Jak okradziono Belweder.

191. Data: 2015-10-11 15:15:49

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 10:06:31 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

772643105835.1073741828.191085081041258/538115766338
186/?type=3&theater

> Wszystko pasuje, tryliony much mają rację i dlatego uwielbiacie z chirkiem
> hejtować tarzając się w masowych odchodach.
>
> Lem miał rację.

Jesteś przykładem jego mądrości.

192. Data: 2015-10-11 18:31:29

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 13:09, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie poddaje się tu żadnym sugestiom. Czytam- i widzę, jak reagujesz.
> Skoro to tak Ci obojętne- to po co robisz wokół tego tyle rabanu? Logiki
> brak.

Jak reaguję na to co z siebie wypluwa xl? Tak jak każdy porządny
człowiek. Takie nieokrzesanie faktycznie mnie razi.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

193. Data: 2015-10-11 19:13:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 11:58, FEniks pisze:

> Nie tylko słaby. Wypuszczanie lub niedementowanie bredni o rzekomych
> kradzieżach Komorowskiego to celowe oszczercze działanie.

Komorowski trzyma klasę, jest ponad to ;)

194. Data: 2015-10-11 19:14:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 18:31, ikka pisze:

> Jak reaguję na to co z siebie wypluwa xl? Tak jak każdy porządny
> człowiek. Takie nieokrzesanie faktycznie mnie razi.

Bo to brednia, że kłamstwo nie boli. Kłamstwo razi, a to boli, czasem
nawet bardzo.

Ewa

195. Data: 2015-10-11 19:19:39

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

>Komorowski trzyma klasę, jest ponad to ;)

Raz jeden się wypowiedział, krótko i na temat: jeśli jest przestępstwo
należy je zgłosić do prokuratora.

196. Data: 2015-10-11 19:21:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

>Jak reaguję na to co z siebie wypluwa xl? Tak jak każdy porządny człowiek.
>Takie nieokrzesanie faktycznie mnie razi.

Az jeden ciekaw jaka diagnozę będzie Ci wma... wystawiał hejter chirek.

197. Data: 2015-10-11 19:23:01

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-11 o 19:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

> Az jeden ciekaw jaka diagnozę będzie Ci wma... wystawiał hejter chirek.

Dam radę :)

198. Data: 2015-10-11 19:23:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Bo to brednia, że kłamstwo nie boli. Kłamstwo razi, a to boli, czasem nawet
>bardzo.

Oczywiście. Brednia sklecona na bieżące potrzeby "argumentacyjne", a
konkretnie na potrzebę wskazania, że normalna, ludzka, reakcja na fałszywe
świadectwo, jest złem. Oczywiście potrzebę ma wystawiający owo fałszywe
świadectwo.

199. Data: 2015-10-11 19:27:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-11 o 19:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

>Dam radę :)

Sie tak nie chwal, jak dotąd wszyscy dali radę :P

W każdym razie na grupie, w innych okolicznościach nie ma pewności.

200. Data: 2015-10-11 21:25:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jak reaguję na to co z siebie wypluwa xl? Tak jak każdy porządny człowiek.
> Takie nieokrzesanie faktycznie mnie razi.

Podam Ci przykład:
Ghost nazywa mnie przechujem. Nie jest to oczywiście dla mnie miłe. Jednak-
wcale się z czymś takim nie utożsamiam. Nie robi mi więc to nic. Zakładam,
że gdybym do Ciebie pisał coś w rodzaju: "brudna arabko"- to pewno też byś
nie reagowała albo ewentualnie- obśmiałabyś to. No bo (zakładam) dbasz o
higienę- i nie masz nic wspólnego z nacją arabską.
Skoro jednak ktoś Ci napisze coś, co jest dosyć bliskie prawdy o Tobie- a Ty
tego nie akceptujesz, wypierasz- to wtedy właśnie zareagujesz tak, jak
reagujesz na pisanie XL. Dlatego napisałem, że zamiast złości- spróbuj się z
tym poczuć. No bo istnieje powód, dla którego poczułaś się tym dotknięta.
Powód, ktory skrywasz przed sobą.
Innej możliwości nie widzę.

--

Chiron