Jak okradziono Belweder.

91. Data: 2015-10-07 23:55:27

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Chiron

wiadomości news:XnsA52CB795D7759budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

Dla czytających to zakłamanie: Duda nic nie zgłosił, a kancelaria Dudy
stwierdziła, że wszystko jest zgodne z prawem. Hejter chiron kontynuuje
swoją działalność obliczoną na zaistnienie w świeci poprzez zakłamana mowę
nienawiści. Inaczej nie potrafi.

Teraz się wycofują z pomówień, bo słyszą pytania...gdzie dowody..., a dowodów nie ma,
bo oni chcieli jak to na wsi wylać szczochy i pomyje komuś na twarz, tanio zrobić z
nienawiści sraczkę przed wyborami, a tu ludzie widzą że kampania nienawiści to tylko
była i panika w sztabie, bo nagle jeszcze stracą w sondażach, więc ktoś pomawia ale
nie oni, nie oni niewinni.

92. Data: 2015-10-08 06:45:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ba - zaginiony obraz "Gęsiarka" za ... 2,50 PLN. Staaaary graaaaat!

Na jakie psy zeszła ludzka mentalność, skoro popierają to? Ot- facet zajumał
ich dobro- jak zwykły szopenfeldziarz w sklepie- a oni go bronią!

--

Chiron

93. Data: 2015-10-08 07:29:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-07 o 23:23, glob pisze:
> Chiron
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
>
> Dokładniej- to tak:
>
> http://niezalezna.pl/71601-na-komorowskiego-doniesli
-jego-pracownicy-nie-wytrzymali-nerwowo-wywozenia-me
bli

> Informacja do potwierdzenia: zgłoszono zaginięcie i sprzedaż "Gęślareczki"
> na allegro.
> Przepisy wykonawczenie nie budzą wątpliwości, że urzędujący prezydent nie
> może sobie wypożyczyć coś na wyposażenie biura wiedząc, że przegrał wybory i
> będzie eks-. Tyle, że po przepychankach prawnych- sąd za to Bronkowi nie
> zrobiłby nic.
> Jeżeli uważasz, że zajumanie tych przedmiotów nie jest dowodem na jego
> dziadostwo- to naprawdę nie wiem, co nim jest.
>

> A to " niezależni" zadbali o to aby pomawiającymi uszło na sucho pomawianie, więc
jakby ktoś chciał dowodów, a wyjdzie że nie ma, na kradzieże. To biedni "
niezależni" przekazywali tylko to co słyszeli, bo Komorowskiego ekipa, pomawia
Komorowskiego ekipę, no przecież nie towarzysze partyjniacy z pisu. W obłudnym tańcu
gówienka Komorowski pomawia Komorowskiego .

Dziwisz się? Skoro tam informacje tak krążą, że z "Gęsiarki" robi się
"Gęślareczka" a z Domu Aukcyjnego Rempex - allegro...

Ewa

94. Data: 2015-10-08 07:58:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

>Dziwisz się? Skoro tam informacje tak krążą, że z "Gęsiarki" robi się
>"Gęślareczka" a z Domu Aukcyjnego Rempex - allegro...

A z Dudy robią się pracownicy Komorowskiego - więcej dowodów, że to zwykły
hejt nie potrzeba.

95. Data: 2015-10-08 07:59:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Wed, 7 Oct 2015 21:00:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

>Do użyczenia to potrzebna jest jakaś umowa albo pokwitowanie. A nie ma.

Jest, na każdą sztukę - hejciaro.

96. Data: 2015-10-08 08:02:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 7 Oct 2015 22:26:12 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

net...

.net...

>Nie masz żadnych dowodów, że był - i na tej podstawie twierdzisz, że nie
>był?

Tak, tak to działa w cywilizowanym świecie, czy odpowiesz w końcu wprost,
czy uważasz, że Tusk był agentem Stasi?

97. Data: 2015-10-08 08:59:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Do użyczenia to potrzebna jest jakaś umowa albo pokwitowanie. A nie ma.

Znaczy rzeczniczka kłamała ze jest ok?

98. Data: 2015-10-08 13:58:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-08 o 08:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Znaczy rzeczniczka kłamała ze jest ok?

Może mają nową rzeczniczkę. ;)

Ewa

99. Data: 2015-10-08 16:15:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 06:45:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Na jakie psy zeszła ludzka mentalność, skoro popierają to? Ot- facet zajumał
> ich dobro- jak zwykły szopenfeldziarz w sklepie- a oni go bronią!

ŻYWIĄ y bronią 3333333-]]]

100. Data: 2015-10-08 16:16:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 07:59:54 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Jest, na każdą sztukę - hejciaro.

Kto podpisał?

Rozdziobią go kruki i wrony...