. Polac perfumami i przestana

5. Data: 2006-10-29 10:50:25

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Wasyl" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną? (szczególnie podczas obcinania)
>

> --

Proszę pamiętać, że głównym i jedynym lekarstwem na wszelki smród jest
higiena.
Nogi należy myć dwa razy dziennie, pod paznokciami szczoteczką.
Skarpety należy zmieniać tyle razy ile razy nogi się spociły. Po umyciu
należy
stopy dokładnie osuszyć. Można to zrobić suszarką kontrolując temperaturę
palcami reki.
Palce trzeba przesypywać rożnymi zasypkami, których w Aptece jest dostatek.
Buty nie mogą być zakażone grzybami.
Perfumeria i drogeria jest drogą kosztowna i krótkotrwałą.

j.

6. Data: 2006-10-29 11:51:40

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dostatek.
> Buty nie mogą być zakażone grzybami.
> Perfumeria i drogeria jest drogą kosztowna i krótkotrwałą.

Nieprzyjemna woń z nóg moze mieć swoje przyczyny całkowicie gdzie
indziej.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

7. Data: 2006-10-29 13:56:03

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):

> Nieprzyjemna woń z nóg moze mieć swoje przyczyny całkowicie gdzie
> indziej.....
Może, ale jaka jest najczęstsza?

> --
> Pozdrawiam
> Dr.Endriu
> nmp1(małpa)interia.pl
> http://nmp1.w.interia.pl

P.S.
Popraw sobie delimiter. Powinno być "-- ", a nie tak jak u ciebie " --".

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

8. Data: 2006-10-29 14:29:23

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ei24h5$7o4$1@news.interia.pl...

> obcinania)

> dostatek.
>>

> Nieprzyjemna woń z nóg moze mieć swoje przyczyny całkowicie gdzie
> [...]
dr Endriu

Częstym powodem jest _ grzybica _ i wiele innych bakterii.
Jej genezą jest brud o którym ppisałam

j.

9. Data: 2006-10-29 14:58:59

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirhe napisał(a):
> Użytkownik "Don Wasyl" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> zmien w końcu skarpetki

Na brudne, śmierdzące nogi ma założyć?

--
Kaja

10. Data: 2006-11-02 18:13:42

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Wasyl" <

> Dlaczego paznokcie u stóp brzydko pachną? (szczególnie podczas obcinania)

Czy nie są zrogowaciałe, żółte lub chorobowo zmienione w inny sposób?
Bo może to być grzybica paznokci, którą należy konsekwentnie leczyć.
Jeśli jest tak jak napisałam - możesz zastosować "Polfungicid", "Acifungin"
lub udać się do dermatologa (nie jest wymagane skierowanie), który zastosuje
odpowiednią kurację.
M.

Jak odkazić dokumenty ?
rehabilistacja po operacji biodra (endoproteza)
łuszcząca skóra
nadciśnienie vs trening
badanie kolonoskopii