Kozły ofiarne

1. Data: 2015-10-04 17:50:04

Temat: Kozły ofiarne
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.edukacja.edux.pl/p-21132-moze-jestem-cos-
wart-rzecz-o-kozlach.php

Widać że mózgi gimnazjalistów przypominają mózgi małp naczelnych. Trwa
tam walka o to kto kogo będzie dziobał, aby w tej hierarchii być jak
najwyżej.

2. Data: 2015-10-04 18:11:56

Temat: Re: Kozły ofiarne
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 17:50, zdumiony pisze:
> [...]
>

> Widać że mózgi gimnazjalistów przypominają mózgi małp naczelnych. Trwa
> tam walka o to kto kogo będzie dziobał, aby w tej hierarchii być jak
Sam byłem ofiarą we wszelkich szkołach, bo zjechałem tam po pasie
transmisyjnym z bycia ofiarą we własnej rodzinie, spowodowaną
skomplikowaną sytuacją ekonomiczną w jej łonie. Oczywiście, kozłem
ofiarnym zostałem również w zakładzie pracy, chociaż jestem jego tzw.
filarem ale wiadomo, pieniądze publiczne to NASZE pieniądze, więc hajda
na nie, krewni i znajomi królika, jak również szuje i donosiciele chcący
podlizać się tym pierwszym, w nadziei otrzymania etaciku 'za zasługi'.
Oczywiście nie założyłem rodziny, bo własna dała mi taki przykład
cynizmu, hipokryzji i skurwysyństwa, że odeszła mi wszelka ochota na jej
zakładanie. Społeczeństwa tworzą więc ludzie miałcy, bezpostaciowi, byle
jacy, bo tylko tacy mogą wydać na świat kolejne pokolenia tzw.
'normalnych', 'porządnych' małych kombinatorów, rządzonych przez
wielkich kombinatorów i inkwizytorów: kościół, polityków i szeroko
rozumiany biznes.

3. Data: 2015-10-04 18:17:57

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 18:11, CookieM pisze:
> [...]
> skomplikowaną sytuacją ekonomiczną w jej łonie. Oczywiście, kozłem
> ofiarnym zostałem również w zakładzie pracy, chociaż jestem jego tzw.

Studia to już zupełnie inni ludzie, nie jest tak jak w liceum, Praca -
ja mam dobre doświadczenia, ale mogą być różne prace. W grupach
skupionych wokół wiary nie ma szukań kozłów ofiarnych.
Najgorsze są internat, wojsko czy więzienie.
U kobiet tak się nie spotyka, najgorsze są grupy całościowo męskie,
dobrze że chociaż w szkołach nie ma rozdziału płci.

4. Data: 2015-10-04 18:30:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 18:17:57 +0200, zdumiony napisał(a):

> U kobiet tak się nie spotyka, najgorsze są grupy całościowo męskie,

Moja młodsza córka uważa dokładnie odwrotnie - po latach pracy z samymi
kobietami (korpo) cieszy się, że pracuje obecnie z samymi mężczyznami
(media).

5. Data: 2015-10-04 18:36:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 18:30, Ikselka pisze:

> Moja młodsza córka uważa dokładnie odwrotnie - po latach pracy z samymi
> kobietami (korpo) cieszy się, że pracuje obecnie z samymi mężczyznami
> (media).

Ale to w pracy, a w szkole to dziewczyny bardziej normalne bo kobiety
szybciej dojrzewają

6. Data: 2015-10-04 18:46:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 18:36:14 +0200, zdumiony napisał(a):

> Ale to w pracy, a w szkole to dziewczyny bardziej normalne

Tak???
http://www.kuratorium.bialystok.pl/kuratorium2/profi
laktyka/mat_z_konf/eskalacja_agresji_dziewczat.pdf

7. Data: 2015-10-04 19:25:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-04 o 18:11, CookieM pisze:

> [...]
> zakładanie. Społeczeństwa tworzą więc ludzie miałcy, bezpostaciowi, byle
> jacy, bo tylko tacy mogą wydać na świat kolejne pokolenia

Trochę sprzeczna ta konstatacja.

Ewa

8. Data: 2015-10-04 21:00:58

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Trochę sprzeczna ta konstatacja.
>
> Ewa

Przeciętniacy to mięso armatnie, którym strzelają władcy.
Więc to Ty raczej nie masz racji, Ewo.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

9. Data: 2015-10-04 21:04:24

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tak???
> http://www.kuratorium.bialystok.pl/kuratorium2/profi
laktyka/mat_z_konf/eskalacja_agresji_dziewczat.pdf

Lepiej zakamuflowane gdyż znakomicie wytrenowane przez matki w
manipulacji i kamuflowaniu agresji

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/
http://leotar.blog.pl/
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Dekalog prawaka
Jak już wiecie...
Ostatnio przeraża mnie to stwierdzenie...
Jak pis dojdzie do władzy
Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'